15. Kitchen

140 3 0
                                    

Nasledujúce dni prebiehali podobne. Ráno som vstala, naraňajkovala sa a išla som pozerať seriály alebo nejaké filmy. Rozhodla som sa napísať dievčatám. Zavolala som ich aby prišli večer ku mne. Ony súhlasili. Na obed som si spravila vyprážaný syr s hranolkami a kečupom. Poobede som doma upratovala a keď som sa pozrela na hodinky bolo už pol 5. O 5 mám zumbu tak som sa išla pomaly obliecť. Obliekla som si čierne fitness legíny a fitness podprsenku. Na nohy som si dala teniskové ponožky a obula si čierne tenisky, ktoré nosím na cvičenie. Na vrch som si hodila ešte mikinu a vyšla som pred dom. Dom je uprataný a pripravený na príchod dievčat. V chladničke som si pripravila namarínované mäso na opekanie. Čakala som už len pár minút kým vyšla sesterka a išli sme na zumbu. 

Prišli sme do našej miestnosti na ihrisku a všetko sme začali pripravovať. Nastavili sme si techniku a pootvárali dvere aby nám sem prúdil nejaký ten vietor. Začali sme naplno cvičiť. Po pol hodine začali prichádzať na ihrisko futbalisti spolu s Aronom. Majú dnes tréning. Počas nášho tancovania nám pod oknami trénovali chlapi a po pri tom nám nazerali do okien. Po hodine a pol sme skončili. Zložili sme techniku na miesto a nechali ju tam. Teta nám spravila kávu a vyšli sme vonku na lavičku. Popri popíjaní sme ich sledovali počas hry ako sa predvádzali. Aron bol v bráne a sústredil sa. Zvykol si na takú pozornosť, keďže ho občas chodím sledovať ja.

Začal mi zvoniť mobil tak som odišla ďalej od nich a oni pokračovali v rozhovore. 

,,Prosím?" prijala som hovor a tam sa mi ozvala Ida. ,,Čauko, kde si? Už doma?" opýtala sa ma a ja som jej povedala: ,,Nie som, ešte pijem kávu na ihrisku, už idete?" 

,,Dobre, ja čakám na Summer a pôjdeme po Trishu. Tak okolo hoďky sme u teba okey?" 

,,Dohodnuté, tak zatiaľ." odpovedala som jej a naraz sme zložili. Keď som sa otočila, narazila som do Arona. Kým som telefonovala skončil sa im tréning. 

,,Ahoj" povedali sme obaja naraz a zasmiali sme sa. Všimla som si, že nás niektorí sledujú. 

,,Poď už domov, prejdeme sa." povedal a ja som súhlasila, veď aj tak sa mi treba ešte osprchovať kým prídu dievčatá. Rozlúčila som sa s dievčatami, ktoré chodia na zumbu. Umyla som za sebou hrnček a vyšla von. 

,,Tak ahojte, vidíme sa zajtra."povedala som a sesternica sa ozvala. ,,Ja ťa vezmem, lebo už idem o chvíľu domov, len ma trocha počkaj." ja som jej to hneď zamietla, ,,Ďakujem, ale idem ešte s kamarátmi von." prikývla a ja som odišla. Pred miestnosťou ma čakal Aron s mobilom v ruke. 

,,Ostávaš, alebo ideš?" opýtala som sa a išla smerom k našej ulici. ,,Samozrejme, že idem." Aron odložil mobil do vrecka išli sme. Dosť sa ochladilo, keďže bolo už 18:54 a mne začínala byť zima. Zabudla som si mikinu v aute takže som išla iba v podprsenke. Oblapila som si rukami telo a on si to všimol. 

,,Je ti zima?" opýtal sa ma a ja som sa na neho otočila, ,,Áno trochu, lebo ja hlúpa, zabudla som si v aute mikinu." zakrútila som nad sebou hlavou a pokračovala v ceste. Keď som sa na neho otočila, on tam nebol. Bol vzadu za mnou a čupel na ceste, kým niečo vyťahoval z vrecúška. Vrátila som sa k nemu a opýtala: ,, Čo tu robíš?" Aron sa na mňa iba pousmial a vytiahol jeho mikinu. 

,,Obleč si ju." dala som si ju na seba a pokračovali sme. Rozprávali sme sa po celý ten čas o rôznych veciach. Pred môj dom sme prišli až o pol hodinu, lebo sme išli dlhšou cestou. 

,,Dnes ideme hore pod les, ideš s nami?" opýtal sa ma s nádejou. Záporne som pokrútila nad tým hlavou. ,,Nemôžem, prídu dnes ku mne dievčatá." povedala som na nadvihla popritom plecia. ,,Vezmi ich so sebou, zabavia sa a uvidia čo robíme my cez voľný čas." povedal s jeho šibalským úsmevom. 

,,Opýtam sa ich, ale nič nesľubujem." usmiala som sa na neho, ,,Nechceš ísť na chvíľu dnu, kým neprídu?" navrhla som mu a Aron súhlasil. Vošli sme dovnútra a vyzuli sme sa. V kuchyni som si napustila do pohára vodu a sadla si na linku. 

,,Chceš vodu, alebo niečo iné?" opýtala som sa zatiaľ čo som pila z môjho pohára. On prikývol a pristúpil bližšie ku mne. Vzal si môj nedopitý pohár vody a napil sa z neho. Rozprávali sme sa o úplných blbostiach. Keď ukladal pohár vedľa mňa na linku, naše tváre boli od seba vzdialené len zopár milimetrov. Obaja sme ostali ticho a pozerali si uprene do očí. Pomaly sa nakláňal k mojej tvári...

NeighborhoodWhere stories live. Discover now