Keyifli okumalar...
Unutmadan oy ve yorumları parlatmayı unutmayınnn ❤😍
🍃🍃🍃
Gün aymış, ay yerini güneşe devretmişti. Gültepe mahallesi sakinleri bir bir dükkanlarının kepenklerini açarken, geceden beri uyumayan Berkan ise yine balkonda oturmuş sevdiğinin penceresine bakıyordu.
Dün defalarca aramış olmasına rağmen telefonları kapalıydı. Biliyordu sevdiği kadın onu bırakmazdı ama... Ama abisi ona bir şey yapmış olmasından korkuyordu. Karşı ki evin perdesinin hareketlenmesi ile heyecanla doğruldu genç adam. Ama perdeyi açan sevdiği değil, onun kardeşiydi.
Karşı evde Berkan'ı gören Ethem anlayışla gülümseyip ona hiçbir sorunun olmadığını ve Maze'nin uyduğuna dair bir mesaj attı. Bunu gören Berkan derin bir nefes bırakarak odasına geçip yatağına çöktü. Kapının çalınması ve odaya annesinin girmesi ile gözleri ona döndü.
"Hadi kahvaltıya gel oğlum." Dediğin de kafasını sağa sola sallayarak reddetmişti. Onu anlayışla karşılayan Sevda hanım yatağa ilerleyerek oğlunun yanına oturdu.
"Yapma böyle Berkan'ım. Her şey düzelecek Allah'ın izniyle."
"Düzelir değil mi?"
"Düzelir tabi. Ben sizin düğününüzü yapmadan rahat edemem. Hem o Asrın dan önce kaç tane büyüğüz burada o kim oluyormuş?" Dediğin de gülümsedi Berkan.
Bir an hayal etti. Düğünlerini, evliliklerini... Hayali bile o kadar güzeldi ki, gerçeği olsa bayılırdı herhalde.
"Hadi böyle aç kalarak güçlü duramazsın." Dediğin de onayladı onu Berkan. İkisi de ayağa kalkıp mutfağa inmeye başladılar. Mutfağa giren anne oğul masadakilere günaydın diyerek yerlerine oturdular.
İlk defa sessizlik vardı bu masada. Kimsenin keyfi yoktu dün ki olanlardan sonra.
Sessizlik ile başlayan kahvaltı yine sessizlik ile devam etti. Boğazını temizleyen Ahmet bey bir nevi konuşacağının haberini verdi. Bunu anlayan aile fertleri dikkat ile Ahmet beye bakmaya başladılar.
"Bugün dükkana gideceksin!" Dediğin de Berkan'ın kaşları çatıldı.
"Baba en azından bugün gitmeyeyim." Dediğin de İlker de kafası ile onaylayıp söze girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ KALBİMDE SAKLADIM
Literatura FemininaMahalle Klasiği| TAMAMLANDI ~~ "En kötüsü de ne biliyor musun? Ben bu sözleri hak edecek hiçbir şey yapmadım. YA BEN HAYATIM BOYUNCA BİR TEK SENİ SEVDİM. SANA OLAN SEVGİMDEN SANKİ BAŞKA BİRİ İLE KONUŞSAM SANA VE KENDİME İHANET GİBİ GÖRDÜM. AMA ŞİMD...