MEDYA : Alisa
Kat Leon - I'll make you love meİtalik kısımlar İngilizce
Altı çizili kısımlar RusçaLÜTFEN BÖLÜM SONU NOTUNU OKUYUN
3 ay sonra tekrardan duyduğum ve önümüzdeki 9 ay boyunca da duymaya devam edeceğim 6.25 alarmımın sesiyle uyandım. Evet, bugün 14 Eylül, okulun ilk günü. Yaz boyunca 1'den önce uyumadığım için düzenimi oturtamamıştım. Ama hiçbir zaman 2. alarma ihtiyaç duyan biri de olmamıştım. Sesi duyduğum anda uyanır ve yataktan kalkardım. İçimde oluşan 'okula geç kalacağım' korkusu uyumama engel oluyordu.
Banyoda geçirdiğim 5 dakikanın ardından odama geri dönüp dolabımı açtım. Neyse ki ne giyeceğimizi dün Ceylin'le beraber seçmiştik. O da bugün hastanede stajına başlıyordu. O yüzden artı bir heyecanı vardı. Benden çok çok daha erken uyandığına neredeyse emindim.
Üzerimi giyindikten sonra saçlarımı tarayıp üst kısımlarını topladım. İhtiyacım olmayacağını bildiğim halde çantama bir defter ve bir kalem attım ve saat 7'ye gelirken aşağı inip servisi beklemeye başladım. Tam 7'de evimin önündeydi. Hızlıca binip içeriye göz attım. Bu seneki servis, geçen senekinin iki katıydı. Demek ki artık daha fazla yere gidip daha fazla öğrenci alacaktı. Neyse ki ilk binenlerden biriydim de cam kenarına oturabiliyordum
Bazen bildiğim bazen bilmediğim evlerin önünde dururken tek yaptığım kulaklığımı takıp son ses müzik dinlemekti. Ta ki servisin şu an önünde durduğu kişiyi görene kadar.
Hayır ya!
Boran servis kullanmaya başlamış olmazdı!
Tabii ki aynı çevrede oturduğumuzu biliyordum. Sonuçta aynı ortaokulda, aynı sınıfta okumuştuk. Ama servise bineceğini aklımın ucundan bile geçirmezdim.
Yüzümü olabildiğince cama dönüp ona kendimi belli etmemeye çalıştım. Çok şükür ki o da beni görmeden direkt arkadaşının yanına geçip oturdu.
Okula doğru yaklaşırken Snapchat'e girip anlık bir selfie çektim ve Ceylin'e attım.
'Bugün için iyi şanslar'
Snap iletildi ama açmadı. Ben de oradan çıkıp Instagram'a girdim. Hemen önüme Alisa'nın filtreli bir fotoğrafı düştü. Snapchat filtresiyle.
akarhilal28: Hey, Snapchat hesabı mı açtın?
Sanki yıllardır mesaj atmamı bekliyormuş gibi anında döndü.
alisa_alexandrovna: Hey, evet. Henüz çok yeni.
akarhilal28: Kullanıcı adın ne ?
alisa_alexandrovna : *Bir fotoğraf paylaştı*
Attığı ekran görüntüsündeki adı kısa süreliğine ezberledim ve Snapchat'e girip ekledim. Geri Instagram'a döndüm.
akarhilal28: Ekledim.
alisa_alexandrovna: Tamamdır.
alisa_alexandrovna: Ne yapıyorsun?
akarhilal28: Okulun ilk günü! Servisteyim.
alisa_alexandrovna: Vaov, bol şans.
akarhilal28: Teşekkürler. Sen ne yapıyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YİNE YENİ YENİDEN
Novela JuvenilBunca zaman boyunca aşkla hiç işim olmadı. Bunun kontrol edebileceğim bir şey olduğunu ve istemediğim için birine aşık olmadığımı düşünürdüm. Ama yanıldığımı çok ağır bir şekilde şu an anlıyorum. Kontrol edemiyorum, baskı kuramıyorum, yok edemiyorum...