,,OMG! To není možný Hani," řekl Johannes po předávání medailí a všichni mě poobjímají. Já rozdávám úsměvy všude okolo. Vůbec to nechápu...
-
,,Dneska si zářila," řekl král při večeři, ,,A vy samosebou taky kluci."
První dojel Johannes, druhý Henrik a třetí Tarjei. Sturla byl jen 0.1 za ním.
-
Ve stíhačce jsem dojel pátá, v individuálu sedmá a v masáku dokonce druhá!!!!
Závod s hromadným startem se jel v úterý a ten den jsem se cítila skvěle.
Měla jsem pocit, že dnešní závod se mi povede, což byla pravda.
S bezchybnou střelbou jsem totiž dojela druhá za Ingrid.
Byla jsem šťastná jako blecha a objímala jsem se s kámoši.
-
Po závodech jsem jela do Švédska za Sebastianem. No trochu jsem se bála.
Henrik byl moc hodný a zajel tam na otočku. Zazvonila jsem a otevřel mi sebastian. ,,Čau ségra. Jsem rád že jsi tu a gratuluji. Doslechl jsem se o tvých skvělých výkonech na mistrovství a pojď dál." Vešla jsem do domu.,, Hanka už je tu!" řekl Sebastian a jeho - teda moji rodiče přišli do chodby. ,,Ahoj," řekla mamka a objala mě. Já jí taky. ,,Ahoj," zahuhlala jsem.,, Ahoj," řekl táta a fámy mě kbjal. Sebastian se k nám taky přidal a všichni jsme se objímali. ,, Máš ráda ryby?" zpět a se mamka. ,, No fuj. Pardon, vím že se to neříká, ale ryby vážně nemám ráda. Stačilo mi to u Henrika, jak do nás cpali ryby." ,, Oh. To nevadí. Stejně jsem chtěla na zítra dělat naše národní jídlo - masové koule s bramborovou kaši, to jíš?" ,, Mňam! Jedla jsem to vždycky v Ikee." ,,No super, e máma dělá ještě lepší," řekl Sebastian, ,,Pojď nahoru. Je tam tvůj starý pokoj. No dali jsme ti tam red novou postel, můžeš si to tam trochu upravit, podle své fantazie." ,, Super." tak jdeme nahoru.,, Nebylo to tak hrozny," řekla jsem. ,,Jsou to tví rodiče. Není to divné, seznamovat se se svými rodiči ve dvaceti?" ,, Je to divné, ale lepší ve dvaceti než vůbec." ,,Máš pravdu. Tak tady je tvůj pokoj!" Vedeme do pokoje, tak akorát velkého. U okna je velká postel, vedle je páči stůl a skříň. Na zemi je modrý hezky koberec a žes naproti skříni je volná. ,,Krása," řekla jsem. ,,No trochi jsme tu utíkal prach a mamka ti koupila nějaké oblečení." otevřel skříň. ,,Hezký. Já ani nevím, co na to říct." ,,Tak mlč." ,,Vážně dík za radu. " ,, Nemáš zač." ,, Mám nevlastní sestry. Jsou moc fajn, ale tady takove věci mezi náma nefungovaly. " ,,Ty fungují jen mezi příbuznými a nej kamoši." ,, Jsi nejlepší brácha a skvělý kámoš." ,,Jsem rád, že tě dovedli do hotelu, že ti vzali pokoj a pak jsi byla s náma, jinak bys ti nebyla a mě by porad chyběla sestra." ,,Mě taky chyběl pravy brácha." Lejla jsme se.
ČTEŠ
Biatlonový princ
FanfictionHana Nováková je nalezenec. Její pěstouni ji našli na dovolené ve Švédsku. Celý život žijev Česku a miluje biatlon. Sport ji moc nejde. Chce najít své pravé rodiče a taky svou první pravou lásku. Rozhodla se jet na biatlonové závody do NMNM. Chce si...