Bölüm 26

356 22 0
                                    

Bölüm 26: Resim
'Tek dilekleğim doğru kararlar vermeli ve hep mutlu olmaları.'

Elinde tuttuğu kalemle karşısında oturan kızı çiziyordu. Saçlarından, tırnağına kadar her şeyi eksik olmaksızın yapmak istiyordu.

Karşısında oturan ikizine baktıkça daha çok çizmek istiyordu Kaya. Bahçede oturmuş, üstünde ki hırkaya sarılarak kitap okuyan ikizi o kadar güzel duruyordu ki gözünde. Belki de gerçekten güzeldi. Ama onun güzeliydi.

"Kaya'cığım ne yapıyorsun acaba?"

"Resim çiziyorum."

"Resim çizdiğini bilmiyordum."

"Arada sırada, güzel bir şey bulursam çiziyorum."

"Anladım. Peki şuan ne çiziyorsun?"

Kayra bedenini tamamen kardeşine çevirmiş, gülümseyerek ona bakıyordu.

"Söyleyemem."

"Ne? Neden ki?"

"Bitirdiğimde görürsün."

"Peki.."

Dakikalar sonra Kaya elinde ki çizimi bitirmiş ve son dokunuşlarını yapıyordu. Tamamen bittiğinde ise ikizini anlatabilecek kadar güzel olduğundan emin oldu ve elinde ki kağıdı uzatmak için oturduğu yerden kalktı.

Kağıdı hemen Kayra'nın eline tutuşturdu ve

"Ben film seçmeye gidiyorum. Bugün film izleyelim olur mu?" dedi. Vereceği yanıtı beklemeden hızlıca içeriye girdi. Korkuyordu kötü bir tepki almaktan. Kayra ne kadar öyle bir tepki vermiyecek bir insanda olsa genede hızlıca içeriye girdi ve geçen gün bulduğu filmi aramaya başladı.

Kayra ise kardeşinin yeteneğine büyülenmişti. Yakında başlıyacakları okullarına uzun zamandır gitmedikleri için eksik konularını kapatmaları lazımdı. Ve bu uzun süreli ders çalışma demekti. Bu yüzden yorucu ve zaman alıcı rutine girmeden önce çok az zamanları kalmıştı. Birbirlerine daha az vakit ayrıcak ve belkide bu kadar enerjik olamayacaklardı. Her ne kadar beraber vakit geçirselerde on beş yılın kaybını hala kazanamamışlardı.

Belki kazansalar dahi bunu kabul etmiyeceklerdi. Her saniye birbirleri hakkında yeni şeyler öğreniyor ve bundan mutlu oluyorlardı. Kayra şuan öğrendiği şeyle mutlu olmuştu. Her ikiside birbirleri hakkında yeni şeyler öğrenmeyi çok seviyorlardır. Kayra'nın bu resmi sonsuza kadar saklıyacağı çok açıktı.

Mehmet Bey bir hafta önce evden ayrılmış ve iki kardeşi yanlız bırakmıştı. Meriç her ne kadar istemesede okuluna devam etmek zorunda olduğu için gitmiş. Ama bu dönemin sonunda naklini İzmir'e alacağı söylemişti. Vermesi gereken dersleri verip geri dönecekti.

Kaya ve Kayra'nın Meriç gelene kadar iki ay gibi bir süre yanlız kalacağı kesindi.

Zaten üç gün sonra gidecekleri okulları yüzünden onlarında pek farklı olacağı düşünülmüyordu. Kaya belli bir zaman evden eğitim görmeyi düşünse de kardeşinin bunu istiyeceğimi düşünmüyordu. Okuldan sonra ve cumartesi günleri evden ek ders alıp eksiklerini kapatacak ve sınıf arkadaşlarına yaklaşmaya çalışacaklardı.

Bunun yanı sıra Kaya hala Rüzgar'ın ölümüne inanmıyor. Her an gelip Kayra'yı ondan alacağına inanıyordu. Kayra'yı iki saniye göremediği zaman panikliyor, akşamları onunla uyuyor ve günün geri kalanında hep onun yanında oluyordu. İlk zamanlar bunu dert etmesede zamanla Kayra'nın ondan sıkılacağını düşünüp kendine dert yaratıyordu. Kayra ise üstünde ki ilgiyi olumlu karşılıyor hatta çoğu zaman hoşuna gidiyordu. İkisinin de içine yanlızlık, iliklerine kadar işlenmişti. İlgi görmek, merak edilmek ve sevgiyi hissetmek Kayra'yı mutlu yapıyor ve değerli olduğunu hissettiriyordu.

Kaya hala sokağa çıkarken etrafa dikkatlice bakıyor. Geçen sefer yaşadığı kaybetme duygusu yüzünden takıntılı gibi davranıyordu. Bu yaptığının yanlış olduğunun farkındaydı bu yüzden Kayra'ya belli etmemeye çalışıyordu. Meriç abisi yanında olsa 'belki bana yardımcı olur.' diye düşünüyordu. Bu yüzden Meriç gelene kadar kendini sakin tutmaya çalışıyordu. Meriç'in onunla ilgileneceğini bildiği için mutlu oluyordu. Bu zamanında yaşadığı şeylerin  gerçekten onun yüzünden olmadığını hissettiriyordu.

Onun gözünde Rüzgar hala yaşıyor ve potansiyel bir suçlu durumundaydı. Eğer Rüzgar hala yaşıyor olsaydı belkide bu düşüncesi doğru olabilirdi. Ama Rüzgar hem bir polisin hemde kendi sonunu yazdı. Toprakla buluşan vucüdü azap içinde bir ruhu vardı. Konulmayan tehşis onun sonu olmuş ve hatalarını telefi edemeden tükenmişti nefesi.

Kaya'nın sorunu artık kendi içindeydi. Kayra ve Kaya'yı bekleyen geleceğin yanı sıra bir çok sorunda vardı. Şuan izledikleri filme odaklanan zihinleri yakın gelecekte zor kararlar vericek ve bunun sonuçlarını yaşıyacaklar.  Tek dilekleğim doğru kararlar vermeli ve hep mutlu olmaları.

Merhaba! Nasılsınız?

Umarım bölüm hoşunuza gider.  İyi akşamlar❤

Yanlış YaşamlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin