43. Break Up

83 3 0
                                    

Bolo to akoby mi niekto do chrbta zabodol nôž. Strašne to bolelo, čo povedal. 

,,Ten večer ma hľadala, lebo mi prišla doniesť veci od jej uja, čo som potreboval na zápas. Chrániče a tak. Keď jej nikto neotváral, išla k miestnosti kde sa svietilo a tam videla vás. Celé si to natočila a bez hanby mi to ukázala. Mal som chuť za to zabiť oboch, že ti tak kruto ublížili," vypadlo mu z oka niekoľko sĺz, ale stále rozprával. 

,,Vyhrážala sa mi, že to zverejní. Nemohol som ju nechať aby ti tak ublížila a pristúpil som na jej podmienky. Mal som s ňou sex len kvôli tomu, že ma vydierala. Stalo sa to práve vtedy, lebo som myslel, že to budem mať rýchlo za sebou a ty sa to nedozvieš. Prepáč mi, že som ti tak veľmi ublížil." povedal a sklopil pohľad k zemi. Do mňa vtedy vstúpilo sto čertov. Zotrela som si slzy, pustila dievčatá a pristúpila som k nemu. 

,,Takže ty by si mi to ani nikdy nepovedal a my by sme si žili šťastný život naďalej, hej? Mali sme to vyriešiť spolu. Mal si ju nechať to video zverejniť, nemala by na to, lebo potom by si ju neznášal a ona ťa chce. Nezničila by si vzťah s tebou kvôli tomu. Si totálny idiot, bože Aron. Jednoducho si mi to mal povedať, nejako by sme to spolu vyriešili, ale nie ty si sa s ňou radšej vyspal." neudržala som už slzy v sebe a začala som plakať. Kričala som tam naňho pomedzi plač a nikto ma vtom nezastavil.

,,Ako dlho si to vedel?" opýtala som sa ho s nádejom, že mu to povedala tesne predtým. Aron sklopil hlavu a nečujne povedal: ,,Dva týždne." ruky som si od nervov vložila do vlasov a poťahala za ne. 

,,Ty si to vedel dva týždne a stále si si ma namotával aj keď si vedel, že sa s ňou vyspíš. Nechal si ma aby som sa do teba zamilovala a potom si mi ublížil. Zlomil si mi srdce už vtom momente, keď si na to len pomyslel a vtedy keď si to spravil si ho už len pošliapal. Myslela som si, že máš na viac, že ma miluješ, ale zjavne som sa mýlila. Ublížil si mi tým viac ako Mike. Mala som sa radšej zabiť a potom by som si neprešla týmto peklom." bez rozmýšľania som zo seba všetko dala von. Poslednou vetou som mu neskutočne ublížila, ale to som si uvedomila až potom ako som to vyslovila nahlas. 

,,Tak je asi dobre, že si sa so mnou rozišla," povedal a vybral sa okolo mňa smerom k dverám, ale znova začal tak som sa k nemu otočila, ,,to, že by si sa zabila si nechaj pre niekoho iného, lebo všetci vedia, že by si to nedokázala. Nemáš na to gule." povedal a vtedy som vedela, že je koniec. Keith sa na jeho poslednú poznámku ako jediný ozval, lebo ostatní sme to ešte spracovávali. 

,,Si debil? Akože to čo si jej teraz povedal?" pristúpil k nemu a rozhadzoval rukami. ,,Len pravdu." vyslovil a pozrel mi do očí. Týmito slovami ma úplne zničil. Všetko ma prestalo bolieť, nič som už necítila. Summer k nemu prešla a strelila mu riadnu facku. On sa na mňa len poslednýkrát pozrel a zmizol za dverami. Podišla ku mne Trisha a chytila ma za ruku. 

,,Si v poriadku?" opýtala sa ma a ja som neprítomne prikývla, ,,Poďme už domov." povedala som a oni prikývli. Ida sa o niečom ešte rozprávala s Keithom. Keď som s Trishou a Summer prechádzala okolo nich zachytila som len, ,,choď za ním a daj na neho pozor, nech neurobí žiadnu hlúposť" 

Vyšli sme všetci pre klub a rozdelili sme sa. My sme išli na parkovisko, kde sme nechali auto. Nastúpili sme si doňho a vyrazili sme. Vystúpili sme pred mojim domov. Stála som opretá o Idu, kým Trisha odomýkala dvere, lebo sama by som to nezvládla. Trisha nakoniec odomkla a my sme vošli dnu. Sadla som si na botník a Summer mi vyzula sandále. Pomaly sme vyšli hore do mojej izby. Pomohli mi vyzliesť sa a obliecť si na seba kraťasy a tričko. Oni sa tiež prezliekli. Všetky sme si ľahli do mojej postele. Pri stene bola Ida, potom ja, Summer a na kraji Trisha. Dlho som sa pozerala do stropu a spracovávala čo sa pred hodinou stalo. Nakoniec sme nejako v objatí zaspali. 

Ráno som sa zobudila v prázdnej posteli. Mala som divný sen, že som stretla v klube Arona. Zišla som po schodoch a v kuchyni našla dievčatá. Pozreli sa na mňa s ľútostivým pohľadom a mali strach čo bude nasledovať. Vtedy som zistila, že to nebol iba sen, ale skutočnosť. Sadla som si k nim, vypila som kávu a niečo som zjedla. Všetky tri sa na mňa divne pozerali. 

,,Čo je? Predsa neprestanem žiť, kvôli tomu, že sme sa rozišli. Pokiaľ si pamätám včera ste to boli vy, ktoré povedali, že ideme žiť." povedala som a usmiala som sa na nich. Rozhodla som sa, že si s nimi budem užívať a na neho zabudnem. 

,,Áno povedali, takže sa ide žiť." zakričala na celý dom s úsmevom Trisha. Ida si ma ešte podozrievavo prezrela, ale nakoniec sa usmiala. 

,,Bože," nadskočila som na stoličke, keď niekto zaklopal na dvere od terasy. Otočila som sa a tam som uvidela stáť nášho záhradníka Simona. Postavila som sa a podišla som k dverám. 

,,Ahoj, potrebujem si niečo vziať z garáže a zabudol som si kľúče, požičali by si mi tie tvoje?" opýtal sa ma a nahodil svoj pekný úsmev. Ja som prikývla a išla som pre ne. Cítila som ako sa na mňa pozerá, ale až teraz mi došlo, že som v krátkych kraťasách, ktoré mi odhaľujú polovicu zadku a nemám podprsenku. Vrátila som sa s kľúčami a červená ako paradajka. 

,,Tu máš." podala som mu ich a on si ich vzal, ,,Poď so mnou ja si len vezmem rebrík a hneď môžeš zavrieť." obula som si na nohy tenisky a išla som s ním. Vošli sme do garáže a on si vzal rebrík. Ako sa mu len napli tie jeho svaly, bože. Vzal si ho, rozlúčili sme sa a odišiel. 


NeighborhoodWhere stories live. Discover now