Gazel tepki vermeden telefonu kapattı. Gözlerini yere indirdi. Demir anlamayan bakışlarla karısına baktı.
"Ne oldu?"
Gazel bir süre sessiz kaldı. Yavaşça kocasına dönüp konuştu.
"Öldürmüşler.
Genç adam arabayı durdurdu. Kimden bahsedildiğini hemen anladı. Derin nefes verip konuştu.
"Oraya gidelim mi?" dedi.
Gazel elleriyle yüzünü kapattı. Derin bir nefes aldıktan sonra başını salladı.
Demir sessizce son gaz hapishaneye sürmeye başladı.
"Ne yapacağız şimdi?" dedi Gazel.
Demir yola bakarak konuştu.
"Önce müdürle konuşacağız."
Kısa bir süre sonra hapishaneye vardılar.
İkisi birlikte arabadan inip içeriye girdiler. Direk müdürün odasına çıktılar.
Müdür Demir'i hemen tanıdı.
"Hoş geldiniz Demir bey." dedi ve elini uzattı. Demir uzatılan eli sıktı.
"Hoş bulduk müdür bey. - karısını işaret ederek - Eşim. Gazel Şahoğlu."
Müdür , kadını görünce hafif bir şaşkınlık geçirdi. Açıkçası onca olaydan sonra onu burada beklemiyordu Genç kadının yüzüne dikkatlice baktı. Sonra elini kadına uzattı.
"Hoş geldiniz."
Gazel düz bir şekilde gülümsedi. Müdürün elini sıktı.
"Hoş bulduk."
Müdür elini koltuklara doğru uzattı.
"Lütfen oturun."
İki genç karşılıklı oturdular.
"Size nasıl yardımcı olabilirim?"
Demir, Gazel'in dalgınlığını fark edip konuşmaya başladı.
"Bir mahkum hakkında bilgi almak istiyoruz."
"Haşim Demirkan?" diye sordu müdür. Gazel başını kaldırıp müdüre baktı.
Demir başını salladı. Müdür ellerini birleştirip usulca genç kadına baktı.
"O karaktersiz adam öldürüldü." dedi. Gazel gözlerini kapattı. Derin nefes aldı. Demir karısına dikkatlice baktıktan sonra
"Nasıl oldu?" diye sordu.
"Buraya gelmeden yarım saat önce nasıl olduğunu bilmiyorum ama mahkumlar haberini almış. Ortalık karıştı. Buradaki mahkumların çoğu orta yaş ve yaşlı. Malum Ali bey'i tanımayan yok. İşin aslını öğrenince ortalık karıştı. Herkes bağırıyor çığlık atıyor " O adamı buraya getirin." diye. Malum prosedür gereği biz onu ayrı bir hücreye kapattık. Herkesle farklı yerde yemek yiyor, hava alıyor ve diğer işlerini hallediyordu. Mahkumlardan biri bir kaçı gizli bir şekilde hücreye girmeyi başarmış. Önce çok kötü dövmüşler. Otopsi raporuna göre 15 tane kırık varmış vücudunda. Sonra bıçaklamışlar... " müdür bir süre durup Gazel'e baktı. Boğazını temizleyip Demir'e de baktı.
" Mmm... Şey bıçakla.... Erkeklik organını kesmişler... " dedi ve devam etti.
" En son silahı dayamışlar kafasına "Gazel hanımımızın selamı var." deyip kafasına sıkmışlar. İfadelerinde aynen böyle anlatmışlar. " dedi. Gazel tepki vermeden yeri izliyordu. Boşlukta kendini kaybetmişti genç kadın.
" Gazel?"
"...."
Ne yapmalıydı? Ağlamalı mı gülmeli mi? Öfkelenmeli mi üzülmeli mi?
" Gazel, güzelim? "
"...."
Bu kadar acı fazla değil mi?
" Gazel!" diye bağırdı Demir.
"Hı?"
"İyi misin?" dedi. Gazel başını salladı.
Müdüre döndü.
"Sizden bir ricam olacak müdür bey. "
"Buyurun Gazel hanım."
"Bir mahkumla görüşmek istiyorum."
Müdür anlamayan gözlerle baktı.
"Hemen mi?"
"Evet."
......
Mahmut yatağında uzanmış sigarasını içiyordu. Karısının fotoğrafına bakıp gülümsedi . Ne kadar uzun zaman olmuştu görmeyeli. Yanına arkadaşı oturdu.
"Hayırdır Mahmut'um?"
"Gül'üm burnumda tütüyor be abi. Keşke şu görüş günü gelse de bir an önce görsem güzel karımı."
"İnşallah aslanım."
O sırada içeri gardiyan girdi.
"Mahmut abi!" diye bağırdı.
Mahmut ayağa yavaşça kalktı.
"Buyur koçum."
"Abi bir ziyaretçin var."
"Gül mü acaba?" diye mırıldandı.
"Tamam aslanım geliyorum." dedi. Arkadaşına bir baş selamı verip dışarı çıktı.
"Hayırdır lan Şehmus, kimmiş gelen?"
Gardiyan güldü.
"Abi vallahi görünce bende şaşırdım."
Mahmut görüşme odasına girdi. Bir kadın ve bir adam ayakta onu bekliyordu. Kadın öne çıktı.
"Merhaba ben Gazel Şahoğlu. Bu da eşim Demir Şahoğlu." dedi. Mahmut şaşkınlıkla baktı. Hızla öne atılıp elini uzattı.
"Hanımım hoş geldiniz."
Gazel uzatılan eli hemen sıktı.
"Hoş bulduk Mahmut bey."
Mahmut Demir'e de elini uzattı.
"Ağam sende hoş geldin. Kusura bakmayın böyle çıktık karşınıza. Bilseydim daha düzgün giyinirdim."
"Kalbinizin düzgünlüğü ortada Mahmut bey, kıyafetlerin bir önemi yok." dedi Gazel.
Mahmut gülümsedi. Demir eliyle sandalyeyi işaret etti. Herkes oturdu.
Gazel elini bağladı. Hemen konuya girmek istemedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAZEL
Teen FictionG&D ... . BU HİKAYEDEKİ KİŞİLER VE MEKANLAR TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜ OLUP GERÇEKLE HİÇBİR İLGİSİ YOKTUR.