Zišli sme dole do kuchyne. Aron ma posadil k stolu a nedovolil mi mu pomôcť s raňajkami. Dal mi tabletky a ja som ich zapila čajom, ktorý mi urobil. Aron na raňajky spravil pečený chleba s cesnakom. Spolu sme sa najedli a potom som sa išla umyť. Vrátila som sa do obývačky a sadla som si k telke. Aron si ku mne prisadol a prikryl ma dekou. Zapli sme si film a tak ďalší a ďalší.
O niekoľko dní neskôr
Posledných pár dní bolo pokojných a všetko sa vrátilo do starých koľají. Väčšinu môjho času trávim u Arona, teda stále kým nemusím byť doma. Doobeda sme chodili do školy a po škole sme sa stretli. My dievčatá, chalani, sme spolu stále išli niekam na výlet. Raz to bol hrad, raz jazero, ale stále sme niečo vymysleli.
Teraz sedím s Trishou v lavici a iba sledujeme hodiny na stene a čakáme kedy zazvoní zvonček. V lavici za nami sedí Ida so Summer a robia to isté. Všetky sme už zbalené a ignorujeme poznámky profesorky pred tabuľou. Ostáva už len 5, 4, 3, 2, 1 a zvoníííííí. Všetky sme schytili tašky do rúk a vybehli sme z triedy. Zo skriniek sme si vytiahli iba bundy a už sme leteli dolu schodmi. Vyšli sme pred školu a išli sme na parkovisko neďaleko školy. Prišli sme tam a chceli sme nasadnúť, ale zrazu vedľa nás zastavilo auto. Bol to Keith s Aronom, Conradom a Lucasom. Vystúpili a prešli k nám. S Aronom sme sa pobozkali a objali. Všetky spravili rovnako. Dokonca aj Trisha sa dala dokopy s Lucasom, ktorého chcela mať len na sex, ale nemyslela si, že posledný týždeň k nemu začne niečo cítiť. S Idou a Summer sme to vedeli už od začiatku. Vždy sa k sebe mali.
Nastúpili sme do áut a išli sme dneska na hrad o dve mestá ďalej. Cesta tam nám trvala asi dvadsať minút. Celý čas sme si v aute spievali, tancovali a mali sme zábavu. Zaparkovali sme na parkovisku pod hradom a vystúpili sme. Veci sme nechali v aute, vzali sme si iba obed a vybrali sme sa na túru k hradu. Držali sme sa s Aronom za ruky a išli sme hore. Tiež sme si cestou spievali a rozprávali sme si vtipy. Na hrad sme prišli asi o hodinu a pol. Strávili sme tam asi dve hodiny. Hrali sme rôzne hry, len tak sme sedeli a rozprávali sa. Potom sme zišli dole a podelili sme tak aby sme sa rovno odviezli domov.
EPILOGUE
Takto prechádzal deň za dňom. Trávila som ich s kamarátmi a láskou. Zažívali sme úžasné chvíle a mali sme krásne zážitky. Upratala som si život a naučila som sa rozprávať pocity mojim blízkym.
Osprchovaná som si ľahla do Aronovej postele. Aron išiel do sprchy až po mne. Pomaly som zaspávala, ale snažila som sa počkať na Arona. Ten po niekoľkých minútach prišiel. Uložil si veci na stoličku. Zhasol svetlá v izbe a prišiel si ľahnúť ku mne do postele. Nahrnul sa ku mne a zozadu ma silno objal. Dal mi bozk do vlasov a povedal: ,,Dobrú noc, Lesley. Vidíme sa zajtra."
,,Dobrú, Aron." pošepkala som, otočila som k nemu hlavu a pobozkala som ho. Vrátila som sa na miesto a tak sme spolu zaspali.
YOU ARE READING
Neighborhood
RomanceTento príbeh je o dvoch priateľoch z rovnakého susedstva. Obaja si v živote prešli už mnohými zážitkami či už dobrými alebo aj nie, no vždy to prekonali a išli ďalej. Dokážu spoločne prejsť aj ďalšími nástrahami ich životov alebo to napokon vzdajú...