Trisha
Tancovali sme a Lesley išla na wecko. Sadli sme si a začali sme tradičný rozhovor o nej a Aronovi. Potrebujeme ich dať dokopy, lebo obaja sú na dne aj keď to nedávajú najavo.
,,Takto to ďalej nejde," povedala Ida a ja som prikývla, ,,musíme im pomôcť, keď to nedokážu sami. Aron nevychádza z domu a stále dookola len pije. Keith ho chodí každý druhý deň kontrolovať, ale je na tom strašne. Minule ho našiel nehybne ležať na posteli s prázdnou fľašou v ruke. Ak by mu nestrčil palce do hrdla aby sa vyvracal, asi by zomrel." dopovedala a ruky si zložila do dlaní.
,,Nemám ho rada, ale navzájom si strašne ubližujú. Neverím, že by som to niekedy povedala, ale musíme ich dať dokopy. Nemôžem sa na ňu pozerať. Tento týždeň to je s ňou lepšie ako pred dvoma, ale nevieme ako na tom bude ten ďalší. Bojím sa o ňu, ale nemal jej to spraviť a nie ešte povedať jej to, čo povedal ako posledné." povedala Summer a pozrela sa smerom ku kúpeľni.
,,Nie je tam nejako dlho?" opýtala som sa ich s pohľadom na dverách. Bola tam už cez desať minút a to na ňu nesedí, už dávno by na nás odtiaľ vrieskala. ,,Idem sa tam pozrieť." postavila som sa a išla k dverám od kúpeľne. Zaklopala som a zavolala som na ňu: ,,Lesley? Halo! Si v poriadku?" znova som zaklopala, ale neozývala sa.
Lesley
Pozrela som sa na ruku a z nej tiekol veľký prúd krvi. Kvapky krvi dopadali do umývadla. Nevládala som už stať. Odhodila som žiletku do umývadla a prichytila sa ho druhou rukou. Pomaly som podopierajúc všetkého čo bolo po ruke sa dostala k vani. Pridržala som sa jej a zošmykla sa na zem. Oprela som sa o ňu a sedela som na ľavej nohe, pravú som mala vystretú. Nevládala som sa už ani pohnúť. Skrvavenú ruku som mala položenú na ľavej nohe takmer v lone. Zaklonila som hlavu a zhlboka som dýchala. Privrela som oči. Rana ma trocha štípala, ale cítila som akoby všetka tá bolesť zo mňa odchádzala. Aspoň na to zabudnem a dokážem mu, že nie som taká ako si Aron myslel. Nebudem sa musieť viac trápiť. Otvorila som naspäť oči a pozrela sa na ruku. Bolo tam omnoho viac krvi a ja som prestávala vnímať. Viečka sa mi zatvárali. Zošuchla som sa na ľavý bok a už som viac oči nedokázala otvoriť.
Trisha
Párkrát som ešte zaklopala, ale nikto sa neozýval. Prišli za mnou dievčatá.
,,Čo sa deje?" opýtala sa Summer, iba som pokrútila hlavou. Stlačila som kľučku a otvorila dvere. To čo som tam videla som nečakala ani v najhoršom sne. Ostala som v dverách stáť ako obarená a slzy sa mi nahrnuli do očí. Zrazu do mňa buchla Ida a pretrepala sa pomedzi mňa a Summer. Rýchlo prebehla k Lesley, ktorá ležala na zemi s podrezanou rukou. Vzala uterák, omotala jej ho okolo zápästia a položila si ju na nohy. So Summer sme stáli vo dverách ako sochy, nemohli sme sa pohnúť. Summer plakala na celé kolo a mne po lícach začali pomaly stekať slzy tiež.
,,Trisha okamžite volaj záchranku! Trisha! Preber sa a volaj!" kričala po mne Ida a ja som sa rozbehla do obývačky po mobil. Keď som sa vrátila Summer sedela schúlená na zemi v kĺbku pri dverách. Ida sa snažila prebrať Lesley. Dlaňou jej búchala po lícach aby sa prebrala, ale ona nič.
,,No tak, Lesley, prosím preber sa. Nemôžeš nám to urobiť. No tak, Lesley!" zvrieskla na celý dom a Lesley sa pomrvila. Pomaly otvorila oči.
,,Lesley, bože žiješ. Prečo si si to urobila? Trisha, no tak zavolaj tú záchranku." bolo vidieť, že sa jej trochu uľavilo, ale začala mať úzkostné stavy.
,,N-nie. Nevolaj, prosím." povedala šeptom Lesley, ktorá ležala v Idinom náručí.
,,Čo? Nie, nepočúvaj ju a volaj." povedala zas Ida, ja som nevedela čo robiť.
,,Ida, prosím, ja nemôžem ísť do nemocnice. Nemôže sa o tomto nikto dozvedieť." Lesley privrela oči a zhlboka sa nadýchla.
,,Keď nezavoláme, vykrvácaš a zomrieš." povedala Ida a potiahla nosom. Taktiež sa jej oči naplnili slzami a pár ich vypadlo. Držala v náručí Lesley a hladila jej vlasy. Občas jej do nich dala bozk, ale stále jej držala uterák priložený na ruke.
,,Môžem zavolať jednej kamarátke tu od nás. Ona je sestrička, tak jej to aspoň ošetrí a zašije. Potom sa o ňu postaráme." napadlo ma a hneď som vytočila číslo. Párkrát to zapípalo a zodvihla to. Vysvetlila som jej situáciu a povedala, že o 10 minút príde.
,,Prečo si to urobila?" opýtala sa Summer a sadla si vedľa nej. Neznáša krv, ale aj tak tam išla. Objala ju z druhej strany a pomaly sa upokojovala. Lesley zdvihla zdravú ruku a chytila Summer. Všetky tri sa pevne držali.
,,Neviem. Zrazu som pred očami videla Arona ako mi hovoril, že to nezvládnem a ja som bezmyšlienkovite potiahla rukou." vysvetlila nám čo sa stalo.
,,Trisha, zavolaj ho, budú blízko." povedala Ida a ja som vedela o čom hovorí. Vytočila som Aronove číslo. Trikrát to padlo. Nezdvíhal. Vytočila som Keitha a ten to po pár zazvoneniach zdvihol.
,,Áno?" ozval sa jeho hlas.
,,Ahoj tu je Trisha, kde si?" opýtala som sa aby hneď nezazmätkoval.
,,Asi o dve dediny ďalej od tvojej, máme namierené do vedľajšieho mesta. Prečo? Stalo sa niečo? Stalo sa niečo Ide?" opýtal sa so strachom v hlase. Ja som sa zhlboka nadýchla.
,,Nie, Ida je v poriadku, ale ...," musela som si dať prestávku, lebo sa mi znova splnili slzy. ,,Lesley, sa zranila." V mobile bolo dlhé ticho.
,,A-ako?" ozval sa Aron čo ma ohromne prekvapilo. ,, Aron, chcela sa zabiť." vyslovila som to, ťo som nechcela.
,,Hneď sme tam." zložil mi. Vrátila som sa do kúpeľne. Sadla som si k nim na zem a hladila Lesley. Mala zatvorené oči a zhlboka dýchala. Približne o 10 minút sa domom rozozvučal zvonček. Postavila som sa a bežala som otvoriť dvere. Otvorila som a tam stáli chalani.
,,Kde je?" opýtal sa ma vystrašený Aron. Iba som ukázala smerom ku kúpeľni a on sa tam rozbehol. Prišiel aj s Keithom, Conradom a Lucasom. Hneď som išla za ním. Zastavil sa vo dverách. ,,Bože." vyšlo z jeho pier.
YOU ARE READING
Neighborhood
RomanceTento príbeh je o dvoch priateľoch z rovnakého susedstva. Obaja si v živote prešli už mnohými zážitkami či už dobrými alebo aj nie, no vždy to prekonali a išli ďalej. Dokážu spoločne prejsť aj ďalšími nástrahami ich životov alebo to napokon vzdajú...