Pohled Lottie
Dny rychle ubíhaly, Lily k nám chodila snad každý den a všichni jsme připravovali svatbu. Občas přišel i Rem, aby nám pomohl. Asi si dokážete představit, že uhlídat Siriuse a Harryho při plánování zábavy bylo velmi těžké, tu a tam něco vybouchlo a občas přišli domů celý barevní. Samozřejmě se prázdniny neobešly bez žertíků ke kterým jsem se s radostí přidávala. Taky jsem stále neotevřela dárek od Severuse, který mi poslal hned první den. A když už je řeč o Severusovi, tak mi občas ještě psal a ptal se jak se mám, zároveň jsme ještě nikomu neřekli, kdo půjde Lily za svědka. Dostali ale varování, že když proti němu budou mít JAKÉKOLIV výhrady můžou jít někam. Z pozvaných přijdou všichni, dokonce se Sirimu podařilo přemluvit i Andromedu, aby přišla, samozřejmě s rodinou.Bylo 31.7. a Harry měl dneska narozky. Já jsem pro něj měla nové koště a k němu všechny možné čističe na násady apod. Všichni jsme se dohodli, že budeme mít v šest ráno sraz dole a všechno připravíme.
Zazvonil mi budík, bylo třičtvrtě na šest. Měla jsem velké štěstí, že Harryho neprobudil. Ze skříně jsem si vzala, černé tepláky a černé tílko a šla jsem do koupelny. Tam jsem se oblékla a udělala ranní hygienu. Po deseti minutách jsem vylezla z koupelny, měla jsem vlasy zapletené do dvou francouzských copů a jediné vlasy které tam nebyly zapletené byly dva pramínky vpředu. Potichu jsem vyšla z pokoje a jako první jsem uviděla nebo spíš uslyšela Jamese jak se pokouší probudit Siriho. Vešla jsem dovnitř a tam se James pokoušel vzít peřinu spícímu Siriusovi. Naznačila jsem mu ať jde sem, když přišel šeptem jsem mu řekla plán, jak ho vzbudit. Šla jsem znovu do koupelny, vzala kbelík a napustila jsem do něj ledovou vodu. Když jsem šla z koupelny byli vzhůru už i babička s dědou. Spolu jsme šli až k pokoji spícího Siriuse. Abychom neprobudil Harryho zamkli jsme ho v pokoji a James udělal nějaké kouzlo díky kterému neměl nic slyšet. Jakmile vešel do pokoje, kývl mi hlavou na znamení souhlasu. Začala jsem v duchu odpočítávat 3.....2......1.....Teď a vylila jsem na Siriuse celý kýbl s ledovou vodu. Ten vyskočil z postele a vypadal jako zmoklá slepice, James s prarodiči se začali smát a já se na něj jen nevinně usmívala. ,,Čekáme na tebe v kuchyni." Řekla jsem mu a spolu s ostatními jsem se vydala do kuchyně.
Po chvíli se Siri uráčil přijít dolů. Měli jsme jasný plán, celou kuchyň a obývák vyzdobit. O to se měli postarat James, Sirius a Fleamont a já a s Euphemii jsme měly ozdobit dort. Šlo nám to rychle a za asi půl hodiny jsme měli hotovo.
Takto náš dort vypadal, všem kteří v tu chvíli přišli do kuchyně se moc líbil. Harry naštěstí ještě spal a tak jsme měli ještě dost volného času. Ještě při přípravě dortu přišla Lily a chtěla nám pomoct s dortem, ale to na ni zavolal James aby jim šla pomoct.
Seděla jsem na stromě když jsem uslyšela z kuchyně Liliin hlas ,,Lottie pojď už." Seskočila jsem že stromu a běžela do kuchyně. Když jsem tam přiběhla všichni tam stáli a James se Siriusem šli nejspíš pro Harryho. Postavila jsem se vedle Lily a vzala jsem do ruky dort, který mi podávala babička Mia. Za chvíli přišel Harry se zavázanýma očima, za ruce ho drželi James a Sirius. Když mu sundali z očí šátek, přišla jsem k němu a podávala mu dort se slovy ,,Něco si přej." Měla jsem radost za Harryho, přestože jsem narozeniny naprosto nesnášela, tak narozeniny ostatních jsem měla celkem ráda. Mám ráda párty a zároveň to není jen o mě a já se můžu v klidu bez povšimnutí někam vytratit.
Harry si dort vzal a sfoukl svíčky, které jsme tam ještě přidali. Pak přišel čas na dárky a krájení dortu. Všichni si začali povídat a já měla skvělou příležitost se vypařit, k mojí smůle mi v tom zabránila Lily ,,Lottie můžeme si promluvit?" Kývla jsem a snažila se působit v pohodě, ale byla jsem nervózní, obyčejně když si chce někdo se mnou promluvit není to čas, kdy se budu smát. Vyšly jsme ven na zahradu, tam jsme si stouply pod ten velký strom.
,,Lottie jsi v pohodě?" Byla jsem rozhozená, jsem vlastně v pohodě?
,,J-jo"
,,No tak, vidím, že v pohodě nejsi." Podívala se na mě Lily starostlivě.
,,Fajn... Já nevím, všechno je zároveň super a je to tak strašně složité, nevím, co mám dělat." Vyklopila jsem že sebe. Lil ke mně přistoupila a obejmula mě a já jí objetí opětovala. ,,Teď tady budeš s náma a budeš žít tak jak si vždycky chtěla. Spolu to všechno zvládneme, neboj." Pošeptala mi a já jen kývla hlavou.Zbytek dne jsem si užila jako nikdy předtím. Dokonce po obědě přišel i Rem. Soutěžili jsme, Sirius se postaral o zábavu a já stejně našla příležitost se vypařit, i když tentokrát o mém odchodu všichni věděli.
Seděla jsem na posteli a četla si nějakou knížku, když jsem si vzpomněla, že s dopisem od Severuse přišel i nějaký balíček. Ani nevím proč jsem ho do té doby neotevřela. Sáhla jsem do šuplíku od nočního stolku, kde jsem nahmatala tu krabičku, chvilku jsem se na ni dívala a pak jsem si řekla, že by to měl být dárek k narozeninám, a protože jsem Severusovi neřekla přesné datum mých narozenin, vlastně jsem mu to neřekla vůbec, ale jak mám vědět, že se někdo neprokecl a on to neslyšel. I když to je méně pravděpodobné, protože kdy by to někdo z nich stihl nebo že by mu Lily psala, to je taky možnost, tak či tak jsem to nechala jako dárek a řekla jsem si, že si ho rozbalím až ráno. Začala jsem přemýšlet nad zítřejší svatbou, toto slovo tady bylo vyslovováno minimálně jednou denně. Nejvíc jsem se hrozila toho, že budu muset mít na sobě šaty. Já a šaty vražedná kombinace a ještě ke všemu budu mít boty na podpatku, vždyť se zabiju. Ano za těch teď nevím kolik protože jsem přeci jenom zase o něco mladší, ale za těch několik dlouhých let a několik oslav jsem se ještě nenaučila chodit na podpatku a sukni nebo šaty na mě museli rvát násilím.
Jak jsem tak přemýšlela, přišel do pokoje Remus. Samozřejmě že zaklepal na dveře to dá rozum, není jako pan Sirius nebo pan Harry Potter. Sednul si vedle mě na postel a chvíli jsme jen tak mlčeli, po chvíli trapného ticha jsme se začali oba smát. Když jsme se dosmáli Rem zvážněl ,,Našla sis už doprovod na večírek?" Aby jste rozuměli, hned po obřadu měl být uskutečněn večírek. Všichni pozvaní se tam měli sejít a měli tam strávit celý zbytek dne, mělo se tančit apod. O tohle se měl postarat Siri s Harrym.
,,Ne ještě ne." Řekla jsem Removi a pobaveně jsem se usmála
,,A jestli ho pořádá Sirius jakože ho pořádá Sirius tak ho asi ani potřebovat nebudu. Ty už sis někoho našel?" Rem zavrtěl hlavou, že ne
,,Jsem zrůda, kdo by se mnou chtěl jít." Tak teď jsem se naštvala, Remus nebyl zrůda a nikdy nebude. Ani nevím jak nějak to že mě vypadlo
,,Tak za prvé nejsi zrůda, za druhé našlo by se spoustu lidí, kteří by moc rádi s TEBOU šli a za třetí vím něco co ty ne." Rem se na mě zaraženě podíval a pak se zeptal
,,Co víš?" Vstala jsem a šla ke dveřím
,,Že budeš mít krásného syna." Usmála jsem se a s těmi slovy jsem sešla dolů kdy už to Siri rozjížděl.Chvíli jsem tam seděla a dívala se na to 'divadlo' když jsem si všimla přicházejícího Remuse. Mile jsem se na něj usmála a on mi úsměv oplatil. Přisedl si ke mně a tiše řekl ,,S tím synem sis dělala srandu, že jo?" ,,Ani v nejmenším a jestli chceš Harry a moje vzpomínky ti to potvrdí. Nejstatečnější vlkodlak, kterého jsem znala a který velmi výrazně změnil život všem ostatním vlkodlakům. A ne nedělám si srandu." Řekla jsem vážně ale pak jsem se musela zasmát, protože se mě Sirius právě snažil napodobit.
Za pár hodin Harryho oslava skončila, Lily s Remem tady spali, Lily u Jamese a Sirius se na jednu noc přestěhoval do druhého pokoje pro hosty o který se momentálně dělil s Remem. Vystřídali jsme se všichni v koupelně a pak jsme šli spát.
Moc vás všechny zdravím, jsem moc ráda, že můj příběh čtete, a že se vám líbí. Budu moc ráda za hvězdičky a komentáře, omluvte prosím moje pravopisné chyby a to bude asi tak vše, zatím to je takové nudné, ale postupně to bude lepší a lepší to slibuju. ❤
Ver
ČTEŠ
Dívka z budoucnosti
FanfictionLottie je sestra slavného Harryho Pottera. Už od mala byla velmi drzá, ale na druhou stranu měla velmi dobré srdce. Co by se však stalo, kdyby se po porážce lorda Voldemorta i se svým bratrem přesunula zpět do roku 1977.