ALINTI

3.9K 144 15
                                    

Herkese merhaba. Nasılsınız? 

Bugün bir wattpade gireyim dedim bir de ne göreyim, 2k olmuşuz. Hepinize çooook teşekkür ederim.

Ve buna özel bir bölüm yazamadım ama gelecek bölümden bir alıntın ile geldim.

Keyifli okumalar...

♡♡♡

Başıma aniden giren ağrı ile yüzümü buruşturdum. Gözlerimi açmayı denediğim de ise pek de başarılı olamadım.

Ne olmuştu bana?

En son hatırladığım şey başımım dönmesi ve dengemi kaybetmemdi. Sonrası ise... koca bir karanlık.

Büyük ihtimalle yine açlıktan bayılmıştım.

Gözlerimi zorda olsa açtığım da karşılaştığım ilk şey hastanenin beyaz tavanı olmuştu. Sağ elimde hissettiğim baskı ile o tarafa döndüm. Gördüğüm görüntü ile dudaklarımın iki yana kıvrılmasına engel olamadım.

Berkan elimi sıkıca tutmuş, kafasını da oraya koymuştu. Kim bilir nasıl endişelenmişti. Sol elimi kaldırıp saçlarına daldırdığım da aniden kafasını kaldırıp bana baktı. Gözlerim gözlerine deyince kaşlarımı çattım. O güzel, kahverengi gözleri kızarmış, göz altları şişmişti.

Ağlamış mıydı?

"Maze'm?" Dediğin de dikkatimi yine ona verdim.

Elimi yanağına koyup sevdim, o da teslim olarak başını elime yaslayıp gözlerini kapattı. "Ne oldu Berkan? Niye ağladın?" Dediğim de derince yutkundu. Ben ise gözlerimi aşağı yukarı hareket eden adem elmasına değdirmemek için kendimi zor tutuyordum.

Şimdi sırası değil Maze!

Sol gözünden bir damla yaş akıtan Berkan'a şaşkınlık ile baktım. Allah'ım birine bir şey mi olmuştu?

"Berkan beni merkalandırma. Birine bir şey mi oldu?" Diye kızgınca sorduğum da daha fazla orada duramayıp sıkıca boynuma sarıldı.

Boynumda hıçkıra hıçkıra ağlayan adam ile ne yapacağımı şaşırmıştım. Onu ilk defa böyle görüyordum. Yoksa... Sevda teyzegile mi bir şey olmuştu?

Tam yeniden konuşacakken kendi kendine sayıkladığı şeyler ile başımdan aşağı kaynar sular döküldü sanki! Kafasına giden elim ise havada kaldı.

"Ölme Maze'm, ölme yalvarırım. Bırakma beni, bırakma bizi ay yüzlüm!"

♡♡♡

Sizleri seviyorum 😘

SENİ KALBİMDE SAKLADIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin