Bölüm 5: Yeni Hayat
"Sakin olmam gerek. İnsan yiyor değiller ya."Bundan tam dört ay önce 'sözde' ailemin ailem olmadığını öğrendim.
Tam bir ay on iki gün önce abim benim bildiğimi bilmeden benimle 'biyolojik ailen' adlı bir konuşma yaptı.
Tam on yedi gün önce biyolojik babam ile beraber test yaptırdık ve ona baba demeden anlıyacağınız gibi o benim babam. Çok şaşırdınız, kabul edin beklemiyordunuz.
Şimdi ise eşyalarımı topluyorum. Neden mi? Çünkü aslında her şeyin biricik öz dedem yüzünden olduğunu öğrendim. Ve tabi benim gerçekleri öğrendiğimi gören 'sözde' babam ve dedem beni biyolojik babamın yanına gönderiyorlar. Çok üzüldüğümü söylemeliyim.
Biraz tedirginim. Çünkü biyolojik babam -ona Mehmet Bey diyorum- iki abimin ve ikizimin olduğunu söyledi.
Mehmet Bey'le anlaştık yani bir baba-kız olur muyuz bilmem ama asla olamayacağız diyemem. Çünkü babasının suçu yüzünden o'da fazlasıyla acı çekmiş. Hatta tek o değil oğullarıda çekmiş. Annesiz olmak zor bunu biliyorum.
Üstüme siyah kot ve beyaz t-shirt giyindim. Son olarakta yeşil örgü hırkamı giyindim. Kahverengi saçlarımı at kuyruğu yapıp sol bileğime ki saati düzelttim.
Kapının hemen yanında ki hardal rengi sırt çantamı ve küçük bavulumu alıp odadan çıktım.
Ben odadan çıkınca abim hemen yanıma geldi ve bavulumu aldı. Ona gülümsedim koluna girdim. Kapının önünde ayakkabılarımı giyinip abimi bekledim. Mehmet Bey beni almaya gelmek istediğini söylese de bunu reddetmiş ve abimle gelebileceğimi söyledim. Abimle hava alanına gidiceğiz sonra ise ben yanlız başıma İzmir'e gidiceğim. Keşke abimde gelse.
Onsuz yeni bir şehirde yeni insanlarla olma düşüncesi beni korkutuyor. Bunun olması normal. Netice de onları tanımıyorum. Onları tanımamam yetmezmiş gibi tanımadığım bir şehire de gidiyorum.
Hava alanına geldiğimizde abimle vedalaşmam gerektiğinin farkındaydım. Beni sürekli arıyacağına söz verdi. O sözünü hep tutar.
Yeni bir hayata başlamak beni geriyor ama Mehmet Bey'in konuşma tarzı beni rahatlattı. Eşini yani annemi anlatırken gözünün içi parlıyordu ve oğulları, onlardan biraz şüpheyle bahsetti. Sanırım nasıl davranıcaklarını kestiremedi.
Anladığım kadarıyla sadece benim için değil onlar içinde yeni olan şeyler var. Mehmet Bey eşini doğum esnasında kaybettiklerini düşündükleri için ikizim ve abilerim arasında bir soğukluk olduğunun belli olduğunu söyledi. Ama bunu benimle beraber aşabileceklerini de söyledi.
Eğer onlara faydam dokunursa ne mutlu bana. İki abi ve ikiz kardeş. Mehmet Bey'e alışmam üçüne alışmamdan daha kolay olucağa benziyor. Ama her an her şey değişebilir.
Onlarla tanışmak, onları anlamaya çalışmak ve onları sevmek. Önümde uzun bir zaman dilimi var. Üç yıl kadar uzun bir zaman dilimi. Eğer onları sevmezsem veya alışamazsam on sekiz yaşımda giderim olur biter. Hem benim hala Meriç abim var. Eminim hep arkamda olucaktır.
Zaman nasıl geçti bilmiyorum ama uçağın iniş anonsu, güvenlikten geçme ve bavul alma derken kendimi bir aileye göre büyük müstakil bir evin önünde buldum.
Kalbimin marotona çıkmış gibi hızlı atması da işin cabası. Sakin olmam gerek. İnsan yiyor değiller ya. Değil mi?
Merhaba!
Nasılsınız?Kısa bir bölüm oldu farkındayım. Ama bir an önce Kayra ve Kaya'yı tanıştırmak istiyorum. Kayra'nın ne ara öğrendiğini ne zaman geldiğini göstermek için bir bölüm yazdım. Sonra ki bölümü daha uzun yazıcam.
Oy verdiğiniz için teşekkür ederim. Yorumlar da buluşalım.
İyi günler.