Nevím, jak jsem se tu ocitla. Nevím, jak jsem se ocitla ve startovní bráně na olympijský sprint.
Vůbec nevím, co tu dělám! Nemám o tom čas přemýšlet, protože musím vyjet.
---
PANEBOŽEEEE!!! Já jsem třetí. Na olympiádě. Objímám kámoše a holky a brečím. Vyhrála to Tiril a druhá skončila Dorothea Wierer. Předchozí den jeli kluci, vyhrál to Johannes, druhý skončil Quentin a třetí Sturla. Henrik dojel pátý. Ve stíhačce jsem se propadla na osmé místo, ale Henrik se vyhoupl na první a Emilien, který ve sprintu skončil před ním si dojel pro stříbro. Individuál jsem projela, skončila jsem šedesátá první.
Večer jsem kvůli tomu brečela. Mohlo se mi to povést. Proč jsem ta zvorala tu poslední položku? Henrik přijde do pokoje a hned si toho všimne.
,,Co se děje Hani?"
,,Já nevím proč jsem to tak zvorala. Já teď mě můžou poslat rovnou do IBU Cupu."
,,Nikdo od tebe nečeká, že něco vyhraješ. S biatlonem jsi začala před rokem a dvěma měsíci. Je skvělé, že ses tu vůbec dostala."
,,Já vím."
,,Šš. Tak už nebreč."
Obejme mě.
,,Už jsem si nemyslel, že tě někdy budu muset utěšovat. Myslel jsem, že budu v tvém obětí brečet jen já. A jestli té to potěší, já dojel čtyřicátý devátý."---
V závodu s hromadným startem dojedu stříbrná. Dokonce se dostanu do závěrečné štafety! Pojede Marte, Ingrid, já a Tiril.
OMG!!!!! MY TOVYHRÁLY!!!!!!!!!!!
Objímáme se a všechny bulíme.
,,To není pravda," řekla jsem.
,,Ale je. Teď máš olympijské zlato," řekla Ingrid.
,,To je stejně zásluha hlavně vás," řekla jsem.
,,I tebe," řekla Tiril.Po závodě se mě chtěl Henrik na něco zeptat. Tak jsem si sedla na postel. On přecházel po místnosti sem a tam.
,,No prostě chtěl jsem se tě zeptat," poklekl, ,,Chtěla by ses stát mou ženou?"
,,Ano ano a tisíckrát ano!!!!!"
Obejmeme se a Henrik mě zvedne do vzduchu.
,,Ji tedy je prstýnek," vytáhne z kapsy překrásný prsten.
,,Ten je nádherný."
,,Jen ta svatba bude muset pořádně počkat. Než to všem řeknu. S rodiči jsem to měl tak domluveno."
,,Klidně počkám i několik let."
,,Ne. Řeknu to co nejdřív."
ČTEŠ
Biatlonový princ
FanfictionHana Nováková je nalezenec. Její pěstouni ji našli na dovolené ve Švédsku. Celý život žijev Česku a miluje biatlon. Sport ji moc nejde. Chce najít své pravé rodiče a taky svou první pravou lásku. Rozhodla se jet na biatlonové závody do NMNM. Chce si...