Saygıdeğer hanımlar / beyler hepinize mutlu pazarlar diliyorum. :)
Kitabım tamı tamına 54.000 kişi tarafından okunmuş. Bu benim için çok mutluluk verici bir şey. Buraya çok fazla vakit ayıramıyorum . Okulla ilgili sorunlarımı halletmeye çalışıyorum. Bazen mesajlarınıza da cevap veremiyorum ama görmüyorum sanmayın. Sadece burada aktif değilim. Elimden geldiğince bölüm yazmaya çalışıyorum. Bazen kafam duruyor gerçekten ''Lan burayı nasıl bağlasam şimdi?'' ya da ''Daha uzun bölüm yazmam lazım beni bekliyorlar.'' falan oluyorum . Ama tekrar söylüyorum elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum.
Bana ulaşmak isterseniz değerli yorumlarınızı ve mesajlarınızı ihmal etmeyin lütfen.
Adım Hatice. 20 yaşına sayılırım (21 Nisan doğum günüm) Boğa burcuyum. (Burçlara bağlı bir insan değilim ama özelliklerini taşıyorum. O yüzden hoşuma gidiyor. :D) İmamhatip lisesi son sınıf öğrencisiyim. (İmamhatipli olduğuma bakmayın Arapça bilgim sıfır. :D)Bu sene üniversite sınavına gireceğim. İstanbul'da yaşıyorum ama şehir dışında bir üniversite tercih edeceğim (Ankara,İzmir vb...) Gastronomi bölümü okumak istiyorum.
Boyum 1.75 :D evet kabul ediyorum biraz uzun biriyim. :D Çevreme göre fazla uzunum. Kilo falan sormayın başımız yanar :D
İdeolojik bir görüşüm var diyemem. Eşitliğin ve özgürlüğün yanında gericiliğin ve yobazlığın tam karşısındayım. Sözel bölümü öğrencisi olmamdan dolayı matematikten nefret ederim. Ama edebiyat ve tarihe aşık biriyim. Şiir okumayı çok severim. Yazılar yazmayı da çok severim. Bir kaç defa şiir denemem oldu :D Okuyan arkadaşlarım çok sevdi bir tek ben sevemedim. Kitap okumaya bayılırım . Şu an okuduğum kitabın adı da Tolstoy'un ''Anna Karenina'' adlı eseri. Aşırı iyi bir şey tavsiye ederim.
Karakteristik olarak tam bir anne olduğum söyleniyor. İnatçıyım biraz dik başlı olduğum söyleniyor ama ben hala kabul etmiyorum. Aranızda gerçek hayatta arkadaşım olan insanlar da var ben gayet samimi biriyim :D Yani beni aranızda bilenler var buradan onaylasın dediklerimi :D Aslında kendimden bahsetmeyi fazla sevmem genellikle insanlar beni bana anlatır.
Şimdi siz diyeceksiniz ki ''Bu kız kendini neden tanıttı?''
Haklısınız :D . Arkadaşlar ben sizi tanımak istiyorum. Kitabımı okuyan değerli insanları yakın olarak tanımak istediğim için size önce kendimi tanıttım. Nezaket gereği önce kendimi hafiften tanıttım ve sonra sizi sormam gerek. :D Yorumlarda buluşabiliriz veya beni sosyal medya hesabımdan ekleyebilirsiniz. :)
Yorumlarınız ve oylarınız benim için çok ama çok değerli hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum :)
Herkese tekrar mutlu pazarlar diliyorum görüşmek üzere!
İnstagram= hhatice1l
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAZEL
Teen FictionG&D ... . BU HİKAYEDEKİ KİŞİLER VE MEKANLAR TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜ OLUP GERÇEKLE HİÇBİR İLGİSİ YOKTUR.