Bölüm 2*

3.9K 159 30
                                    

Bölüm 2: Kız Çocuğu
"Tek suçum kız olmak."

'Sen benim çocuğum değilsin!'
'Kız gibi.'
'Beceriksiz!'
'Kızlar güçsüzdür.'

Kalıplaşmış kelimelerden yoruldunuz veya bıktınız mı? Kızlar okumamalı, kızlar çalışmamalı, kızlar güçsüzdür, kız gibisin.. Eğer bunlardan bıktıysanız ama gene de bu kalıplarla savaşmaya devam ediyorsanız, size kendimi tanıtmak isterim.

Ben Kayra. Acar ailesinin ikinci çocuğu. Babasının nefretini daha kumdakta bir bebekken  kazanmış Kayra. Neden mi? Kız olduğum için. Sevgili dedeciğim 'erkek adamın erkek oğlu olur.' kafasında bir geri kafalı olduğu için babamda öyle yetişmiş ve malesef o da 'erkek adamın erkek oğlu olur.' diyenlerden.

Hayatım babamın ve dedemin aşağılamalarıyla geçiyor ama sadece aşağılayabiliyorlar. Çünkü bir kurtarıcım var. Abim. Dedem ve babam bir çok kez beni okuldan almaya, çalıştırmaya hatta ve hatta evlendirmeye kalktı. Ama benim biricik abim hepsini durdurdu.

18 yaşıma gelince beni de alıp gidiceğini biliyorum. Ya da biliyordum. Bu bahsettiğim tüm olaylar bir sene öncesine kadardı. Abim ve ben geçirdiğimiz bir kazada ağır yaralandık. Bunun neticesinde abim benimle konuşmamaya başladı.

Bi keresinde ben uyurken -uyuyor numarası yaparken- odama girdi ve bana 'seni gerçek ailene kavuşturacağım.' dedi. Bu bahsettiğim şey tam olarak iki ay önce gerçekleşti.

Abimin tam olarak neden benden uzak durduğunu bilmiyorum ama şunu biliyorum o benim öz abim değil. Tıpkı beni sürekli aşağılayan dedem ve babam gibi.

Ama gene de abimin beni koruduğunu biliyorum. Çünkü dedem ve babam -onlara böyle demek iki aydır garip hissettiriyor- hala benden uzak duruyorlar.

Eğer abim dediği gibi beni öz ailemle kavuşturursa bir daha onları görmek zorunda kalmam. Lakin ne kadar kan bağımız olmasa da o benim abim. Hep öyle olucak. Tabi o'da bunu isterse.

Bir gün gerçekten beni seven, kız olmamı suç olarak değilde bir onur olarak gören bir aileye sahip olmayı istiyorum.

Ama bunu istiyorum diye de onları bulur bulmaz boyunlarına atlıyacak değilim. Belki de onlarda kız olduğum için beni bıraktılar.

Bu yüzden onlara hemen güvenemem. Çünkü aynı şeyleri tekrar tekrar yaşamak istemiyorum.

Merhaba,
İkinci bölüm ile karşınızdayım.
İyi günleeer.

Yanlış YaşamlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin