23.BÖLÜM

3.9K 157 39
                                    

Herkese merhaba nasılsınız?

Bu bölümde yetişkin içerikli sahne bulunmakta!!! Geldiğin de belirteceğim isterseniz atlayabilirsiniz.

Rahatsız olanlar için üzgünüm ama bundan sonra biraz fazla olacak gibi 🙈🙈

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum canlarım.

Keyifli okumalar.

~~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~~

Sabah kasıklarıma giren ani sancı ile yüzümü buruşturup gözlerimi zorlukla açtım. Beni bir ahtopot gibi saran kollar ve yüzümü gömdüğüm boyun boşluğu karşıladı. Ve bu benim en güzel sabahımdı. 

Dün aklıma gelen anlar ile utangaçca gülümsedim ve yüzümü yeniden Berkan'ın boynuna gömdüm. O kadar derin uyuyordu ki yanında konuşsam sanki uyanmayacakmış gibiydi. Boynuna küçük bir öpücük kondurup beni saran kollarından onu uyandırmadan zar zor kalktım. Bugün balayı için Uludağa gidecektik ve çok geç kalmasak daha iyi olacaktı.

Yatakta doğrulup üzerim de kayan geceliği düzelttim ve ayaklarımı yere bastım. Aniden ayağa kalkmam ile yeniden sancının vurması bir oldu. Ağzımdan kontrolsüzce küçük bir inleme kaçarken Berkan'ı uyandırdım mı diyerek baktım ama ben kalkar kalkmaz yastığına sarılıp yeniden uykusuna devam etmişti.

Sakin adımlar ile odada ki banyoya gittim ve ihtiyaçlarımı karşılayıp odaya geri döndükten sonra altıma bir tayt üstüme de uzun kollu bir bluz giyindim. Saçlarımı tepemde topuz yaparken odadan çıkıp merdivenlerden inmeye başlamıştım bile. Mutfağa gittiğim de ilk işim ağrı kesici içmek olmuştu. Bir yarım saatte ne yapsam diye düşünmüştüm. 

En sonunda patates kızartması ve sigara böreğin de karar kılıp çay için ocağa su koydum. Bahçe kapısından dışarı baktığım da hava da bizimleydi. Sanki kış ayı gibi değilde ilkbahardaydık. Gülümseyip ilk önce sigara böreği için dolaptan yufka çıkardım. Onu biraz dinlendirirken iç harcı için peynir ve maydonoz çıkartıp ikisini karıştırdım. Ada tezgaha oturup iç harcın yettiği kadar börek yaptıktan sonra onları bir kenara koyup ilk önce çay demledim sonra iki, üç tane patates alıp soymaya ve doğramaya başladım. Onlar bittiğin de ilk önce börekleri yağda kızarttım sonra da patatesleri kızartıp bir tabağa koydum. Ada tezgaha sırayla kahvaltılıkları çıkartıp güzelce koyduğum da her şey hazırdı. 

Tek bir eksiğim vardı, o da dün kocam olan adam.

Mutfaktan çıkmak için kapıya döndüğüm de gördüğüm beden ile çığlığımı son anda bastırdım. "Berkan! Ne zamandır oradasın." 

"Yaklaşık yarım saattir." Dediğin de ağzım şaşkınlık ile açıldı.

"Niye haber vermedin?" 

SENİ KALBİMDE SAKLADIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin