,,Dobré ráno," řekla jsem, když jsem vstávala. Všichni spali, tak se podívám na hodinky a vidím, že je 7 ráno. Jdu něco upéct.
Peču bábovku. ,,Čau," řekl někdo za mnou. ,,Ehmmm ahoj," řekla jsem. Otočila jsem se a viděla jsem Henrika. ,,Co zas pečeš?" zeptal se a sedl si na kuchyňskou linku. ,,Bábovku," řekla jsem a začala jsem míchat těsto. ,,Chceš pomoct?" zeptal se. ,,Ne to zvládnu, dej si snídani," řekla jsem. ,,Ok, jdu navrhovat štafety," řekl. ,,Jo jdi, za půl hodiny to bude hotovo," řekla jsem a nalila jsem těsto do trouby. ,,Vážně? To se těším. Kluci budou za hodinu vstávat, tak jim to stejně vychladne," řekl. ,,Jé co to zas kuchtíš?" zeptali se Sturla a Tarjei. ,,Šlehačkovou bábovku pro vás a Francouze k snídani," řekla jsem. ,,Slyšel jsem něco o bábovce?" zeptaly se se Tiril a Ingrid ze dveří. ,,Musíte čekat, než se upeče a než vychladne," řekla jsem. ,,Můžete vzbudit Vetleho, Johannese, Daleho a Marte? potřebuji s vámi probrat štafety do Oberhofu Karoline a Idě zavoláme" řekl Henrik. ,,Jasně," řekli Tarjei a Sturla a běželi je vzbudit.
,,Už jsme tu!" křičel Tarjei ze schodů. Všichni si sedli ke stolu. ,,Takže, začneme mužskými štafetami, pojedou Tarjei, Dale, Sturla a Johannes," řekl Henrik. ,,Ok," řekli. ,,Teď ženské štafety, pojedou Marte, Karoline, Ingrid a Tiril," řekl složení ženské štafety. ,,Další den se pojedou smíšené štafety a smíšené dvojice. Smíšenou štafetu pojedou Ida, Ingrid, Vetle a Sturla a smíšené dvojice Tiril a Johannes," řekl. ,,Souhlasíte?" ,,Jo," řekli všichni. Ještě něco půl hodiny probírali a potom přišli Francouzi. ,,Ahojky," řekl Quentin. ,,Bondoun," řekl ze srandy špatně Sturla. ,,Už bychom měli jít na trénink. Jede se stíhačka," řekli všichni a odešli kromě Henrika. ,,Pojď s námi, přece tu nebudeš sama," řekl a šli jsme. ,,Díky, že mě bereš taky," řekla jsem. ,,Nemáš zač," řekl. Vytáhla jsem si mobil. Zkontrolovala jsem si zprávy a já nešika. Spadl mi mobil. Sehla jsem pro něj a Henrik taky. Byli jsme tak blízko u sebe, až jsme se políbili. ,,Promiň," řekli jsme oba naráz. ,,No měli bychom si o sobě něco říct," řekla jsem. ,,Jo," řekl. ,,Jssm Hanča Nováková je mi 20 a půl, vystudovala jsem gymnázium. Jsem z MS kraje a nejde mi sport," řekla jsem, ,,To je to nejpodstatnější o mě." ,,Já jsem Henrik Charelseen, je mi 23 a 248 dní. Jsem z Osla. Běžkuji od 5 a biatlonu se věnují od 9," řekl a políbil mě. ,,A asi jsem se do tebe zamiloval. Zamiloval jsem se do tebe, když jsem tě viděl řvát na tribunách, když jsme te pozvali na čaj a já tě poznal, zamiloval jsme se ještě víc," řekl. Já se na něj usmála a dala mu pusu.
Došli jsme na stadion a políbili jsme s epřed všemi. ,,Jé takže ty a Henrik. To je super hodíte se k sobě," řekl Sturla. ,,Díky," řekla jsem. Sturla mě objal. ,,Jsem ráda, že jsme nejlepší kamarádi," řekl mi, ,,A taky jsem rád, že jedeš do Oberhofu." ,,Já jsem taky ráda, že tam jedu," řekla jsem.
Zase trošku kratší kapitola. Snad nevadí, příště se budu snažit napsat další ;-)
❤😍🥰😘
ČTEŠ
Biatlonový princ
FanfictionHana Nováková je nalezenec. Její pěstouni ji našli na dovolené ve Švédsku. Celý život žijev Česku a miluje biatlon. Sport ji moc nejde. Chce najít své pravé rodiče a taky svou první pravou lásku. Rozhodla se jet na biatlonové závody do NMNM. Chce si...