25. THE Night

142 2 0
                                    

18+

Aron ma posadil na botník a išiel k dverám. Zamýkal dvere a ja som sa snažila vyzuť si tenisky. Preložila som si hore jednu nohu a sťahovala som si topánku dole. Neudržala som rovnováhu a spadla som zo skrinky. Ležala som na zemi a smiala sa na plné hrdlo. 

,,Lesley, si v poriadku? Čo robíš?" pristúpil ku mne Aron a pozeral na mňa. Prestala som sa smiať a iba sa naňho usmievala.

,,Chcela som si iba vyzuť topánky a nejako som sa zošmykla na zem." povedala som, nadvihla ruky a odula spodnú peru ako malé dieťa. Aron si čupol ku mne na zem a zobul mi tenisky. Postavil ma na nohy a držal okolo pása.

,,Ďakujem" povedala som vážne a pozerala naňho.

,,Za čo? Iba som ti vyzul tenisky." nechápavo sa na mňa pozeral a nerozumel mi. Popravde ani sama sebe som v tejto chvíli nerozumela.

,,Nie to. Za to, že mi so všetkým pomáhaš a ochraňuješ ma ako nikto nikdy. Aj vtedy keď sa to stalo si tu bol pre mňa len ty." oči sa mi naplnili slzami a zopár sa ich spustilo po tvári.

,,Pššt, neplač. Predsa na to tu som, aby som na teba dával pozor. A povedali sme, že o tom čo sa vtedy stalo nebudeme hovoriť a budeme sa snažiť na to zabudnúť." povedal mi a zotrel mi slzy, ktoré mi stekali po tvári. Potiahla som nosom a zhlboka som sa nadýchla.

,,Nie je v mojom živote nikto kto by ma chránil okrem tebe. Všetci ma od začiatku opúšťajú ako môj otec, alebo ich stratím, odoženiem. Vždy keď ma niekto chce spoznať uzavriem sa a snažím sa o sebe hovoriť čo najmenej. No niektorí si dajú námahu s tým aby som sa otvorila a vydržia aj moju neznesiteľnosť. Ty si jediný, pri kom dokážem hovoriť o všetkom ak teda nerátam dievčatá. Bojím sa, že ťa stratím a aj všetkých čo mám teraz. Preto sa na nikoho veľmi neviažem, lebo keď vás stratím tak budem znova sama." vtedy som už plakala na plno a objímala Arona. Zmáčala som mu celé tričko. Odtiahla som sa od neho a zotrel mi všetky slzy.

,,Neboj sa. Nás čo máš teraz sa tak ľahko nezbavíš, lebo všetci ťa máme radi. Vždy budeme s tebou." povedal a usmial sa na mňa. Pozerala som mu do očí a verila, že myslí vážne čo teraz povedal. Dúfala som v to. Nahla som sa a dala mu pusu. Hneď som sa odtiahla. Aron si ma za zátylok naspäť pritiahol a dravo ma pobozkal. Bozkávali sme sa a on ma nadvihol. Automaticky som si obmotala nohy okolo jeho pásu a prsty vsunula do jeho vlasov. 

Pohol sa so mnou a išli sme takto po schodoch hore. Oprel sa chrbtom o dvere, zaprel sa a tak ich otvoril. Vstúpili sme dnu a museli sme odtiahnuť kvôli kyslíku. Opreli sme si čelá o seba a zhlboka dýchali. Hľadeli sme si do očí a stáli na mieste. Teda Aron stál a mňa mal na sebe. Nohou zavrel dvere a oprel ma o nich. Vtedy sme začali znova. Vojna našich jazykov trvala večnosť. Presunuli sme sa k stolu a tam ma naň posadil. Začal mi vyzliekať bundu a keď som ju už mala dole odhodil ju niekam do zákutia izby. Pomaly som mu rozopínala gombíky na košeli. Aron prešiel od mojich pier na môj krk. Uhryzol ma doňho, ja som zaklonila hlavu a zavzdychala som. Rukami som mu prešla po hrudi až k jeho vypracovanému bruchu. 

Stiahla som mu dole košeľu, odhodila ju na zem a ruky presunula do jeho vlasov. Aron sa vrátil späť k mojim perám a rukami mi zašiel pod tričko. Pomaly chytil lem môjho trička a pretiahol mi ho cez hlavu. Museli sme sa kvôli tomu od seba odtiahnúť. Aron si ma začal prezerať a hladil ma po stehne. Ostala som pred ním v podprsenke a vtedy prišla na mňa hanblivosť. Rukami som si prekryla hruď a sklopila som hlavu. Musela som byť celá červená. 

,,No tak nehanbi sa. Veď si prekrásna." povedal mi, usmial sa na mňa a stiahol mi dole moje ruky. Pobozkal ma a vzal ma na ruky. Ja som si omotala nohy okolo Aronovho pásu a chytila ho za zátylok. Jemne ma položil na posteľ a sklonil sa nadomňa. Dal mi jemný bozk na pery. Ďalší na krk, potom na kľučnú kosť a takto si robil cestičku až ku gombíku mojích nohavíc. Vrátil sa naspäť k mojim perám a ďalej sme sa vášnivo bozkávali. Pridali sme do toho aj jazyky a Aron mi začínal rozopínať nohavice. Ruku mi od krku posúval cez celú hruď až k lemu mojich nohavičiek. 

Pomaly rukou vošiel do nich a začal sa tam pohybovať. Ja som zavrela oči a zaklonila od slasti hlavu. Pred očami sa mi objavil Mikeov obraz a vtedy som už nemohla. Prudko som otvorila oči a rýchlo sa odtiahla od Arona na druhú stranu postele. Celá som sa triasla a snažila sa rukami zakryť vrch tela. Nohy som si pritiahla k sebe a sedela tam. Aron to hneď pochopil. 

,,Lesley. Lesley si v poriadku?" opýtal sa ma, ale ja som ho nevnímala. Stále som mala pred očami Mikea a to ako sa ma dotýka. 

,,Lesley, si v bezpečí. Nemusíš sa báť." povedal a chytil ma jemne za ruku. Pozrela som sa naňho a stále sa triasla. 

,,Prepáč, ale ja..." nedopovedala som, lebo si ma Aron pritiahol do objatia a hladil ma po vlasoch. Najprv som bola zmätená, ale potom som ho pevne objala. 

,,Všade ho vidím Aron. Mám z toho strach. Neviem či to dokážem." povedala som mu a stále ho pevne držala. 

,,Mysli len na to, že som tu s tebou a vtedy sa nemusíš báť." povedal a chytil mi hlavu do rúk. Položila som svoje ruky na tie jeho a neisto prikývla. Aron ma jemne pobozkal. Odtiahol sa a pozrel sa či to je v pohode. Začali sme sa bozkávať a pokračovali vtom čo sme začali. Celý čas som si opakovala, že je to Aron a všetko je v poriadku. Stiahol zo mňa rifle a skončili niekde v kúte izby. Rozopol mi podprsenku a tiež ju odhodil. Prestal ma bozkávať a začal sa venovať mojim prsiam. Ja som pri každom jeho dotyku vzdychala a cítila som, že dole som už celá mokrá. Ja som mu rozopla opasok spolu s nohavicami. 

Chytila som ho za hlavu a vytiahla ho späť k mojim perám. Bozkávali sme sa a Aron zašiel rukou do mojich nohavičiek. Začal sa tam pohybovať a potom mi ich stiahol dole. Sklonil sa dole a pobozkal mi členok. Pomaly prechádzal cez celú nohu až na miesto. Začal sa mu venovať. Najprv ma tam bozkával a neskôr pridal jazyk. Ja som už pomedzi vzdychy hovorila aj Aronove meno. Cítila som ako mi celé telo od vzrušenia horí. Keď Aron videl, že sa blížim k vrcholu tak prestal. 

Ja som sa na neho pozrela pohľadom "to myslíš vážne?". On sa na mň iba usmial a postavil sa z postele. Prešiel k nočnému stolíku a vyzliekol si nohavice aj s boxerkami. Zo stolíka vybral kondóm a zubami roztrhol obal. Navliekol si ho a vrátil sa ku mne. Nahol sa nadomňa, chytil ma za zátylok a povedal: ,,Ak ťa to bude bolieť, ale budeš chcieť aby som prestal povedz. Rozumieš?" ja som iba prikývla a pobozkala ho. On do mňa pomaly vošiel. Začal prirážať. Najprv pomaly a keď si bol istý, že ho nezastavím, zrýchlil. Rukami som mu blúdila po tele a vzdychala asi na celý dom. O pár minút sme dosiahli vrchol a spravili sa obaja naraz. Aron si zložil kondóm a zahodil ho do koša. 

Obaja sme sa zvalili na posteľ a zhlboka dýchali. Aron nás prikryl perinou a pobozkal ma na čelo. Zopár vlasov čo mi spadli do tvár založil za ucho a pohladil ma po líci. Ja som tvár vložila do jeho dlane a usmiala sa so zavretými očami. 

,,Bola si úžasná a zvládla si to." povedal mi a ja som sa naňho usmiala. 

,,To len vďaka tebe." povedala som, ,,Som unavená." zašepkala som. 

,,Pokojne spi, dobrú noc Lesley." pošepkal Aron a dal mi bozk do vlasov. Ľahla som si na jeho hruď a zavrela som oči. 

NeighborhoodWhere stories live. Discover now