GÜNAH DOLU SAHNELER İÇERİR! Kurgunun birçok yerinde yetişkin içerik olacak o yüzden bundan sonra uyarmayacağım. Yani her an karşınıza her şey gelebilir sşdşjffdşgşfpfpf Seversiniz böylesini kjdnfofdob 💜
🎈
Cennetin nehirlerinde yıkanıyor, cehennemde var oluyordu. Bedeni alev alev yanarken zihni parlak ve canlıydı. En olmadık görüntüyü bile hayal edebilecek konumdaydı.
Bir ruh günaha bu kadar aç olabilir miydi? Onunki Erkan için tüm günahları işler, cehennem ateşin yanan ruhuna sırt çevirirdi.
Adama bakarken kalbinin sıkıştığını, göğsünün daraldığını hissediyordu. Aldığı her bir nefesi tüm vücudunda hissedebiliyordu.
"Soyun!" Kehribarları adamın kaslı vücudunda gezindi. Hazer, yılların verdiği eğitimle kaslanmış, vücudunda tek bir fazlalık yoktu. Geçen yılardan kalan onlarca yara izi soluk bir şekilde ışıldıyordu.
"Memnuniyetle." Gülümseyerek ellerini attı kemerine. Yeşilleri, efsunlu bir ifadeyle süslenmişti.
Pantolonun zeminde yer bulurken gözleri Erkan'ı buldu. Adamın kehribarlarına cesurca baktı. "İç çamaşırını çıkarmak ister misin?" Dudaklarını ıslattı. Avuçları terlemiş, bedeni ısınmıştı. Erkekliği kalp gibi atarken daha fazla dayanamayacak gibi hissediyordu Erkan. Ortamda çıtırdayan elektrik bedenlerini alevlendiriyordu. Kaşlarını kaldırıp oğlana baktı, gözlerinde gezinin şehvetli ifade Erkan'ın kanını kaynatıyordu.
Erkan'ın göğsü aldığı solukla yükseldi. Gözleri, adamın iç çamaşırla sarmalanmış erkekliğine düştü. En az onunki kadar irileşmişti. Tereddüt etmeden adımladı Hazer'e doğru.
Tam önünde durduğunda gözlerinin içine baktı. Yıllardır ona bu kadar yakından bakmanın hayalini kurmuştu ve şimdi oluyordu.
Dudaklarını şakağına bastırdı, Hazer'in kolları bedenini sardığında dudakları şakağından boynuna doğru düz bir çizgi çizmişti.
İlerlediği yolda ıslak öpücüklerle süslendiriyor, adamın derince inlemesine neden oluyordu. Boynuna indiğinde şah damarına geçirdi dişlerini, Hazer'in hırlaması banyoda yankılandığında gülümsedi. Isırdığı yerin üzerinde gezdirdi dilini.
Dudakları göğüs oluğuna kayarken, Hazer'in dudaklarından ismi bir dua gibi dökülüyordu. "Ahhh, Erkan!"
"Ne istediğini söyle bana." Belirginleşen göğüs ucuna sıcak nefesini bıraktığında Hazer'in bedeni titremiş, göz kapakları kısılmıştı. "Ahhh, siktir!"
Bedenini kıvırıp Erkan'a bastırak istedi ama adam geri çekilmişti. "Erkan!" Adamın göğüs ucunu ısırmasıyla ismini zevkle bağırmıştı. Aynada görünen şeytanın bile dudakları kıvrılmıştı bu günah karşısında.
Erkan, ısırdığı küçük şişkinliği öptü sevgiyle. Adamın elleri omuzuna tutunurken, onun elleri iç çamaşırına kaydı. Tek seferde indirdiği iç çamaşırı ayaklarının dibine düştü. Erkan, öptüğü, ısırdığı küçük şişkinliğine son bir öpücük bırakırken, yavaşça indirdi dudaklarını. Kıvrımlı kaslarının üzerinden dudaklarını gezdirirken gözlerini kaldırıp, adama baktı.
Hazer'in yeşilleri koyu bir renge dönmüş, kendi rengini kaybetmişti nerdeyse. "Güzelliğin karşısında ruhumu satarım." Eğilip dudaklarını bastırdı adamın dudaklarına. Dilleri buluşup, öpücüğün boyutu artarken Erkan geri çekildi.
"Ruhunu satın alan meleği kılıçtan geçirir kendi ruhuma bağlarım ruhunu Teğmen." Kelimelerinden akan her bir his, yeşillerinde bahar güneşinin doğmasına neden olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐚𝐳𝐞𝐫 & 𝐄𝐫𝐤𝐚𝐧 | 𝐁𝐱𝐁 [+18]
Teen FictionBirbirlerine asla doymayan Komutan ve askeri. Ruhları alev almışken, bedenleri neden yanmasın? Eşcinsel 🏳️🌈 17.01.21