Bölüm 11

2K 115 59
                                    

Bölüm 11: Mavi Araba
'Sanki ona zarar verirmişiz gibi.'

Çocukken abimin bana verdiği mavi renk, tahtadan yapılma olan oyuncak arabayı elimde tutmuş tavana bakıyorum.


Tamam bunca yıl yanlış şeyler yapmış olabiliriz ama özür diledik. Sanki özür dilememişiz gibi Kayra'yı bizden uzak tutuyor. Şımarık.

O bizimde kardeşimiz. Abimde sanki bu yaptığı doğruymuş gibi vicdan azabı çekiyor. O yaşadığı şeyleri hak etti! Hem çocukken zaten yaramaz ve kendini beğenmişti. Eğer abim ona yeterli cezaları vermeseydi hala daha öyle olurdu.

Babam onu her zaman istediği gibi yetiştirdi. Elbette suçlu o olucaktı. Ben kız kardeşimi isterken o hastaneden onunla çıktık. Üstüne üstlük annemde yoktu. Ne yapsaydım yani? 'Canım kardeşim.' diyip sarılsa mıydım? Oldu başka.

Şimdi ise kız kardeşimi benden uzak tutuyor. Sanki ona zarar verirmişiz gibi.

Elimde hissettiğim ıslaklıkla arabayı elimden attım. Elimi fazla sıkmış olacağım ki oyuncak araba elimi kesmiş.

Yataktan kalkıp banyoya gittim. Banyo dolabının hemen yanında ilaç dolabı var. Ne olur ne olmaz diye babam yaptırmıştı. İyi ki yaptırmış.

Sargı bezi ve tentürdiyot aldım. Birazda pamuk alıp yaraya tentürdiyot sürdüm. Elim hafif yansa da umursamadan sargı beziyle elimi sardım. Sonrada etrafı toparlayıp mutfağa gitmek için odamdan çıktım.

Mutfağa gidicekken Kaya'nın odasından gelen gülümseme sesleri dikkatimi çekti. Odaya yaklaşıp aralık kapıdan içeriye baktım.

Kaya, Kayra'nın dizlerine yatmış Kayra'nın ona anlattığı şeylere gülüyordu. Kardeşimizi bizden çaldığı yetmemiş gibi bir de onunla gülüp eğleniyor.

Ama bende Rüzgar isem kardeşimi ondan geri alıcağım.

Hem onu bizden koparmasına izin veremem.

Hakedipde aldığı cezalar için bize kızmaya hakkı yok.

Toprak'ın bir çok hatası var ama en büyük hatası Rüzgar. Onu fazla şımarttı. İstediği her şeyi elde edebilecek ve hep kendini haklı görücek kadar şımarttı.

Eh bide onun yanında sürekli Kaya'yı ezince tabiri caizse Rüzgar'ın götü arşa erdi.

Neyse. Rüzgar'ın da pişman olmasını bekleyenkeriniz varsa özür dilerim ama malesef Rüzgar hepimizin sinir olacağı bir karakter.

Şimdilik gidiyorum. Çabucak dönerim inşallah. Sonra görüşürüüüüz!

Yanlış YaşamlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin