,,Bože proč já jsem se do toho nechala zatáhnout!" řekla jsem, když je asi půl hodiny před startem sprintu na mistrovství Norska, holkám z Norského áčka.
,,Neboj, nebude to tak hrozné," řekla Tiril.
,,Jo hlavně si to užij!" řekla Ida.
,,Fajn. To zvládnu," řekla jsem.
,,Určitě všechny překvapíš," řekla Ingrid a pak jsme se šly dochystat.Pořád nemůžu uvěřit, že pojedu na mistrovství Norska! A taky že sezónu, která teď bude, budu jezdit za Norský A tým! Dobře, tomu by nemohl uvěřit nikdo.
Mám číslo 5, takže hoooodně na začáku. Když už jsem v bráně, opakuji si co říkal trenér žen, když jsem byla s holkama na mini poradě ohledně tohoto závodu, trenér kluků, se kterými jsem trénovala a taky co říkaly holky a mí kamarádi. Ještě ráno jsem si volala s Emilienem, Quentinem a pár dalšími Francouzi.
Jedeš to pro sebe.
Užij si to.
Neboj, nebude to tak hrozné.
Uvidíš, bude to zábava.
O nic nejde. Buď to projedeš, nebo zazáříš a já vím, že to bude to druhé.
Trénovala jsi víc, než kdokoli z nás.
Jeď si to svoje. Nevnímej to ostatní.
Všichni z nás na tebe budou pyšní, bez ohledu na to, jestli budeš mít medaili nebo budeš poslední.
To zvládneš! Jsi nejlepšíPak už vyjedu. Jedu si tempo, tak akorát, do kopečka se snažím neunavit se a dolů jedu opatrně, abych sebou někde nepráskla.
Na střelnici si lehnu na stav pět a pořádně se nadechnu.
To zvládneš! Střílíš přesně jako Sturla a rychle jako Emilien!
To dám. Začnu střílet.
První ránu jsem trefila a uslyšela jsem hlasitý a radostný výkřik kluků. Zbytek jsem nastřílela čistě a v dalším okruhu zrychlím. Jedu za Karoline Erdalovou s číslem 3.
Na střelnici dojedeme zároveň a začneme střílet.
Nevšímej si ruchu kolem....
Zastřílím narozdíl od Karoline čistě. Poslední okruh jedu na doraz. V cíli se svalím na zem a ležím tam snad půl hodiny.
Pak už se konečně zvednu a podívám se na tabuli. Cože?! Bronz!? Já?! Na prvním závodě!? Dělají si srandu?!
Ne nedělají. Kluci se kolem mě vrhli a začali mě hromadně objímám, stejně jako holky, z niž většinu ani neznám.
Na ceremoniálu je to kouzelné.
ČTEŠ
Biatlonový princ
FanfictionHana Nováková je nalezenec. Její pěstouni ji našli na dovolené ve Švédsku. Celý život žijev Česku a miluje biatlon. Sport ji moc nejde. Chce najít své pravé rodiče a taky svou první pravou lásku. Rozhodla se jet na biatlonové závody do NMNM. Chce si...