Keyifli okumalar...
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum canlarım.
~~Son 3 saat...
Gelmelerine son 3 saat kalmıştı. Ve ben şu zamana kadar bayılmamıştım. Lütfen küçümsemeyin, bu benim için büyük bir başarıydı. Aynadan kendime bakarken koridordan duyduğum Selen'in sesi ile odadan çıktığım gibi onun yanına geldim. Ellerini beline koymuş, çatık kaşlarla karşısında ki Asrın abime bakıyordu. Kaşlarımı kaldırarak bu görüntüye bakmaya başladım.
"Azıcık kibar ol be hödük."
"Kızım bana bak..." diye abim sözlerine devam edecekti ki Selen'in durdurması ile cümlesi yarıda kaldı.
"Asıl sen bana bak, ben senin nereden kızın oluyorum be hayvan!" Tam abim ağzını açıp cevap verecekti ki araya girme ihtiyacı hissettim.
"İkiniz tartışmanızı sonra yapabilir misiniz? Söz ben size hatırlatacağım bunu ama ilk önce Selen'e ihtiyacım var." Diyerek Selen'i tuttuğum gibi benim odama soktum. Üzerime elbisemi giymiştim, tek eksiğim saçım ve makyajımdı. Onları da Nazlı abla yapacağı için onu bekliyordum.
Selen elbisemi yeni fark etmiş olmalıydı ki "Oha! Maze bu elbise harika." Dediğin de utangaçca gülümseyip "Değil mi ya? İlk görüşte aşık oldum bende." Dediğim de kafasını aşağı yukarı salladı.
Omuzları düşük, ince askılı, ve yerlere kadar uzanan bir elbise giymiştim. Bu elbiseyi mağaza da ilk gördüğüm de aşık olmuştum. O yüzden gördüğüm gibi de almıştım ve asla pişman değildim. Hayallerimdekinden bile daha güzel durmuştu üzerimde.
Kafamda ki düşünceleri atıp bende Selen'i süzdüğüm de tabiri caizse dibim düşmüştü. "Bir şey diyeyim mi? Sende fıstık gibi olmuşsun."
"Ya teşekkür ederim. Olmuş mu?" Diyerek etrafında döndü. Baş parmaklarımı kaldırarak onu onayladım. Çok güzel kızdı Selen. Esmer tenli, siyah saçlıydı ve ortalamanın üzerinde bir boyu vardı. Manken gibi kızdı yani. Omuzları düşük, çiçekli kalem elbise giymişti bugün. Esmer tenine çok yakışmıştı elbisesi.
Biz onunla biraz daha sohbet ederken aklıma abimle kavgası geldi. "Ha bu arada siz abimle niye kavga ediyordunuz?" Diye sorduğum da yüzünü buruşturup boş ver diyerek elleri ile geçiştirdi. O sırada da odaya Nazlı ablanın girmesi ile konuşma unutulmuş oldu.
"Naber gelin hanım. Nasıl hissediyorsun?"
"Birazdan bayılacak gibi hissediyorum normal mi?" Dediğim de Nazlı abla kahkaha atıp konuşmaya başladı.
"Asıl böyle olmasan tuhaf olurdu Maze." Biz sohbet ederken Selen'in bizi izlediğini fark edip hemen onları tanıştırdım.
"Bu arada Nazlı abla, bu Selen. İşten arkadaşım. Selen bu da mahallemizin kuaförü, aynı zamanda hepimizin ablası olur. Nazlı abla." Dediğim de ikisi de sarılarak tanıştı. Selen de bizim kafadan olduğu için onların anlaşacağından emindim. Nitekim bu tezimi beni unutup kendi araların da konuşmalarından doğrulamışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ KALBİMDE SAKLADIM
Genç Kız EdebiyatıMahalle Klasiği| TAMAMLANDI ~~ "En kötüsü de ne biliyor musun? Ben bu sözleri hak edecek hiçbir şey yapmadım. YA BEN HAYATIM BOYUNCA BİR TEK SENİ SEVDİM. SANA OLAN SEVGİMDEN SANKİ BAŞKA BİRİ İLE KONUŞSAM SANA VE KENDİME İHANET GİBİ GÖRDÜM. AMA ŞİMD...