13. rész: Politikai válság

44 2 0
                                    

A vonat megáll, én pedig leszállok róla. Fekete magassarkúm érinti a vizes talajt, ugyanis mint kiderült, Daegu-ban előző nap szeretkezett a szürke beton a lehulló vízcseppekkel. Leemelem tavaly vett fekete táskám is és lépteimet a város szűk utcái felé veszem. Tekintve, hogy fogalmam sincs, hol keressem ezt a bizonyos gyilkost, keresni kezdek egy embert aki legalább egy kicsit barátságosabbnak tűnik a többinél. 

Akárkit láttam eddig, mind lehajtott fejjel kémlelték a nedves betont és éppen csak annyira néztek fel, hogy ne menjenek neki semminek. Egy utcában maximum is csak két házban lakhatnak, azok állapotát nézve. Minden kopott és régi, akárcsak kísértetházak sokasága egy parányi városkában. Régebben nem volt ez ilyen csepp hely, sőt, a 4.legnagyobb városnak számított Koreában. Csakhogy bekövetkezett a polgármesterváltás, s ezzel egy időben került a város Észak-Korea alá. Papíron igaz, nem tartozik hozzá sem jogilag, sem területileg, de a polgármester közeli viszonyt, így pártot is ápol az északiakkal, így a városban gyakorlatilag az van, amit északon mondanak. Szerencséjükre azonban a vezetőt nem különösebben izgatja ez a város csupán önös céljai kiélésére használta. Totálisan leromboltatta, ellehetetlenítette az itteni életet és azok közül akik itt maradtak, a nőket saját lakosztályába kérette, a gyerekeket megölette, vagy árvaházba juttatta, még ha nem is saját kezűleg. Egyedül a férfiakat hagyta meg itt, és azokat akik vállalták a nyomort, ahelyett, hogy neki adják magukat. Ez a családfőkön múlott. Ha azonban úgy döntöttek, nem kívánnak északra menni semmiképp és semmilyen áron, totális szegénységben kellett szenvedniük a városukban. 

A városban nincs rendfenntartás, iskolák vagy kórházak. Ezek az információk a netről vannak, de az állítólagos gyilkosról semmi információt nem találtam eddig. A munkámhoz tartozik, hogy néha elhiszek dolgokat, amiket senki más nem, és ez ebben az esetben is pontosan így volt. Más már régen egy öreg ember részeg szavainak titulálta volna, ám én hittem benne. Hiszen ha nem tettem volna, esélyem sem lett volna megmenteni az állásom vagy megismerni őt. 

Another level (MYG ff.) /+18Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang