TANITIM

21.1K 404 32
                                    

Herkese merhaba bu benim ilk kurgum. Oldukça acemice olduğunu biliyorum. Lütfen ona göre yorum yaparsanız sevinirim.

Bu kurgumu okumadan önce şunları bilmelisiniz. Bu bir mahalle kurgusudur ve için de herhangi bir olay ya da aksiyon yoktur. Daha çok eğlenceli ve günlük anlar yazılmıştır. İçerisin de yetişkin içerik ve küfür vardır!

İlk bölümler biraz acemice yazılmıştır!! Yazım yanlışı ve fark etmediğim mantık hataları olabilir kusura bakmayın.

Umarım hikayemi beğenirsiniz.

Keyifli okumalar...
*
*
*
*
*
*
*
Bir süre sonra havalandığımı hissettim. Güçlü kolların arasında, bu muhteşem koku ile bir yere götürülüyordum. Ah ben bu kokuyu çok iyi biliyordum. Kokunun kaynağına daha fazla gidip burnumu sürttüm. Kollarında taşındığım bedenin gerilmesini hissettim ve sonra ise erkeksi kıkırtısı kulaklarıma doldu. Hemen peşinden Berkan eğilip kulağıma nefesini bıraktı.

"Yaramaz Maze!" Evet uyku sersemi olunca sarhoş gibi oluyordum. Ve sabah uyandığımda bunları umarım hatırlamazdım.

Bir süre sonra sırtım yumuşak bir yere değdi. Sanırım yatağa yatırmıştı beni. Ben başımı yastığa daha da gömüp yeniden uykuya dalarken hatırladığım en son şey dudağımın kenarında ki dudaklardı!

***

"En kötüsü de ne biliyor musun? Ben bu sözleri hak edecek hiçbir şey yapmadım. YA BEN HAYATIM BOYUNCA BİR TEK SENİ SEVDİM. SANA OLAN SEVGİMDEN SANKİ BAŞKA BİRİ İLE KONUŞSAM SANA VE KENDİME İHANET GİBİ GÖRDÜM. AMA ŞİMDİ GÖRDÜĞÜM MUAMELEYE BAK!"

"Ben bunları hak etmedim." Diye fısıldadım en son.

***

Diğer bölümlerde görüşmek üzere...

SENİ KALBİMDE SAKLADIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin