11. Dort

55 2 0
                                    

Je ráno právě jsem vstala. Tiril, Marte i Ingrid spí. Jdu do jídelny pro něco malého k snědku. ,,Ahoj," v jídelně stál,Henrik a jedl čokoládu. ,,Ahoj, tak, že ráno hodní mlsná?" zeptala jsem se. ,,Jo, kdybych byl v Oslu, tak to mám zakázané. Tady si můžu dělat co chci a nikdo tomu nevěnuje pozornost," řekl. ,,Super, u nás doma jsem nikoho nezajímala," řekla jsem. ,,Oh," řekl. Do kuchyně přišel Sebastian a když nás viděl tak se lekl. ,,Co tu děláte?" zeptal se. ,,S největší pravděpodobností to, co tu chceš dělat ty," řekla jsem a zakousla jsem se do čokolády. ,,Je tu vůbec ještě nějaká?" zeptal se Sebastian. ,,Jo tady," řekl Henrik a podal mu milku. ,,Díky," řekl. ,,Tak co testy, jste sourozenci?" zeptal se. ,,No Ehmmm noooo jooo," řekla jsem. ,,To je super," řekl Henrik a objal mě. Já ho políbila a on mi polibek opětoval. ,,Vás tu nechám, ať máte soukromí čau," řekl Sebastian a zamával mi. My jsme se tam dále líbali. Potom někdo vešel do jídelny, tak jsme rychle přestali a schovala čokolády a začali dělat, že pečeme. Byla to kuchařka. Byla taková starší a vypadala přísně. ,,Co si jako myslíte, že tu děláte?" zeptala se. ,,Je dobrý den paní Resilová," řekl Henrik. ,,No dobrý ráno Henriku Charelseene. Teď vypadněte, nemáte tu co dělat," řekla a my ihned upalovali. ,,Co to bylo?" zeptala jsem se. ,,Ta paní je hrozná. Škoda že nechce do důchodu," řekl. ,,Aha," řekla jsem. Šli jsme do jeho pokoje, který měl sám. Byla tam divočina. ,,Ty jo to je ale binec," řekla jsem. ,,Eh je to pro mě příjemnější. Doma jsem musel mít všechno vždy uklizeno. Teď to můžu mít, jak chci," řekl. ,,Aha, já byla doma všem jedno," řekla jsem. ,,Teď ale už máš rodinu. Našla si ji. Pořád chceš jet do Osla na Vánoce?" zeptal se. ,,Jo a nikdo to rozhodnutí nezmění. Vánoc chci strávit s tebou," řekla jsem a políbila jsem ho. ,,Jestli nechceš, tak nemusíš," řekl. ,,Ale já chci," řekla jsem. Potom jsme si tam povídali a byl konečně čas snídaně. Všichni Francouzi, Norové i Švédi. Chytla jsem se Henrika za ruku a sedli jsme si ke stolu, kde byly dvě volná místa. ,,Kam si se vždycky chtěla podívat?" zeptal se mě. ,,Do Norska a švédska a do Francie a taky do Anglie," řekla jsem. ,,Aha, těšíš se na Vánoce?" zeptal se. ,,Strašně, ale bojím se," řekla jsem. ,,Neboj, rodiče jsou hodní a hlavně normální," řekl celkem nahlas. ,,Jdu na trénink, jdeš se mnou?" zeptal se. Musel jít dříve na trénink, aby v lednu mohl jet na SP závodit. Dokonce možná pojede na MS! ,,Jo ráda," řekla jsem a vyšli jsme na stadion. ,,Zavolám jedné komorná u nás a řeknu, ať ti připraví nějaké šaty, ale upozorňuji tě, jsou nepohodlné. Te do to říká mamka, jinak je jedno co si vezmeš za oblečení. Hlavně sportovní půjdeme na běžky," řekl. ,,Ach jo. Co mám dělat?" řekla jsem. Už jsme byli na stadionu. Henrik se rozjel. Já jsem šla za trenérem. ,,Můžu vám nějak pomoct?" zeptala jsem se. ,,Ano, jasně až přijede na střelnici tak tady na," začal. ,,Jo vím, dělala jsem to včera," řekla jsem. ,,Super, děkuji za pomoct," řekl. Ten trenér byl moc milý a pořád se usmíval. Henrik přijel na střelnici. Postřílel to za 21.9 a všechny rány byly centrové! Potom ještě jel dva okruhy. Když přijel vypadal, jako by se právě vzbudil! ,,Já bych po tomhle výkonu byla mrtvá," řekla jsem a políbili jsme se. ,,Já se jdu převlect," řekl. Kluci z různých týmu už přicházeli. Já tam seděla na lavičce. ,,Ahoj Hani!" všiml si mě Mikuláš Karlík. ,,Jé ahoj,' řekla jsem. Pak mi povídal, co je všude nového a vrazili jsme do Sturly. ,,Ježíši promiň," řekla jsem. ,,Neva Hančo Novákovo Samuelssonová," řekl a šel trénovat. ,,Proč ti říká Samuelssonová?" zeptal se nechápavě. ,,No já jsem Sebastianoce sestra a do včerejška jsem to nevěděla," řekla jsem. ,,Ty Jo," řekl. ,,Tak já už běžím trénovat!" řekl a odběhl. ,,Hello Nováková," přišla za mnou Jessica Jislová. ,,Ahoj," řekla jsem. ,,Co potřebuješ?" zeptala jsem se. ,,Jen abych si chtěla promluvit s někým jiným, kdo mluvý česky a není z našeho týmu," řekla. ,,Jo aha," řekla jsem a potom jsme se povídaly o všem možném. ,,Díky za pokec. Potřebovala jsem se chvíli o něčem s někým bavit," řekla. ,,Jo nemáš zač!" řekla jsem. Henrik přišel. ,,Tak ty už ses skamarádila s Jess," řekl. ,,No asi jo," řekla jsem. ,,Ona se kamarádí skoro s každým. Je vážně fajn, ale ty jsi lepší," řekl a políbil mě. ,,Pojď do VIP zóny, budeme spolu fandit," řekl. ,,Ty nejsi s trenéry?" zeptala jsem se. ,,Dneska ne, Pojď," řekl a odtáhl mě do VIP zóny.

Sprint byl fajn. Vyhrál Johannes. Šli jsme mu s Henrikem pogratulovat. Potom šli na konferenci a já s Henrikem jsme šli do hotelu. Připravili jsme tam pro boty oslavu, protože druhý byl Sturla, třetí Tarjei a čtvrtý Dale. Když přišli, byli nadšení. Upkla jsem jo dort (nebyla tam ta šílená paní, takže to šlo v pohodě) pak jsme oslavovali. Vetle seděl stranou, skončil až dvacátý. ,,Dáš si dort?" zeptala jsem se. ,,No když on má být pro ně," řekl a ukázal na ostatní Nory. ,,Ne je o pro tebe. Být dvacátý je taky super," řekla jsem a dala mu do ruky talířek. Vzala jsem jeho židli a přesunula ji k ostatním. Pak už to bylo super. ,,Ahojky," do hotelu přišel Quentin. ,,Čau, zbyl tu kousek dortu," řekla jsem a dala mu do ruky talířek s fordem a vidličkou. Quentin skončil pátý. ,,Díky," řekl a sedl si na židli. Do jídelny přišel Emilien, kterému se dnešní závod nepovedl. ,,Tady máš," řekla jsem a podala mu zbytek dortu. ,,Díky, ale za co? Já si to nezasloužím," řekl. ,,Zasloužíš. Jet tolik koleček je výkon," řekla jsem a usmála jsem se.

Ahojky. Další kapitola je na světě (konečně). Další kapitola bude začínat den před Štědrým dnem, kdy budou odjíždět.

Biatlonový princKde žijí příběhy. Začni objevovat