Keyifli okumalar...Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
🍃🍃🍃
"Çek git bebeğim uzaklara, çek git..." bir yandan şarkı söylerken bir yandan da yerde, halıda yuvarlanıyordum. Sonunda evimize yani mahallemize gelmiştik.
Buraya gelmeden önceki son gün ise olaylı bitmişti. Uğur abi babama beni sevdiğini ve izin verirse benimle görüşmek istediğini söylemiş. Tabi bunu duyan abim yerinden fırladığı gibi yakasına yapışmıştı. Neyse ki konu fazla uzamadan babam bu kararı bana bırakmış ve istemediğimi belirttiğim de ise konu tamamen kapanmıştı. Ve fark etmedim zannetmişti ama babam baya bir rahatlamıştı bu kararım ile.
Berkan ise... İşte orası biraz kaostu. Tercihlerin de üstüne gelmesi ile daha da sinirli olan Berkan, Uğur abiyi köşede sıkıştırıp fena dövmüştü. Bunu ona sorduğum da ise çok rahat bir şekilde köpek falan saldırmıştır demişti.
Yaklaşık bir hafta önce Samsun'a evimize gelmiştik ve ben bu bir haftada sıkılmaktan başka hiçbir şey yapmamıştım. Berkan ile ilişkimiz görüşememek dışın da çok güzel ilerliyordu. Buraya geldiğimizden beri sanki Ahmet amca bu anı bekliyormuş gibi tüm işi bırakıp resmen emekliye ayrılmıştı. İnsanlar da Berkan'ın gelmesini bekliyormuş gibi bir anda ev bakmaya başlamışlardı. Kısacası sevdiceğimin işleri yoğundu ve ben onunla doğru düzgün telefon dışında görüşemiyordum.
Buraya geldiğimizde abimler de Ankara'ya dönmüştü. Setenay abla işine geri dönmüş, Ethem ise spora gitmeye başlamıştı. Denef de eczane de staja başlamıştı. Kısacası İlker ve benim dışım da, ha bir de babamgilin dışında, herkes bir işle meşguldü. Ve bende artık yavaş yavaş pandaya dönüşmeye başlamıştım. Tercihlerin açıklanma tarihi geldikçe strese giriyor ve aileme ne diyeceğim hakkında düşünüp duruyordum.
"Bavulunu topla bebeğim çek git. Seni sevdim bebeğim her zaman, bunu unutma!" Diye sanki bir şarkıcı edası ile konser veriyordum. Kapımın aniden açılması ve terliğin kafama fırlatılması ise sadece bir kaç saniye sürmüştü. Dehşet ile doğrulup kapıya baktığımda annem sinirle bana bakıyordu.
"Kız bir sus! Sabahtan beri vır vır, başımı ağrıttın."
"Ama anne çok sıkılıyorum." Dediğim de her zaman ki cevabını vermişti. "Evde bir sürü iş var Maze. Birinden başlayabilirsin." tam ona cevap vermeye hazırlanıyordum ki telefonumun çalması ile benim yerden fırlamam aynı anda olmuştu. Yatağa atladığım gibi telefonu kaptım ve arayanı görünce sırıtmaya başladım. Ama sonra aklıma gelen annem ile o tarafa baktım. Bana şüpheli gözlerle bakıyordu.
"Ya kuaför için Nazlı ablaya mesaj atmıştım da o da beni geri aramış sağ olsun. Ben bir onunla konuşayım." dediğim de daha da şüpheli bakmaya başladı.
"Alo Nazlı abla."
"Nazlı mı? O ne alaka?" diyerek şaşkınca soru soran sevdiceğimi duymamazlıktan geldim.
"Ya öyle mi müsait misin? O zaman bende gelirim birazdan."
"Yavrum nereye gidiyorsun?" Diye şaşkınca soru soran Berkan'a en sonunda annem kafasını sallayarak gittiğin de cevap verebildim.
"Ay Berkan annem buradaydı. O yüzden şey ettim ben." Dediğim de kısık sesli gülüşü duyuldu telefondan.
Şey ben bir bayılıp geliyorum.
"Güzelim?" Diyerek bana seslenen Berkan ile gerçek dünyaya inmiş oldum.
"Efendim?"
Sesim cilveli çıkmıştı. Ama bunu ben değil içimde ki oynak Maze yapmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ KALBİMDE SAKLADIM
ChickLitMahalle Klasiği| TAMAMLANDI ~~ "En kötüsü de ne biliyor musun? Ben bu sözleri hak edecek hiçbir şey yapmadım. YA BEN HAYATIM BOYUNCA BİR TEK SENİ SEVDİM. SANA OLAN SEVGİMDEN SANKİ BAŞKA BİRİ İLE KONUŞSAM SANA VE KENDİME İHANET GİBİ GÖRDÜM. AMA ŞİMD...