2.BÖLÜM

8.7K 398 60
                                    

Lütfen oy verip yorum yapmayı unutmayın 💫

Keyifli okumalar 🌙

🍃🍃🍃

"Hâlâ yemeklere aşkla bakıyorsun fındık kurdu."

Ah ben bu sesin sahibini çok iyi tanıyordum.

"Abi!" Arkamı döner dönmez abimin boyuna atladım. O da bana sıkıca sarılırken konuşmaya başladım. "Ya hoş geldiniz abi. E hani yarın gelecektiniz."

"Ne o fındık kurdu geri mi gidelim?"

"Hayır abi ya sadece şaşırdım bir an."
Yengeme dönüp ona da sıkıca sarıldım. Bir görümce olsam da yengemi çok seviyordum. Bu sanırım bir abla hasretinden dolayıydı.

"Sen de hoş geldin yengecik."

"Hoş bulduk görümcecik." Dediği şey ile yüzümü buruşturdum. Hamile olalı azıcık olan mizah anlayışı da gitmişti.

Yengemin karnına eğilerek yeğenimle de konuştum. Bunu sakın sorgulamayın.

"Oy oy halasının kuzusu. Hoş geldin sen de. Ay sen ne kadar büyümüşsün."

"Maze." Diye seslenen yengeme cevap verdim. "Hım."

"Bebeğim daha iki buçuk aylık. Karnım büyümedi bile."

"Aman bak yengecik ben ileri görüşlü bir insanım. Bu çocuk aynı bana benzeyecek." Dediğim de tüm aile koro şeklin de bağırdılar.

"Allah korusun!"

"Sağolun ya! Beni ne kadar sevdiğinizi çok iyi anladım."

Yengem gülerek anneme sarılmaya giderken Ethem de benim yanıma geldi ve konuşmaya başladı.

"Sevgili ikizim bu dünya eminim bir tane daha Maze'yi kaldıramaz." Dediğin de ona dil çıkarttım.

E bir dakika! Abimlerin gelmesine şaşıran bir tek ben miyim?
"Ya bir şey sorabilir miyim? Neden kimse abimlerin erken geldiğine şaşırmadı?" Abim yanıma gelip beni kolunun altına aldı ve burnumu iki parmağının arasın da sıkıştırdı.

"Seni zeki zannederdim fındık kurdu. Sana sürpriz yaptık. Herkes biliyordu bu gün gelceğimizi."

"Ya canlarım benim." Dediğim de sesim abimin burnumu sıktığından dolayı garip çıkmıştı.

Babam herkesin çok ayakta durduğuna kanaat getirmiş olmalı ki "E hadi oturun masaya orada sohbet edersiniz." Diyerek herkesi masaya oturttu. Ben de mutfağa bardak ve su getirmek için geri gittim.

Ben onları hazırlarken dışarıda yine bir gürültü oldu. Bu sefer Denefgil gelmişti herhalde. Nitekim mutfak kapısından kafasını uzatan Denef ile teorimin doğru olduğunu anladım.

"Hoş geldiniz."

"Hoş bulduk Mazom." Dediği kelime ile yüzümü buruşturdum.

"O ne öyle Nazo gibi." Dediğim de omuz silkti.

"Bak nazo dedin canım içecek çekti. Ayrıca bugün konuşma kotamı çok aştım daha fazla konuşmuyorum. Ha bu arada yardım edecek bir şey var mı kuzu?"

Bunları derken bile ne kadar çok konuştuğunun farkında mıydı acaba?

"Vallaha şu sürahiyi alırsan çok makbule geçersin gülom."

"Ya kızım bana gülom diyip durma millet ismimi Gül zannediyor." Omuzlarımı silkip gülümsedim.

"Alışkanlık. Telefonum da bile öyle kayıtlısın." Dediğim ile kafasını sağa sola salladı. Senden adam olmaz der gibi.

SENİ KALBİMDE SAKLADIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin