Yorum yapmayı unutmayın, keyifli okumalar 💜
Takım elbisesini giydiğinde Hazer de kol düğmelerini takmış ve geri çekilmişti. Hazır görünüyordu. Simsiyah takım içinde şık ve ciddi bir ifadesi vardı. Erkan'ın gergin olduğunu biliyordu. O elinde silahla, sırtında kilolarca yüke alışıktı. Sert kumaşın içinde yeşil formasını giymek isterdi.
"Tamamdır, hiçbir eksik yok." Kravatsız, birkaç düğmesi açık gömleğin yakasını düzeltti son kez. Gözlerinin içine bakan kehribar gözlü adamın dudaklarına bastırdı dudaklarını ama bu saniyelikti. İçeride yığınla adam varken ve hepsi onları beklerken tehlikeye atılmaya gerek yoktu. "Gidelim hadi." Odanın içinde gezdirdi gözlerini ardından da salona ilerledi art arda.
Erkan adamın geniş omuzlarını, gergin sırtını izlerken ona sarılmayı, tüm benliğiyle hissetmeyi ne kadar çok özlediğini fark etti. Ne şekilde biteceğini bilmediği operasyonun son ayağıydı bu akşam. Herkes bu akşam bitirmek ve noktayı koymak istiyordu.
Yaşar Bey'in evinde yapılacak doğum günü için hazırlıklıydılar ama diğer yandan Yaşar'ın büyük adamlarla onu tanıştırması için ayrı bir plan yaptığını biliyordu ve bu da bu gece olacaktı. Önce doğum gününe gidecek ardındansa hemen başka yere gideceklerdi.
Şimdi ise koluna taktığı saatte bir yer bulucu, kol düğmelerinde ve pantolon kemerinde ayrı ayrı çipler vardı. Her şekilde onu izleyecek ve dinleyeceklerdi. Erkan adamın köşeye sıkıştığını bu yüzden çabuk çözüleceğini düşünüyordu ama Hazer bunun aksini düşünüyordu. Aniden hayatlarına giren bir adamı ve işiyle bu kadar ilgilenen birini kolay kabul etmesini şüpheli buluyordu. Hiç kimse bunu yapmazdı. Hele ki büyük bir devletle başı belada olan bir adamsanız.
Kalabalık salona girdiğinde takımın ve MİT üyelerinin hazır olduğunu gördü. Kendi ekibi normal sivil kıyafetlerleydi ama MİT özel formalar içinde başında kaskları bellerinde asılı silahlarla hazır görünüyordu."Seni her an izleyeceğiz ve dinleyeceğiz. Yerleştirdiğimiz çiplerden birinin bulunması imkânsız bu yüzden rahat ol. Uzaktan seni takip edecek iki ekip olacak aynı zamanda karşı tarafta izleniyor." Kutay telefonu ona uzattığında alıp ceketinin iç cebine attı. "Bu işi bu gece bitirelim artık."
Ardından arkada adamlardan birinden aldığı flash belleğini iç cebine attı. Belindeki silahın ağırlığı güven veriyordu. "Hepimiz dışarda olacağız. Bizde hazırlanıp çıkacağız peşlerinden."
MİT'in operasyon için bekleyen ve harita üzerinden plana devam eden grubunu gösterdi. "Hayırlısıyla sağ salim gel aslanım." Seyit omuzuna vurup gülümsedi. On defa konuşmuş ardındansa arabasına binip daha önce kadını aldığı eve sürdü.
Yarım saat sonra tekli koltukta eline verilmiş keskin kokulu viski ve koltuğun kopçasında ona yaslanan kadınla oturuyordu. Diğer koltuklarda kadının yaşıtı gençlerle doluydu. Ellerinde özel tutulmuş bir barmenin hazırladığı kokteyller vardı. Salonun baş köşesinde piramit şeklinde duran yığınla hediyeye düştü gözü. Hayatı boyunca aldığı hediyeleri bir araya getirse bunun çeyreği bile yapmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐚𝐳𝐞𝐫 & 𝐄𝐫𝐤𝐚𝐧 | 𝐁𝐱𝐁 [+18]
Teen FictionBirbirlerine asla doymayan Komutan ve askeri. Ruhları alev almışken, bedenleri neden yanmasın? Eşcinsel 🏳️🌈 17.01.21