14'

5.7K 223 142
                                    

Keyifle okuyun. 💜 Bölümde geçen araba. 🤤🤤🤤

Odanın içinde koşuşturan insanlardan gözünü aldığında odağına düşen Hazer olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Odanın içinde koşuşturan insanlardan gözünü aldığında odağına düşen Hazer olmuştu. Adamın üzerinde kravatsız bir takım elbise vardı. Erkan'ın ondan tek farkı bedenini saran takımın kravatı olmasıydı. O da yarısına kadar gevşetilmiş, gömleğin birkaç düğmesi açılmıştı.

MİT'le birlikte planladıkları görevdeydiler. Birkaç haftalarını bu plan uğruna harcamışlardı. Ve bu gece her şeyin ilk adımıydı.

"Evet arkadaşlar, toplanalım lütfen." MİT'e bağlı takımın başında olan adamın sesi odanın içinde yankılandığında oturduğu yerden kalktı. Otel odasının en üst katında onlara tahsis edilen odadaydılar. Sabahın beşinden bu yana buradaydılar.

Bütün gün gizli noktaları bulmuş, kamera olmayan noktaları belirlemişlerdi. Ardından gelecek olan her davetliyi yeniden incelemiş eksik hiçbir şey olmadığından emin olmuştu.

"Arkadaşlar, bu görevin ciddiyetinin hepiniz farkındasınız." Ortada duran masanın üzerinde yığınla fotoğraf ve belge vardı. "En küçük bir hata istemiyorum. Hazer komutanın takımı saha da olacak. Bizim görevimiz onları korumak ve izlemek. En ufak bir hata istemiyorum." dedi kendi takım arkadaşlarına bakarken.

Ne yapılması, kimin nerde durması gerektiğini anlatmaya devam ederken Hazer'in gözü kısaca çaprazında duran adama değinmiş ardından yeniden önüne dönmüştü. Dün sabah yatakta saatlerini harcayan ikisi değilmiş gibi mesafeliydiler. Adama karşı soğuk yapmak koysa da kimsenin ilişkilerinin bilmesini istemiyordu.

"Şimdi herkes yerini alsın. Otelden arka girişten çıkıyorsunuz unutmayın. Garson olan arkadaşlarımızda kulaklık var, en küçük sorunda onlar sizinle iletişime geçecektir." Herkesin yüzüne tek tek baktıktan sonra salondan çıkıp odaları birbirine bağlayan diğer kapıya yönelmişti. Orada kurulan bilgisayar sisteminden otelin her bir noktası dinleniyor ve izleniyordu. Erkan, adamların iş için yıllardır harcadıkları emeklerin karşılığını bu gece almak istediklerini biliyordu.

"Toplanın." Hazer'in sesiyle odanın bir köşesine ilerlediler. Beşi de yan yana durduklarında Hazer, Erkan'a yönelerek konuştu. "MİT bu işi çok ciddiye alıyor ama yine de kendi hayatımızdan ve güvenliğimizden önemli değil." Erkan'ın gömleğini ilikledi.

Adamın kehribar gözleri yüzünde dolaşsa da karşılık vermedi. "Ben bar kısmında olacağım. Murat ve ben sürekli seni izleyeceğiz. Demir'de garsonlardan olacak. Seyit burada kalacak. Adamlara ne kadar güvensek de içimizden birinin burada durup gözümüz kulağımız olmalı."

Cümlesini bitirdiğinde Erkan'ın da dağınıklığını bitirmişti. Bir adım geri çekilip kontrol ettikten sonra yeşillerini kehribarlara değinmişti.

Erkan, oradaki sıcaklığı gördüğünde omuzları daha da dikleşti. Adamın gözleri diğerlerin de dolanmış en ufak bir hatayı aramıştı ama herkes tamdı.

𝐇𝐚𝐳𝐞𝐫 & 𝐄𝐫𝐤𝐚𝐧 | 𝐁𝐱𝐁 [+18]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin