28'

947 53 39
                                    

Keyifle okuyun. Olduğunuz bölümlerde yıldıza da basarsanız çok mutlu olurum. 🤍

Onu öldürmek istiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Onu öldürmek istiyordu. Kanını akıtmak, sonra da o kanla duvara Erkan'ın sadece ona ait olduğunu yazacaktı. İçindeki vahşi canavar dişlerini biliyor, tırnaklarını keskinleştiriyordu. O dişleri sevdiği adamı izleyen Aydın'ın boynuna geçirecek, zevkle parçalayacaktı. Ne çok isterdi yüzünün ortasına bir yumruğu koymak.

"Seni yeniden gördüğüme çok sevindim." Evet onu kesinlikle öldürmeli. O sarımsı saçlarını yolmalı yeşile çalan ela gözlerini çıkarmalıydı.

Ayrıca kendi yeşilleri daha güzeldi. Hem böyle yeşil mi olurdu. Gözleri aynı solmaya yüz tutmuş yapraklara benziyordu. Soluktu bir kere bu yeşil. Gözleri kısıldı kesinlikle kendi yeşil gözleri daha iyiydi. Hazer kolunu Erkan'ın oturduğu sandalyeye uzattı.

Dizinde olan diğer eli yumruk halini almış öfkesini gösteriyordu. Masanın karşısında Seyit'in yerine oturan adama baktı. Az önce sandalye almış Erkan'ın yanına oturmak için hamle yapmıştı ama Seyit sanki kan çıkacağını anlamış gibi sandalyeyi adamdan almış kendi yerine oturmasını söylemişti. Böylece olası bir cinayeti önlemişti.

"Uzun zaman oldu evet." Erkan yanında oturan adama baktı. Yeşil gözleri kısılmış, dişlerini sıktığı için çene kemiği belirginleşmişti. Boynunda belirginleşen damarları ne kadar öfkeli olduğunu belli ediyordu. "Neden buradasın?"

Aydın, gözlerini oturanların üzerinde kısaca gezdirmiş ardından yeniden Erkan'a dönmüştü. "Aslında sizin için gönderildim." Kısa bir şaşkın bakışma yaşandı aralarında.

"Ne?"

"Kim gönderdi?" Hazer'in sakin sorusunun altında öfkeli bir canavar vardı.

"MİT'in özel eğitim komutanıyım. Onların tüm eğitimleri, sınavlarından önce çalışmalarıyla ben ilgileniyorum. Sizinle sınava kadar ben ilgileneceğim. Siz hariç." Herkese kısa bakış ardından işaret parmağıyla Hazer'i göstermişti.

"Ben hariç?" Hazer ona çevrilen parmağa öfkeli bir cevap verdi. Onu öldürmek için en doğru an buydu. Parmağı ona çevrilmiş yüzü alayla sarılmıştı. "Bana eğitim verecek kadar yetersiz olduğundan mı yoksa başka bir nedeni mi var?"

Soğuk, öfkeli sesi masada kısa sessizliğe neden oldu. Aydın'ın yüzü şokla sarsıldı. Hazer'in ona olan öfkesini anlamadığından cevap veremedi birkaç saniye. Ortamı saran gerginlikle yutkundu Erkan.

"Neden sen?" Demir, adamın bedeninde gezdirdi gözlerini. Masa da oturan beş kişi ondan daha iriydi. Şüphesiz ondan daha çevik ve güçlüydüler. Adam onların aksine biraz cılız kalıyordu. Zayıf ya da çelimsiz değildi ama beşi ayağa kalktığında Aydın çöp adam gibiydi aralarında.

"Daha önce MİT ile iyi bir iş çıkardınız. Bende hediyenizim." Bunu gururlu bir gülümsemeyle söylemişti. Hazer'in onu bozmasına unutmuş gibi yapmaya karar vermişti.

𝐇𝐚𝐳𝐞𝐫 & 𝐄𝐫𝐤𝐚𝐧 | 𝐁𝐱𝐁 [+18]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin