Üç gündür bölüm paylaşıyorum kıymetimi bilin ;)
Bu bölümde yetişkin içerikli sahne vardır!!!!
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum canlarım
Keyifli okumalar
~~
Kafayı yiyecektim. Evet en sonunda kafayı yiyecektim.
Gece gündüz susmayan oğlum ve sürekli Cihangir ile ilgilendiğim için bana trip atan kocam.
Bu ikisi yüzünden kesinlikle kafayı yiyecektim.
Daha hastaneden çıkalı bir hafta gibi bir zaman olmuştu. Annemler sürekli benim yanımda bana yardım ederken gece de Ethem ve İlker benimle birlikte uyumuyordu. Bir keresin de Berkan gaza gelip benimle birlikte duracağını söyledikten 5 dakika sonra horlayarak uyumuştu...
Ne de düşünceli bir kocaya sahiptim değil mi?
Anne olmak bu değil miydi zaten? Uykundan, yemeğinden, her şeyinden fedakarlık etmek. Ben de Cihangir'im için bunları yapmaya çoktan hazırdım.
Yanımdan gelen kıtır kıtır sesler ile sinirle oraya döndüm. Ethem ve İlker filme odaklanmış ve yanlarında ki cipsiyi kolayı götürüyorlardı. Ben emzirdiğim için maalesef bu tür yiyecekler doktorum tarafından yasaklanmıştı. Ama bunlarda da hiç vicdan yoktu.
"Ya yemesenize canım çekiyor." Dediğim de ikisi de bana dönmeden omuz silkti.
Dudaklarımı büzüp burnumu çektiğim de ikisi de bana dönmüştü. "Maze hamile değilsin artık." Dediklerin de sinirle ikisinin kafasına vurdum.
"Olsun. Lohusayım ben!" Dediğim de yine önlerine dönüp omuz silktiler.
"Aman gidiyorum ben. Azıcıkta Berkan ile uğraşayım." Diyerek koltuktan kalkıp bizim odamıza gittim. Ve girdiğim gibi de olduğum yerde kaldım. Berkan yatakta sırt üstü bir halde yatarken küçük adamımda göğsünde oldukça rahattı.
Gülümseyip yatağa doğru ilerleyip kendi tarafıma oturdum. Ellerim Berkan'ın saçlarında gezinirken fazla rahatsız etmemek için elimi hemen çektim. Minik bebeğim biraz mızırdansada sırtını okşamam ile yeniden uykuya dalmıştı. Gözlerimi bebeğimden çekip en başından beri beni izleyen adama çevirdim.
"Bak bebeğimize ben bakıyorum." Dediğin de kafamı sağa sola sallayarak güldüm.
"Umarım tehdit etmemişsindir oğlumu." Dediğim de kaşlarını çattı.
"Yani... Ciddi bir konuşmamız oldu ama..." Dediğin de ona iflah olmazsın bakışları atıyordum.
Kafamı tutup kendine çektiğin de dudakları dudaklarımı buldu. Öpüşüne zevkle karşılık verirken daha fazla uzamaması için kendimi geri çektim. "Çok özledim seni." Dediğin de alnımı alnına yasladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ KALBİMDE SAKLADIM
ChickLitMahalle Klasiği| TAMAMLANDI ~~ "En kötüsü de ne biliyor musun? Ben bu sözleri hak edecek hiçbir şey yapmadım. YA BEN HAYATIM BOYUNCA BİR TEK SENİ SEVDİM. SANA OLAN SEVGİMDEN SANKİ BAŞKA BİRİ İLE KONUŞSAM SANA VE KENDİME İHANET GİBİ GÖRDÜM. AMA ŞİMD...