10. rész: Angyali hang

59 2 0
                                    

Őszintén élveztem, hogy nem érzek bánatot. Csak játszottam, s immáron második éjszaka eszméltem fel barna kedvesen hangjára. " Nem válaszoltál" suttogta fülembe, de a dallamot nem hagytam abba. " Mégis mire?" kérdeztem már esti, rekedtes hangomon" Ugye te is szeretsz?" tette fel ismételten múltkori kérdését. " Mindennél jobban" jelentettem ki határozottan, s ittam bele a mellettem lévő italos pohárba. " Biztos? " kérdezte selymes hangján, mely mindig szívemhez szólt. " Mindennél biztosabb" válaszoltam tömören és játszottam tovább" Akkor miért félsz?" kérdezte, s éreztem vállamra simuló kezét. " Nem félek" kezdtem új dallamba, de hiába ültem háttal, tudtam, hogy megrázza fejét. " Miért nem láthatlak? Tudom, hogy nem csak egy zongora vagy" tettem fel inkább én egy kérdést, mire angyali kuncogást kaptam válaszul.

" Szeretnél megismerni?" húzta végig ujját nyakamon, ami egy apró sóhajt csalt ki belőlem" Ez lenne a legnagyobb vágyam" néztem volna rá, de megfogta állam és mielőtt bármit is láthattam volna, visszafordított a jádeszerű billentyűkhöz." Legyen elég annyi, hogy eljött hozzád a zene angyala...a te zenédnek angyala, ki élere kelti alkotásaid, s kezeid által táncol" csak ennyit válaszolt" Miért nem érzek semmit? Bánnom kéne, hiszen az anyám volt..."értetlenkedtem, s hagytam abba a zongorázást, de ekkor két kezet éreztem meg kézfejeimen, de látni nem láttam őket. "Folytasd és ne hagyd abba, mert amint abbahagyod, el kell mennem" mondta ki, s éreztem, körmei bőröm alá hatolnak. A vérem is kibuggyant, de kezei láthatatlanságban maradtak.

Folytattam a játékot, így válaszolt" A zongorajáték, kihozta az igazi éned, én hoztam ki az igazi éned. Segítettem magadra találni és kirángattalak a kétségbeesés csapdájából, ezért tehát ne kérdezz semmit, s ne aggodalmaskodjál, csak nézz rám fel és tedd amit a szíved diktál" magyarázta válaszul" Ezentúl mindig itt leszel?" kérdeztem, de immáron nem szakítottam meg a jeges dallamot" Shh, elég mára a kérdésekből csak játssz és nehogy megállj!" simított végig csontos ujjaival a nyakamon, de érintését csakis érezni tudtam, hiszen látni lehetetlen volt alakját.

Another level (MYG ff.) /+18Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang