Lütfen oy verip yorum yapmayı unutmayın 💓
Keyifli okumalar 🎉
🍃🍃🍃
Ayrı kaldığımız her gün için sana içimden gelen duyguları mektuplarıma döküyorum. İçimden gelenleri yazdıkça sana ulaşacağı güne kadar bende nasıl duygulara neden olduğunu bil istiyorum. Senden ayrı kaldığım her gün içimde kopan bir parça var gibi hissediyorum. Senden hiç ayrılmak istemiyorum. Bana ne yaptın, nasıl yaptın bilmiyorum ama ben senin aşkınla hayat buluyorum. Canım sevdiğim o kadar mutluyum ki senin varlığın bana huzur kaynağı oldu. Her güne mutlu uyanma sebebim oldun. Zor zamanlarımı bile senin varlığınla kolayca atlatabiliyorum. Seninle kurduğum hayalleri sana anlatma cesareti bulamıyorum. Çünkü hayallerimde öyle güzel bir yerdesin ki hep düşündükçe yanaklarım kızarıyor. Kalbim küt küt atıyor. Bir gün gerçek olacağına umudum beni hayata bağlayan en güzel nedenlerimden biri oluyor.
Aşkın tarifini seninle öğrendim. Hayatımda öyle kıymetli bir yerdesin ki o yeri senden başkası asla dolduramaz. Sevdiğim ayrı kaldığımız her gün canımdan bir can gidiyor. Bir an önce kavuşmak canımı sana teslim etmek istiyorum. Sevgiyi, aşkı, mutluluğu bana yaşatan sevdiğim gel artık, sev beni istiyorum. Zamanlar geçer mi bilmiyorum ama zaman ne olursa olsun ben senin için varım. Varlığın bana hayat kaynağı oldu. İnsan bir insanın sevgisiyle hayat bulabilirmiş ben seninle öğrendim.
Seni sevdiğimi anlatmaya kelimelerimin yetersiz kaldığını bil istiyorum. Sana olan büyük aşkımın şu kısacık mektuba sığmasını nasıl bekleyebiliriz. Ey aşkın en güzel hali, sevdiğim. Ben sensiz bir hiç gibiyim. Sen aklım, fikrim, kalbim, bedenim, nefesim oldun. Seninle tamamlandım ben. Seni o kadar çok özledim ki aklım senden başkasını düşünemez oldu. Her adımım, her yolum sana çıkar oldu. Benim gül kokulu yarim sen kalbimde nasıl güzel bir köşedesin. Hep mi bahar olur insanın içi dışı. Ben seninle olduğum günden beridir kış uğramadı bana. Dört bir yanım çiçeklerle kaplı oldu. Güneş hiç gitmedi üzerimden. Gölge nedir bilmez oldum. İyi ki sen sevgilim. Ömrüm seninle taçlansın birtanem. Kimse olmasa bile bir tek sen ol bana sığınacak kapı. Ben senden başkasına duymam ihtiyaç.
Sen tut ellerimden nereye istersen ben olayım yoldaş sana. Sen koy kalbinin en güzel yerine beni. Ben zaten senden ibaretim. Göğsüne yaslayıp başımı gökyüzünde yıldızları seyredelim. Gözlerin gibi parlayan yıldızlarda seni göreyim. Umut dolu her anım, her saniyem. Kavuştuğumuzda birbirimizin cenneti olacağız. Sen bana nasıl sevdirdin kendini. Bu aşk nasıl öyle ulaşılamaz oldu. Şimdi anlıyorum efsaneleşmiş sevdaları. İnsan bilemiyormuş kalbine dokunacak kişiyi. Dokunduğunda dünyasını değiştirecek kişiyi. İyi ki kalbime sen dokundun. Şimdi bizde Leyla Mecnun misali. Çok sevip kavuşamayanlardan değilizdir umarım. Ama her doğan güneş bir gün bizim içinde doğacak. Buna inanıyorum. Canım sevdiğim seni çok seviyorum.
Maze Öztürk
🍃🍃🍃
Hepimiz hazırlandığımız da salona gitmek için kapıya yöneldik. Çıktığımız da herkes kapının önünde bizi bekliyordu.
İlk gören Sevda teyze ellerini açıp nazar duası etmeye başlamıştı bile. Güldüm bu haline.
"Maşallah benim kızlarıma. Nasıl da güzeller." Dediğin de üçümüz koro halin de teşekkür ettik.
"Teşekkür ederiz Sevdoş teyzem."
"Sağol annem."
"Teşekkürler!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ KALBİMDE SAKLADIM
ChickLitMahalle Klasiği| TAMAMLANDI ~~ "En kötüsü de ne biliyor musun? Ben bu sözleri hak edecek hiçbir şey yapmadım. YA BEN HAYATIM BOYUNCA BİR TEK SENİ SEVDİM. SANA OLAN SEVGİMDEN SANKİ BAŞKA BİRİ İLE KONUŞSAM SANA VE KENDİME İHANET GİBİ GÖRDÜM. AMA ŞİMD...