*3 hafta sonra*
Gazel ve Demir konağa geri dönmüştü. O kasvetli hava gitmiş yerine daha cıvıl cıvıl bir konak gelmişti. Gazel bile yavaştan gülmeye başlamıştı. İçi kan ağlasa bile ailenin huzurunu bozmamak için o da iyiymiş gibi gözüküyordu. Gazel ve Demir ara sıra da olsa birlikte uyuyordu. Demir karısına olan tüm ilgisini delicesine gösterirken Gazel hep bir adım geri duruyordu. Bu böyle bir süre devam etmişti. Psikolog ise biraz ileri bir tarihe alınmıştı. Gazel kendini rahat hissetmiyordu bu konuda.
Selçuk ıslık çalarak aşağı iniyordu. Odadan sessizce çıkan Gazel ile karşılaştı. Genç kadın gülümsedi.
''Günaydın Selçuk abi.''
''Günaydın kardeşim. Hayırdır böyle sessiz sessiz?''
''Demir uyuyor.''
Selçuk güldü.
''Eskiden... Yani siz lise yıllarındayken Demir senin hep uykusunu böldüğünü söylerdi. Şimdi ise durum değişti.'' dedi gülerek.
Gazel gülümsedi.
Gözleriyle etrafı taradı ve merakla Selçuk'a sordu.
''Bir şey konuşabilir miyiz?''
''Tabii.'' dedi Selçuk.
Beraber dışarı çıkıp bahçeye oturdular.
''Anlat bakalım.''
''Demir...''
''Gene ne yaptı ?''
''Yok yok öyle değil. ''
''Evet dinliyorum seni.'' dedi Selçuk.
''Ben galiba Demir'di seviyorum.'' dedi.
Selçuk kahkaha attı.
''Sonunda be.''
''Ne sonunda ya? Sana burada bir şey diyoruz sen alay ediyorsun.''dedi Gazel.
''Yok be kızım sonunda karşılıklı oluyor demeye getiriyorum.''
''Nasıl yani?''
''Sen Demir'İn sana uzun zamandır aşık olduğunu fark etmeyecek kadar salak bir kadın değilsin Gazel.''
''Yani eve-....''
''Ay vallahi biliyordum ben!'' diye bir ses geldi.
Bu ses Sevda'ya aitti.
''Sevda abla?''
''Ablası kurban söyle. Sen tutuldun mu bizim deli oğlana? -Selçuk'a dönerek.- Bak Selçuk ben sana ne demiştim 'Bunlar birbirine tutulur bak görürsün.' demedim mi?'' dedi.
Selçuk karısına hayranlıkla baktı. Ayağa kalkıp arkadan sarıldı.
''Benim zeki karım her şeyi bilir. Bilmeme imkanı yok.'' dedi Tam boynundan öpecekken Sevda kocasını ittirdi.
''Ay dur bekle! Gazel daha önemli!'' dedi. Koşarak genç kadının yanına gitti.
''Anlat.''
''Neyi yenge?''
''Kocanı ayol!''
Gazel başını çevirdi. Sevda hızla Selçuk'a döndü.
''Selçuk git.''
''Ne ?''
''Git kız utanıyor git. Hadi işin gücün vardır senin . Bak hala bakıyor. Gitsene be adam!'' dedi.
Selçuk gitti. Heyecanla eltisine dönen Sevda sordu.
''Hadi içinden geleni söyle. Gözlerinin kapat ve söyle .''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAZEL
Teen FictionG&D ... . BU HİKAYEDEKİ KİŞİLER VE MEKANLAR TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜ OLUP GERÇEKLE HİÇBİR İLGİSİ YOKTUR.