36. rész: Feel it🔞

127 4 0
                                    

Kezeim közé fogom az összevarrt babát és körbeforgatom. Alaposan szemügyre veszem, mikor megállapítom, hogy közel sem olyan nehéz a készítésük, mint amilyenre gondoltam. Felemelem a maradványokat, a bőrt és a húscafatokat, majd az ablakhoz viszem. Két kézzel szórom ki a darabokat, melyeknek szaga akár egy dögkút. 

Az ajtó hangos nyikorgását hallom, mely annak nyitódását jelzi, s mire hátranézek csak egy sokkosan álldogáló, lefagyott lányt látok. Most nem önt el a düh, nem akarok felrobbanni, csupán csak odasétálok hozzá.

Mikor elé érek, ujjaim közé fogom egy hajtincsét és beszívom illatát. Ijedten néz rám, mire csak egy féloldalas vigyort kap. Nyakánál fogva elkapom és erőszakosan megcsókolom. Nyelvem áttolom szájába és a falnak nyomom. Ellenkezik, de nem valami határozott. Egyik pillanatban eltol, másikban pedig viszonozza lucskos csókom. Egyik kezem végigcsúsztatom oldalán, majd combjaira simítom, amit velem egy ritmusban emel meg kissé. Kezeit nyakam köré kulcsolja és hagyja, hogy fenekébe markoljak. Hirtelen elszakadok és szemeibe nézek. 

- Figyelj jól rám babyh..-nyitom el kissé ajkait, amit készségesen enged meg.- Rengeteg szörnyű dolgot tettem, de nem vagyok erőszakoló és nem tervezek azzá válni. De ha ebbe most belemész, rengeteg mást is megpecsételsz vele....sötétebb dolgokat, mint amik valaha is az eszedbe jutnának....-zárom le komolyan szemébe nézve, de nem látok bennük semmit a vágy sötétségén kívül. Csak röviden bólint, bár kétlem, hogy bármit is felfogott volna abból, amit mondtam.

Hirtelen újra ajkaira tapadok és feneke alá nyúlva megemelem. Kibújik felsőjéből és elém tárulnak mellei. Nem hatalmas méretűek, de nem is tűnnek el a semmiben. Kerekded, alma mellek, és lapos has, mégsem érzem úgy, hogy a kisujjam alatt is összetörne. Eszméletlen sebességgel kapja le rólam pólómat és nyúl le nadrágomhoz. A falnak préselem és félretolom bugyiját. Valószínű még nem száradt meg a nadrágja, így csak egy falatnyi fekete bugyi borítja kerek fenekét. Nem mintha sok időm lenne benne elveszni, de sosem figyeltem meg igazán mennyire kerek is valójában. Kiszabadítja álló farkam, míg a falnak nyomom, amivel makkom súrolja szeméremdombját. Felnyög. Szinte már most egy Niagara folyik benne. Megemelem lábait, miket derekamra kulcsol és egyetlen erős lökéssel mélyen elmerülök benne. Mélyről nyög fel, fejét a falnak dönti, mire belőlem is kiszalad egy hangosabb sóhaj. 

Szemeibe nézek és erősen kezdem beledöngetni a falba. Lökéseim nem gyorsak, de annál erősebbek, s minden egyes alkalommal tövig belé nyomulok. Körmeit hátamba vési, s folyamatosan nyögdécsel alattam. Kezeit a feje fölé teszem és jobb kezem csuklóira szorítom. Nyakába hajolok és megharapom, mire nekem nyomja csípőjét és nyöszörög. Nyakába lihegek, míg ő hátra hajtott fejjel és beharapott ajkakkal nyögdécsel. Kicsit gyorsítom lökéseim, s érzem, hogy már nem kell sok, elélvezek. Légzése gyorsul, hangja hangosabb, így már ő is közel járhat. Gyengéden fülcimpájába harapok és egy utolsó, végzetes lökéssel tolom belé magam tövig. Enyhén felsikít és elélvez, mire nekem sem kell több, morogva belé folyok. 

Another level (MYG ff.) /+18Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang