Lütfen oy verip yorum yapmayı unutmayın 💓
Keyifli okumalar...
🍃🍃🍃
Küçük kız evlerinin önünde ki merdivene oturmuş, sinir ile ayağının ucu ile toprağı sertçe eşeliyordu.
Erkekler onu maçlarına almamışlardı. Ne vardı yani oynasa. Tamam... Birkaç kere bakkalın camını indirmiş olabilirdi. Ama sadece birkaç kere.
Sadece beş kezcik!
Kızlar ise onu çağırdığı halde gitmemişti yanlarına. Çünkü küçük Maze evcilik oynamak değil futbol oynamak istiyordu.
Okuldan eve dönen Berkan ise meleğinin bahçede somurtkan halini görünce kaşlarını çatıp oraya doğru gitti.
Yanı başına gelince kendini hâlâ fark etmeyen kıza bakıp derin nefes aldı. "Benim meleğimi kim üzmüş." Maze küçük kalbinin kahramının sesini duyunca mutluluk ile kafasını kaldırdı. Ama sonra olanları hatırlayınca somurtup omuz silkti.
"Hiç kimse!"
Berkan karşısında ki küçük kıza bakıp içine katmamak için zor tutuyordu kendini. Daha fazla dayanamayıp hemen Maze'nin yanına oturdu ve omuzlarını tutup kendine çevirdi.
"Hadi anlat bakalım meleğim. Kim ne yaptı?" Küçük kız ısrarlarına daha fazla dayanamayıp hemen söyleyiverdi.
"Ben maç yapmak istiyorum ama erkekler beni aralarına almıyorlar."
"Hım peki neden?" Küçük kız dudaklarını büzüp kendini acındırma moduna aldı. Berkan bu ifadeyi çok iyi bilirdi ama... Ama hep kanardı.
"Bir kezcik bakkalın camını kırdım." Dediğin de Berkan bembeyaz dişleri gözükecek şekilde gülümsedi.
"Peki ben seninle oynasam..."
"Gerçekten mi Berk?" Diye soran Maze'ye kafasını aşağı yukarı sallayarak cevap verdi. Küçük Maze hızını alamayıp Berkan'a sıkıca sarılıp,yanaklarını öptü.
"Teşekkür ederim Berk. Ama senin ders çalışman gerekmiyor mu?"
"Bir kezcikten bir şey olmaz."dediğinde küçük kız ellerini ağzına kapatıp cilve ile kıkırdadı.
Iki küçük aşık oynarlarken Maze'nin attığı top bakkalın camına çarpması ile iki çocukta gözlerini sonuna kadar açtı.
Ve bakkaldan gelen bağırış ile Berkan Maze'nin elini tuttuğu gibi koşmaya başladı.
"Hızlı koş Maze!" Diye bağıran Berkan'a Küçük kız ağlamaklı cevap verdi.
"Ama Berk benim bacaklarım küçük."
"Topu atarken hiçte küçük gibi değildi Maze." Diyerek küçük kızın elini daha sıkı tutup ara sokağa çekti. Hemen yukarı bakıp İsmail amcanın gelip gelmediğine baktı. Gelmediğini görünce nefesi bıraktı küçük çocuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ KALBİMDE SAKLADIM
ChickLitMahalle Klasiği| TAMAMLANDI ~~ "En kötüsü de ne biliyor musun? Ben bu sözleri hak edecek hiçbir şey yapmadım. YA BEN HAYATIM BOYUNCA BİR TEK SENİ SEVDİM. SANA OLAN SEVGİMDEN SANKİ BAŞKA BİRİ İLE KONUŞSAM SANA VE KENDİME İHANET GİBİ GÖRDÜM. AMA ŞİMD...