31. Night Swimming

103 3 0
                                    

Stáli sme zamrznutí na jednom mieste. Všetci sme boli ohromení výhľadom na more a západ slnka. Bolo to neuveriteľné, ako z nejakej rozprávky. Začali sme si robiť fotky a potom si sadli do piesku a len v tichu sa pozerali na západ slnka. Obloha bola sfarbená do ružovej a oranžovej farby. Všetko sa odrážalo vo vode a tak to malo ešte väčší efekt. 

,,Je to neuveriteľné." povedala Summer a všetci sme prikývli. Slnko pomaly zapadlo až už nebolo. Začali sme sa tam rozprávať o rôznych veciach a plánovať zajtrajší deň. Rozhodli sme sa, že pôjdeme pozrieť nejaké pamiatky v meste. 

,,Nepôjdeme sa kúpať?" opýtal sa Dan, my sme sa zasmiali a Trisha mu odpovedala: ,,Áno môžme sa aj ísť zajtra kúpať." no Dan to tak nemyslel. 

,,Myslím práve teraz. Dáme si nočné kúpanie v Španielsku." povedal a začal sa vyzliekať. My sme sa smiali a začali tiež. No Vivien začala namietať. 

,,Ale nemáme plavky, ja sa takto nepôjdem kúpať." trucovala ako malé dieťa, zatiaľ čo my ostatní sme už boli vyzlečení v spodnom prádle a smerovali k moru. 

,,Tak ostaň a pozeraj sa, keď sa hanbíš." povedala som jej, zlomyselne sa na ňu usmiala a pokračovala som v ceste. Ona bola od hnevu celá červená. Summer do mňa lakťom buchla aby som sa otočila. Tam som zbadala Vivien ako sa nechcene vyzlieka a pomaly smeruje k nám. 

Okolo nás v tej chvíli prebehol Keith so slovami: ,,Kto bude vo vode posledný je zhnité vajce." všetci sme sa na tom zasmiali a rozbehli sa k vode. Ako posledná dobehla Vivien s nahnevaným pohľadom. Nikto ju neriešil a začali sme sa zabávať. Špliechali sme na seba vodu, hrali vojny a navzájom sa utápali. Začali sme hrať párové vojny. 

Rozdelili sme sa do dvojíc, chlapec a dievča. Ja som bola samozrejme s Aron, lebo sa k nemu divne blížila Vivien a to som nemohla dopustiť. Bol prekvapený, ala hneď ho to prešlo. Summer bola s Conradom, čo ma prekvapilo, ale zatiaľ som to neriešila. Samozrejme Dan s Nayou, Trisha s Lucasom, Vivien s Jackom a nakoniec Ida s Keithom. Každý chalan si vzal dievča na ramená a začala sa vojna. Každá sme sa každú snažili zhodiť. Niektoré spadli a niektoré nie. 

Nakoniec vyhrala Ida s Keithom. Bolo pre nás ohromujúce ako dokázali spolupracovať. Bolo vidieť na sto kilometrov iskry medzi nimi. Potom sme trocha plávali. Bola som celkom ďaleko a tak som sa začala vracať. Niečo ma, ale potiahlo za nohu a ocitla som sa pod vodou. Snažila som sa čo najskôr vynoriť, ale stále ma to ťahalo dole. Nakoniec ma to pustilo a vynorila som sa. Vedľa mňa sa vynoril Aron a ohromne sa na mne smial. 

,,Si normálny? Vieš ako som sa zľakla? Mohla som sa utopiť." hovorila som pomedzi vykašliavanie vody a plávala späť k brehu. Všimla som si, že ostatní pomaly vychádzajú. 

,,No taak, bola to iba sranda." zastavil ma a otočil si ma k sebe, zatiaľ čo mi to hovoril. 

,,Tak pre mňa to sranda nebola." udrela som ho do ramena a chcela odísť. Schytil si ma za zápesti a otočil si ma k sebe. Chytil si ma pod zadkom a povedal: ,,Prepáč." 

Hneď za tým slovkom ma pobozkal. Rukami som ho objala okolo krku a z brehu som počula iba pískanie a potlesk. Odtiahli sme sa od seba a položil ma do vody. Ja som sa celá červenala a my sme sa vrátili k ostatným. 

,,Konečne vám gratulujeme." povedal Keith. ,,Ale ako konečne?" opýtala som sa ho so zvedavým úsmevom.

,,Mysleli ste si, že sme takí blbí? Vidíme, že ste do seba navzájom zaľúbení až po uši. Nevšimneme si, že dvaja naši najlepší kamaráti po sebe idú a spolu spávajú?" povedal pobavený Dan. 

,,Konečne ste to pochopili aj vy." povedal Keith, ,,Keď sme vám včera ráno volali tak sme si to len potvrdili. Myslíš, že neviem, že to ty si mi zdvihla Aronov mobil? Párkrát sme spolu volali, takže tvoj hlas ešte rozoznám." zasmial sa Keith a objal ma. 

,,Ešte raz gratulujem." pošepkal a všetci spravili to isté. Ako keby sme sa vzali, alebo sme oznámili, že som nedaj bože tehotná. V duchu som sa nad tou absurditou zasmiala a začala som sa obliekať. Prisadla som si k dievčatám do piesku a Summer sa ku mne nahla. 

,,Hovorila som ti, že vieme, že si spala s Aronom." pošepkala medzi nami a rozosmiali sme sa nad tým ako sme spolu všetky telefonovali, a oni sa ma snežili predsvedčiť aby som sa priznala.

Ešte chvíľu sme tam sedeli a napokon sme sa rozhodli, že už pôjdeme naspäť do hotela. Cestou sme išli okolo malého obchodíka, kde sme sa všetci nahrnuli kvôli cestovinám a kečupu som syrom. Boli sme hladní z lietadla ateraz to na nás začalo doliehať. Rozhodli sme sa pre špagety so syrom. Kúpili sme také množstvo aby to vystačilo pre nás všetkých a išli sme naspäť. Do hotela sme prišli do 15 minút od obchodu a išli po schodoch hore na siedme poschodie. Výťahom išla Vivien, ktorá sa chcela ísť ako prvá sprchovať, lebo celá smrdela od mora a od piesku. Iba sme nad ňou pretočili očami, dali jej jednu kartu a poslali ju hore. 

Vošli sme do izby a Naya so Summer dali variť vodu na cestoviny. Ja s Trishou sme zatiaľ strúhali syr a keď sa uráčilo po pol hodine Vivien výjsť z kúpelne išla tam Ida. Nakoniec sme sa všetci vystriedali a každý tam bol približne 5 minút s tým, že sa obliekol až v izbe. Čakali sme už iba ako na posledného Arona, ktorý keď si prisadol k stolu, začali sme všetci jesť ako nenažranci. Jedli sme, po pritom sme sa dobre zabávali, lebo nám Dan hovoril nejaké historky o opitých chalanoch. My sme sa na tom len smiali a nevinne na seba s Trishou, Summer a Idou pozerali. Keby vedeli čo my sme už povystrájali opité, asi by sa s nami viac nekamarátili. 

Po dojedení večere o pol jednej ráno sme všetok riad s Idou poumývali. Všetci sme sa rozlúčili a išli do postelí. 

,,Dobrú noc dievčatá." bolo posledné čo sme si povedali a hneď na to sme zaspali. 

NeighborhoodWhere stories live. Discover now