28. Shopping

104 3 0
                                    

,,Aron, preboha si normálny? Vieš ako som sa zľakla? Už mi to nikdy nerob." hovorila som a chytila sa za srdce.  

,,Prepáč nechcel som," pristúpil ku mne bližšie a pritiahol si ma k sebe, ,,a za to čo si spravila ešte zaplatíš Lesley." povedal a ja som sa naňho usmiala. ,,Tak na to sa teším." žmurkla som a prešla ku skrinkám. Z prvého šuflíka som si vytiahla spodné prádlo a ponožky do tenisiek. 

No, vtedy ku mne pristúpil Aron, ,,Tak toto nechaj na mňa." odstrčil ma od šuflíka a začal sa mi prehrabovať v spodnom prádle. Bolo mi to nepríjemné, ale máme málo času tak som ho nechala. Ponožky som strčila do kufra. Zo skrine som vybrala dvoje rifľové kraťasy, jednu modrú rifľovú sukňu a modré rifle. Poskladala som ich do kufra. Prešla som ku skrini odkiaľ som si vybrala čierne krátke šaty na ramienka s hnedým tenkým opaskom dolu rozšírené do Áčka, jedny midi šaty na hrubé ramienka so zapínaním vpredu na gombíky krémovej farby a dlhé kráľovsky modré šaty s rozparkom na ľavej nohe. 

Vzala som si štyri tričká s krátkym rukávom, ďalších tri tielka rôznych farieb, dve blúzky a jednu košeľu. Zbalila som si Aronovu mikkinu, ktorú mi nechal a prešla som k šuflíku s plavkami. Medzitým mi Aron poukladal do kufra kôpky oblečenia aj s vybratým spodným prádlom. Vzala som si svoje celé plavky a ďalších päť plaviek dvojdielnych. Pridala som tam jedny športové legíny aj so športovou podprsenkou. Uložila som to do kufra k ostatným veciam. Vložila som si tam môj foťák, malú kabelku, plážovú tašku, opaľovacie krémy, dvoje slnečné okuliare. Do krabičky som dala nejaké šperky a tiež ich tam vložila. Rozhodla som sa, že asi to bude všetko a položila kufor ku skrini. 

,,Tak a môžme ísť." povedala som a radostne zodvihla ruky do vzduchu. Trvalo mi to necelú hodinu, takže sme na nákupy vyrážali o 17:23. Cestou v aute sme si spievali a tancovali. Ak nás niekto videl musel si myslieť, že sme utiekli z liečebne. Zaparkovali sme v nákupnom centre do podzemného parkoviska a vystúpili sme. Aron si niečo bral  zozadu a ja som naňho čakala. Zatiaľ som odpisovala dievčatám. Keď bol hotový pristúpil ku mne, prehodil si ruku cez moje ramená a vyrazili sme hurá nakupovať. Ako do prvého obchodu kam sme vošli bola drogéria. Tam si Aron kúpil hygienické pomôcky a potom ma zatiahol k regálu s kondómami. 

,,Aron prosím ťa môžeš si už jedny zobrať? Z tej babky čo na nás zazerá som nervózna." povedala som mu a ťahala ho za ruku. 

,,Lesley, nebodaj sa hanbíš. Nechceš si vybrať príchuť, vôňu alebo značku." začal sa na mňa vyškierať. Ja som sa rozhodla, že sa budem činiť. Vzala som rýchlo jednu krabičku obyčajných kondómov, hodila ju do košíka a trielila od toho regálu preč. Zatiahla som ho k poličke s voňavkami. Nemám už žiadnu, lebo jednu som si omylom rozbila a tak potrebujem novú. Pozerala som sa na nich a niektoré skúšala. Všetko mi konzultoval Aron. Jednu vyhlásil, že smrdí ako odpadky, druhá ako zmoknutý pes a že tretia by mu spôsobila astmatický záchvat. 

,,Tak mi vyber ty, pán úžasný. Všetko len ofrfleš." ukázala som na poličku a založila si ruky na prsiach. Aron sa do toho s radosťou pustil a po niekoľkých minútach mi podal víťazku. Musím uznať, že má dobrý vkus. Voňala priam úžasne. Hneď potom ako ju vložil do košíka sme sa presunuli k pokladni. Sedela tam mladá predávačka asi v našom veku a hádzala na Arona zvodné pohľady. Myslela som, že jej tie oči vyškriabem. Keď jej podával peniaze, akože omylom sa mu dotkla ruky. Vtedy som to nevydržala a prehovorila som. Keďže som dávala do tašky veci, ostali na pulte iba kondómy. 

,,Láska to si vzal iba jednu krabičku? Myslíš, že nám to bude v noci stačiť?" sklamane som sa naňho pozrela a on hneď vedel o čo mi ide. 

,,Neboj sa zlatko doma mám ešte dve krabičky. Takže sa nemusíš báť." pritiahol si ma k sebe a vášnivo pobozkal. Keď to dopovedal predavačke zabehlo. Vydala nám a miesto Aronovej ruky som tam vopchala moju. Ona sa na mňa zachmúrila a my sme so smiechom odišli. 

,,Takže láska hej?" opýtal sa a pritiahol si ma za pás bližšie k sebe. 

,,Musela som ju nejako zahnať." vyškerila sa na neho a vošli sme do ďalšieho obchodu. Prešli sme zopár obchodov s oblečením, kde si Aron kúpil nové plavky, rifle, dve košele a jednu mikinu. Ja som si kúpila jedny nové šaty, ktoré museli byť moje a jedny plavky. Ledva som stála na nohách a my sme konečne mierili k východu, keď ma Aron zatiahol do obchodu so spodným prádlom. Neskutočne som sa hanbila, keď sme tam vošli a on sa na mňa iba hrdo usmieval. 

,,Môžeš mi povedať čo tu robíme?" šeptajúc som sa spýtala. 

,,Prišiel som ti kúpiť nejaké veci." no tak to nie. Nebude mi kupovať spodné prádlo. Celý čas čo sme tam boli som sa s ním naťahovala a vadila. No, nepomohlo to. Aj tak došiel k pokladni s čierným čipkovaným spodným prádlom, rovnaké mal aj červenej farbe a s bielou košieľkou na spanie. K tej sa ani nevyjadrujem ako vyzerala. Namosúrene som vyšla z obchodu, lebo ma to nenechal aspoň zaplatiť a namierili sme si to k autu. 

,,No tak nehnevaj sa. Keď to využijeme tak sa hnevať nebudeš." usmial sa popri šoférovaní a chytil ma za stehno. 

,,Mohol si ma to nechať aspoň zaplatiť. A kam ešte ideme?" opýtala som sa ho, keď sme nemierili domov. ,,Ideme ešte do potravín." povedal a už zastavoval. 

Vošli sme dnu a brali samé blbosti. Hodila som do košíka dvoje balíčky cereálií a štyri čokolády. Aron tam prihodil nejaké chipsy a sušienky. Chcela som vziať aj keksy, ale moje obľúbené boli zabalené v krabici. 

,,Aron nedotiahneš tam?" opýtala som sa ho. On sa snažil tam dotiahnúť, ale na to bol nízky. 

,,Mám nápad, vezmem si ťa na plecia a ty stiahneš tú krabicu." povedal a my sme tak spravili. Zohol sa a ja som mu sadla na plecia. Postavil sa a kurát sme dotiahli na krabicu. Vzala som ju do rúk a Aron ma zložil. Celú krabicu sme položili do košíka a išli sme k oddeleniu s alkoholom. Aby ste si nemysleli, že tá krabica bola obrovská, tak nie. Bola to iba malá krabička ako od banánov v čokoláde. Pri stojane s alkoholom sme trochu zdržali. Nevedeli sme vybrať tak sme vzali dve fľaše vína, dve vodky a bedničku piva. S košíkom sme sa pohli ku pokladni, kde sme zaplatili a vyšli von. Všetko sme naložili do auta a vybrali sme sa domov. 

NeighborhoodWhere stories live. Discover now