Po autogramiádě jsme šli do paláce. ,,Vaše výsosti, královna vám vzkazuje, že máte i se svými přáteli přijít na večeři," přišla za námi nějaká služebná. ,,Kolikrát vám mám říkat, že mi nemáš říkat Vaše Výsosti, ale Henriku?" zeptal se Henrik. ,,Ano příště si to zapamatuji," řekla. ,,Tak my přijdeme," řekl Henrik a šli jsme do pokoje.
,,Musím vám najít nějaké vhodné oblečení," řekl Henrik, otevřel svou šatní skříň a začal z ní vyhazovat oblečení. ,,Ty vole ty toho máš," řekl Tarjei. ,,No jo no. Bohužel. Něco tu najít." Oblečení lítali po celém pokoji. ,,TADY!" řekl a vítězoslavně vzal dvě košile a hodil je po klucích. Ještě jim hodil kalhoty. ,,Ještě kravatu!" řekl A hodil Tarjeiovi na hlavu dvě kravaty. ,,No tak my se jdeme převléct," řekl Sturla a odešli.
,,Já nic pěkného nemám," řekla jsem. ,,Na to jsem myslel, vzal jsem ti pět šatů," řekl a vzal dvě krabice a otevřel je. Prohlédla jsem si je. ,,Které mi budou slušet nejvíc?" zeptala jsem se. ,,Všechny." ,,Ty lichotníku jeden." ,,Ale to je pravda." Podívala jsem se do jeho modrých očích, které mají barvu moře. ,,Miluji tě Hani více než cokoli na světě," řekl. ,,Vždyť já tebe taky," řekla jsem a políbili jsme se. ,,No a teď si musím vybrat ty šaty," řekla jsem. ,,Jdu se převléct. Vyber si, každá volba bude skvělá," řekl a odešel.
Nakonec jsem se rozhodla pro tyhle:Rozpustila jsem si vlasy a pořádně je pročesala hřeben. ,,Věděl jsem, že nakonec si vybereš tyhle," řekl Henrik, který už přišel oblečený. ,,Když jsi to věděl, tak jsi mi to měl říct." Do pokoje přišeli Tarjei a Sturla. ,,Jo ještě sako!" řekl Henrik a podal jim saka a oni si je oblékli. ,,Boty jsou jednou," řekl Henrik. Tarjei si vzal běhací a Sturla si obul oranžové tenisky. Já si vzala růžové tenisky na kotník ozdobené kamínky.
,,Jdeme?" zeptal se Henrik. ,,Fajn, ale já neumím základy stolování," řekl Tarjei. ,,Ok. První se posadí táta, pak máma, pak já a pak vy. Nehltejte a s příborem vám napovím." ,,Ok. Snad to zvládneme," řekl Sturla. Byla jsem nervózní. Sturla s Henrikem mě každý chvíli za jednu ruku.
,,Musím jít první," řekl Henrik, políbil mě na tvář a pustil mou ruku. Sturlovi se potily ruce. ,,Jsi nervózní?" zeptala jsem se. ,,Jo. Snad víc než před závodem." ,,Neboj, není to tak strašné." ,,To doufám." Přišel za námi Tarjei, který si byl ještě upravit kravatu. ,,Nenávidím kravaty," řekl. ,,Promiň, ale jinak to nejde," řekl Henrik. ,,Jo chápu." Chytila jsem se Tarjeie za ruku. Cítila jsem zvláštní vnitřní klid. Z každé strany byl jede můj kámoš a přede mnou můj kluk.
Henrik otevřel dveře. ,,Ajaj teta Caroline, strýc Harald a bratránek Simon," řekl, ,,Bratránka buď ignoruje nebo mu jeho urážky vraťte, Jo?" ,,Ok," řekli jsme a vstoupili jsme. ,,Aaaa tady je náš synovec Henrik," řekla Henrikova teta a objala ho. ,,Jo to jsem já," řekl. Pak se pozdravil s královnou a králem. Postupně jsme se posadili. ,,Kdo je tohle Henriku?" zeptal se Simon a ukázal na mne, Sturlu a Tarjeie, když nám nalévali polévku. ,,Můj milovaný bratranče, tohle je moje holka Hanča a tohle jsou mí dva kámoši, Sturla a Tarjei." ,,Zajímavá jména. Ta tvoje Hana má vlasy barvy schnilé slámy." To mě teda naštvalo. ,,My přijdou, že mají barvu medu," řekl Henrik. ,,Taky si myslím," přidal se Tarjei. ,,Jo. A vy pane Simone neurážejte moje nejlepší kamarádku," řekl Sturla a vražedně se na Simona podíval. Simon vypadá úplně jinak než Henrik. Měl černé krátké a učesané vlasy, narozdíl od Henrika, který měl hnědé, trochu delší vlasy vždy v rozcuchu. Simonová oči jsou hnědé. Jinak jsou skoro stejně vysocí. ,,Měli byste se učesat," řekl a ukázal na Henrika a Sturlu. ,,Víš. Já i Sturla jsme se česali. Jakou máš narážku na Tarjeie?" ,,Henriku, co ty a hokej?" zeptala se ho jeho teta. ,,No teto, víte já už od 15 hokej nehraju," řekl Henrik. ,,Aha." ,,Ty jsi hrál hokej? Já taky," řekl Sturla. ,,Zahrajeme si zas po večeři?" zeptal se král. ,,Jo," řekl Tarjei. ,,Ano," řekl Henrik. Já a Sturla jsme jen přikývli. ,,Fajn. Připravte se na vykopávku od Simona a Garfinkela jménem America!" ,,Dobrou chuť," řekli jsme všichni naráz.
Po večeři královna se královna: ,,A co kdybyste si ty nástroje přinesli sem a udělali nám koncert?" ,,Fajn," řekli jsme a šli jsme si nahoru pro věci. Tarjei vzal klávesy, Sturla si vzal svou kytaru a Henrik vzal dvě kytary. ,,Pomůžu ti," řekla jsem. ,,Díky," řekl a dál mi svou kytaru. ,,Jo tady máš mikrofon," řekl a podal mi mikrofon. ,,Dík." Šli jsme do velkého sálu. Tarjei už zapojoval klávesy a Sturla ladil svou kytaru. Henrik dál kytaru králi a já jemu. Šla jsem zapojit mikrofon. Královna s dvěmi službami přispívaly židle. Je tu takové malé pódium, kde nás král postavil. Henrik dal Tarjeiovi noty. Do obecenstva si sedla královna, Henrikova teta, strýc a bratránek a pár lidí ze sližebnictva. Začali hrát a já začala zpívat.
Let us be lovers
We'll marry our fortunes together"
"I've got some real estate here in my bag"
So we bought a pack of cigarettes
And Mrs. Wagner pies
And we walked off to look for America,,Krása," řekla královna, když jsme se uklonili. ,,Znělo to, jak kdyby jste kočku tahali za ocas," řekl Simon. ,,Ty bys to líp nezvládl," řekl Henrik a Simon už byl zticha.
Henrik odešel a já po chvíli šla za ním. Našla jsem ho v pokoji v posteli brečet. ,,Henriku, co se děj?" zeptala jsem se a objala jsem ho. ,,Bratránek Simon se děje. Kdyby urážel jen mě, ale teď i vás. Taky mi furt podkopává sebevědomí a snaží se, abych abdikoval, protože chce být králem a já nevím co mám dělat." Objala jsem ho a dala jsem mu pusu do vlasů. ,,To zvládneme, hlavně ho nenechal vyhrát." Objal mě. Takže jsme se tam jen tak objímali.
Další den se jela stíhačka, kde Henrik skončil 3 a v sobotu se jely smíšené dvojice a smíšené štafety. Dvojici jel Johannes s Tiril, kteří skončili první a štafetu Ingrid, Marte, Sturla a Henrik, kteří dojeli druzí.
ČTEŠ
Biatlonový princ
FanfictionHana Nováková je nalezenec. Její pěstouni ji našli na dovolené ve Švédsku. Celý život žijev Česku a miluje biatlon. Sport ji moc nejde. Chce najít své pravé rodiče a taky svou první pravou lásku. Rozhodla se jet na biatlonové závody do NMNM. Chce si...