1. Message

269 6 0
                                    

Volám sa Lesley Rhodes a mám 17 rokov. Som kučeravá bruneta, mám aj hnedé oči a výšku približne 170 cm. Postavu mám ako to povedať nie som chudá ani tučná, niečo medzi. Mám psa Freya. Takisto rozvedených rodičov a otca som nevidela posledných 7 rokov. Žijem s babkou Mary, mamkou Leighton a mladšou sestrou Leou. Žijeme na vidieku v malej dedinke. Neviem čo by som vám ešte tak o mne viac povedala.

"Crrrn" zazvonil mi budík. Vstala som z postele a išla spraviť rannú hygienu. Och a nemýľte sa nevstávam do školy. Je 9:00 hodín ráno a ja vstávam aby som neprespala celý deň. Totižto máme zo školy kvôli nejakým infekčným problémom na mesiac voľno. Teraz je koniec mája takže do školy už našťastie neideme, predčasne sme ju ukončili a všetko uzavreli. Akurát iba po vysvedčenia sa pôjde na konci júna.

Obliekla som si staré voľné tepláky, športovú podprsenku a vyťahané tričko. Z kuchyne som si vzala do misky cereálie a naliala do nich mlieko. Ľahla som si do obývačky na gauč a pustila na notebooku netflix. Začala som pozerať nový seriál Never have i ever a úplne ho zbožňujem. Pozrela som asi dve časti a tak som si išla poupratovať skriňu s oblečením. Pustila som si naplno pesničky a vložila sa do toho. Skončila som poobede okolo 1 a tak som sa rozhodla ísť spraviť si obed. Spravila som si šalát s kuracím mäsom.

O okolo tretej prišli domov mamka s babkou s práce a sestra od kamarátky. Dala som im obed, po ktorom sme vypili kávu. Ostali sme sa ešte hodnú chvíľu rozprávať na terase keď už bolo pol 5. Zabudla som vám povedať ešte jednu vec chodím cvičiť zumbu, teda ja som tá, ktorá ju vpredu a precvičuje. No a dnes zumba je teda teraz keď sú školy zatvorené je každý deň v týždni okrem víkendu.

Stále sme ju mávali v kulturnom dome ale rekonštruuje sa tak ju máme na futbalovom ihrisku v jednej voľnej miestnosti. Teraz chodíme len taká naša menšia partia. Vždy po cvičení si dáme šálku kávy a ak niekto niečo oslavuje vypijeme fľašu vína.

Tak tomu bolo aj dnes po zumbe som celá vyšťavená prepotená došla domov a hneď do sprchy. Osprchovala som sa a umyla si aj vlasy, ktoré som mala úplne mokré. Poriadne som si ich rozčesávala keď mi pípla na mobile správa.

A: Ahoj, nechceš ísť dnes von?

Z tej správy som bola vykoľajená keďže som sa s Aronom nebavila asi 2 roky a nečakala som už, že sa začneme baviť.

Na ihrisku vtom istom čase ako my máme zumbu mávajú naši futbalisti tréningy. Stále sa to mení takže neviem povedať, ktorý deň ale vždy o pol 6. Medzi týchto futbalistov patrí aj môj sused/kamarát Aron Owen. Keď sme boli malí naše mamky nás vždy nechávali sa spolu hrávať. Obaja sme z toho vyrastli.

Aron Owen má 19 rokov, vlasy hnedé s nádychom do ryšavej. Postavu pravého futbalistu. Je brankár a miluje mačky. Celé dni presedí pri nejakých hrách, ktoré ja vôbec nechápem.

L: Môžme

To bolo všetko na čo som sa vtom momente zmohla. Hneď mi prišla odpoveď.

A: O 8 pred domom, vyhovuje?
L: Áno, vidíme sa.

Bolo pol 8 a to som si iba rozčesávala vlasy. Hneď som si ich aj tak na polovicu vysúšila a utekala k skrini aby som sa obliekla. Natiahla som na seba čierne nohavice a čierne tričko. Zišla som dole a obuť sa. Keď som mala na nohách tenisky pozrela som sa na hodinky a bolo 19:58. Takže som to akurát stihala. Vzala som si iba mobil a kľúče.

"Mami idem von, ahoj." zakričala som na celý dom a počula som iba odzdrav. Vyšla som z domu keď prišiel k bránke Aron. Zamkla som bránku a ostala stáť ako stĺp. Bola som očarená z toho ako sa zmenil.

NeighborhoodWhere stories live. Discover now