16'

5.2K 252 174
                                    

Medya 🥵
Keyifle okuyun. 💜


 💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🌙

Tanrının var ettiği en günahkar ruh olabilirdi. Aşkı için ona sırt çevirir, Erkan için ruhunu asardı arafta. Tanrıya bile sırt çevirecek, günaha boyanacak, cehennemin yarattığı acı dolu kuyular da yanacaktı.

Birini sevmek bu kadar mı güçlü hissettiriyordu? O kişi için herkesi kılıçtan geçirebilirdi.

Dudakları adamın esmer, pürüzsüz teninde dolaşırken aklında sadece Erkan için yapacakları vardı. Erkan için her şeyi aleve verebilir miydi? Şüphesiz ki yapardı. Söz konusu o olduğunda düşünmeden kendisini bile yakar, en güzel sonu ona armağan ederdi.

"Hazer..." İsmi dudaklarından döküldüğünde bir kez daha emin oldu. Kendi adını duymak için günlerce dudaklarını teninde gezdirirdi ve bundan asla pişman olmazdı.

Biraz geri çekildiğinde altında yatan adama baktı. Belindeki havlu kayıp açılmıştı. Dudakları aralanmış, teni bıraktığı ısırıklar yüzünden kızarmıştı. Sabaha bunların moraracağına emindi. Yanakları hafif kızarmış, teni terle parlıyordu. Dudaklarını ısırdı adama bakarken.

"Çook..." Doğru kelimeyi bulmaya çalıştı. Ama Erkan'ın kısa saçlarına, esrarlınmış kehribar gözlerine ve terle parlayan esmer tenine söyleyecek kelimler bulamakta zorlandı. "Siktir! Sana bakarken kelimelerim tükeniyor."

"Hazer, siktiğimin kelimelerini duymak için pek sabırsızlanmıyorum." Kendini bastırdı adama. Teni yanıyor, elleri dokunma ihtiyacıyla karıncalanıyordu. "Daha sonra söylersin."

"Ortamın içine sıçmakta üzerine yok." Gözlerini devirse de gülümsüyordu. Üzerinden kalktığında Erkan'ın hayıflanmasına aldırmadı. Yerde duran ceketinin içinde aldığı kelepçeyle ilerledi adama. Çıplak bir şekilde yatağın ortasında duruyordu. Öyle bir görüntüsü vardı ki dizlerinin üzerine çöküp bu güzelliğe ağlayabilirdi. Yeniden oturdu üzerine ellerini bir araya getirdiğinde karşı koyan Erkan'a daha fazla ağırlık verdi ama güçleri nerdeyse birdi.

"Sakın ellerimi bağlama! Hazer sakın yapma!" Tamamen üzerine uzandı hareketlerini kısıtlayıp beyaz yatak başlığından kelepçeyi geçirip ellerini bağladı. Erkan ellerini çekiştirmeye çalışırken yatağın başındaki çekmece de olan kayganlaştırıcıyı ve prezervatifi alıp kenara bıraktı.

"Rahat dur, bileklerini keseceksin."

"Sana dokunmak istiyorum." Öfkeyle homurdandı. Ellerini yeniden çekmeye çalıştı ama başarısızlıkla sonuçlandığında yenilgiyle düştü omuzları.

"Sadece biraz eğleneceğiz."

"Fantezilerini üzerimde uygulaman çok hoş ama seni hissetmek istiyorum." Hazer üzerine eğildiğinde dudaklarına küçük bir öpücük bırakıp kulağına doğru ıslak öpücüklerle yol çizdi. Erkan'ın bedeni bu hareketle titrerken, karnının içinde kanat çırpan kelebekler vahşi, azgın canavarlara dönüşmüş gibiydi.

𝐇𝐚𝐳𝐞𝐫 & 𝐄𝐫𝐤𝐚𝐧 | 𝐁𝐱𝐁 [+18]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin