35. Měj pochopení

42 4 3
                                    

,,CHCEME K AUTU! MOHLI BYSTE TU PŘESTAT OXIDOVAT A JÍT DĚLAT NĚCO SMYSLUPLNÉHO?!?!" zaječel na všechny Emilien oni odešli.
,,No super Emiliene. Asi budeš můj nový odháněč novmářů," řekl na to Henrik.
Dojdeme do auta a dojedeme do paláce. Rozloučíme se s kluky, kteří pojedou domů, vyprovodíme je a pak mi Henrik řekne, že má pro mě překvapení.

,,Začal jsem zařizovat tu svatbu."
,,Super."
,,Víš, jak bych chtěla malou, bez novinářů, ale měli bychom udělat velkou."
,,No já vždycky chtěla malou svatbu."
,,A proto si první uděláme malou svatbu, kde pozveme rodinu a nejlepší kamarády a poté se vezmeme ještě jednou, jen tak formálně se vším všudy."
,,A to se smí?"
,,Ano. Skoro všichni princové a princezny z celé Evropy to tak dělají."
,,Vážně?"
,,Ano. A mám čas i místo. A hodně už jsem začal zařizovat. Tuhle svatbu si zařídíme podle sebe a mamka začne zařizovat tu druhou a tu si pak doděláme."
,,Super."
,,Musíme dát do tisku pozvánky,tak mi řeknu, koho chceš pozvat z jiných zemí, to musíme zařídit první. Budeme to mít v Srpnu. Už by nemělo být tak teplo."
,,Fajn. Máma, táta, brácha, moji pěstouni a jejich dvě dcery a Ivku s Davidem."
,,Fajn a samozřejmě Quentina s Emilienem."
,,Jo a Sturlu, Daleho, Johannese, Tarjeie, Vetleho a Tiril s Ingrid."
,,No fajn. Pak rodiče, Richarda a jeho rodiče. Simona vynecháme. Vůbec o tom nemusí vědět."
,,Ok."
,,Takže to je nějakých dvacet čtyři lidí a ještě Hedda, Gus a Gita."
,,Super. Ani je ale neznám."
,,Neboj. Jsou fajn a Gus je to nejroztomilejší Mimi světa."
,,Tak fajn."
Pak se rozhodnu napsat Johannesovi.

Ahoj Johannesi. Pochop prosím Henrika. On nevěděl, jak ti to říct, bál se, že na něj budeš naštvaný. Prosím pochop to. On se bál, že na něj budeš řvát, ale teď si uvědomil, že by bývalo lepší, kdyby ti to řekl. Hanča :-)

Odeslala jsem to a pak si mě zavolala královna a ptala se mě, jaké bych chtěla šaty na malou a tu opravdovou svatbu a na tu velkolepou. Ukazei pár modelů. Na tu první jsem si vybrala takové ne moc honosné šaty, ale pěkné a na tu svatbu, kterou tu všichni nazývají Drahou fraškou takové velmi velmi nazdobené, ale vlastně to ani nebylo na mě.

Při vybírání mi někdo napsal. Bohužel jsem si to nemohla přečíst, ale hned pak jsem se podívala s nadějí, že napsal Johannes. Taky, že to byl on.

Ahoj Hani. Zrovna přišla pozvánka na svatbu. Přijdeme i s Gusem. Určitě se už těší. Jo a samozřejmě přijdeme i na tu vaší státní svatbu z daní, které platíme. Henrika chápu. Už jsem ho pochopil. Hned co to napíšu, pošlu SMS jemu. Byl jsem k němu nespravedlivý a musím se mu omluvit. Promiň, Gus si vyžaduje pozornost, když už jsem doma. J.

Pak mi přichází zprávy od Mari, Sebastiana, Sturly, Émiliena a Quentina, Tarjeie, Vetleho a Daleho.

Biatlonový princKde žijí příběhy. Začni objevovat