25'

1.3K 56 21
                                    

Sayın seyirciler o büyük gün geldi. Hazer Komutan sonuda altta. Hepimize hayırlı ve uğurlu olsun 💃💃👏👏
Keyifle okuyun. Düzenlemedim. Smut yazmak aşırı zor ve tekrar okuyup düzenlemek daha da zor. 🤍


"Gittiğini düşündüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




"Gittiğini düşündüm." Dedi korkuyla sandalyede oturan adama bakarken.

"Hazer biz nasıl yapacağız böyle?"  Ayağa kalktı. "Sürekli birbirimizden bir şeyler saklıyoruz."

"Bunu önemsizdi." Dedi kâğıdı sallayıp masaya atarken. "Oldukça önemsiz."

"İstifa etmişsin!" Sesi yükseldiğinde derin nefes aldı.

"Aptal herif, sence benim gibi birini kaybetmek isterler mi?" Güldü alayla. "Oğuz komutanın bunu yırtacağından emindim. Sadece bir blöf." Üzerine ters giydiği kazağı çıkarıp boş sandalyeye attı.

"Dikkatimi dağıtmaya çalışma!" Parmağını öfkeyle salladı kazağını çıkartan sevgilisine. Hazer'in kaslı esmer teni önünde duruyordu. Saçları dağılmış, yüzü yeni uyandığı için şişmişti. Yeşil gözleri sis basmış bir orman kadar gösterişli duruyordu.

"Ne?" Kaşları kalktı adamın eline bakarken. Sabah kâğıdı yatakta bulduğunda nedense Erkan'ın öfkesin yenilip gittiğini düşünmüştü. Ama şimdi karşısında konudan bağımsız şeyler söylüyordu.

"Neden çıkardın kazağı?" Gözleri yarı çıplak bedeninde gezindi. Kahvaltıdan daha iyi bir şey varsa eğer o da Erkan için kahvaltıdan önce Hazer'le olan sevişmeleriydi.

"Kaşındırıyordu." Şaşkınlıkla gözleri kararmış adama baktı. "İyi misin?"

"İstifa ettiğini düşündüm." Hazer'e doğru adımladı. "Benim yüzümden işini kaybettin sandım."

"Bazen beni çok hafife alıyorsun. Sevgilinin kim olduğunu anlamadın mı hala." Hazer, en güçlü ekibe sahip komutandı. Aynı zamanda görevleri en temiz bitirenlerde onlardı.

"Giy şu kazağı, seninle kavga etmek istiyorum ağız tadıyla." Sandalyeye attığı kazağa baktı dudakları büzülürken. Şu an adil bir dövüş değildi bu.

"Neden? Dikkattin mi dağıldı?" Başını yana eğip yutkunan sevgilisine gülümsedi.

"Evet." Elini adamın esmer teninde gezdirdi. Hazer'in karnı içe çekildiğinde gülümsedi. "İçini doldurmak istiyorum."

"Edepsiz!" Erkan'ın başı boynuna düştüğünde dudaklarından soluk çekti.

"Yine de bayılıyorsun her halime." Dudakları boynuna bıraktığı küçük öpücüklerin arasında konuştu. Kızaran boynuna kendi izini  bırakıyordu.

"Aşığım." Erkan donduğunda gülümsedi. Adamın şaşkınlıkla çekilip yüzüne bakmasıyla kaşları kalktı.

"Bana aşık mısın?" Küçük bir çocuk gibi mırıldandığında gülümsedi.

𝐇𝐚𝐳𝐞𝐫 & 𝐄𝐫𝐤𝐚𝐧 | 𝐁𝐱𝐁 [+18]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin