Prešiel ďalší týždeň a ja som si s dievčatami užívala koniec leta. Dnes je streda a ideme spať k Trishi. Rozhodli sme sa pre dámsky večer. Práve obedujem cestoviny s kuracím mäsom, ale nie je obed sú 2 hodiny poobede. Najedla som sa a umyla za sebou riad. Vyšla som hore do mojej izby, zbaliť si veci. Vybrala som si moju cestovku a začala do nej ukladať veci. Vzala som si tam pyžamo, nejaké staré legíny a tričko, spodné prádlo a náhradné šaty. Vložila som si tam ešte kozmetiku a zubnú kefku. Na seba som si obliekla modré rifle a a čierne čipkované tielko. Na ruku som si dala hodinky a na druhú prívesok pandoru. Vlasy som si stiahla do neporiadného drdola na vrchu hlavy. Vzala som si tašku, mobil a zišla som dole.
Do tašky som ešte vložila dve fľaše vína a nejaké sladkosti. V chodbe som si obula tenisky a dala prehodila si cez plecia koženku. Vyšla som z domu, zamkla som a išla som na zástavku. Po ceste som si z tašky vybrala slnečné okuliare, lebo dneska mimoriadne pálilo slnko. Zložila som si koženku a preložila si ju cez tašku. Vybrala som si slúchadlá a zapojila ich do mobilu. Pustila som si pesničky a čakala na autobus, ktorý mal prísť o 10 minút. Všimla som si približujúce sa ku mne auto. Pochytil ma pocit deja vú. Celé telo mi naplnil strach, ale keď sa sklonilo okienko a uvidela som tam samotného Keitha, strach zo mňa opadol.
,,Ahoj," pozdravil ma a zamával mi, ja som si z uší vytiahla slúchadlá a odzdravila mu.
,,Kam si sa vybrala?" opýtal sa ma a začali sme konverzáciu. ,,Idem k Trishi na babský večer, ty ideš kam? Ale asi to ani nechcem vedieť." povedala som a pozrela sa či nejde autobus.
,,Nechceš to vedieť." odpovedal a ja som vedela, že ide za Aronom. Od tej noci som ho nevidela a nemyslela som naňho. Darilo sa mi to, ale dneska to už asi také ľahké nebude.
,,Ako sa vám darí s Idou?" opýtala som sa ho, lebo ona nám o ňom veľmi nerozpráva.
,,Párkrát sme sa stretli a vyspali spolu. Chcel by som možno niečo viac, ale neviem ako je na tom ona a nemyslím si, že práve teraz je na to vhodný čas, keď..." odpovedal a poškrábal sa na zátylku. Vedela som o čom rozprávala a tak som ho zarazila.
,,Prečo? Kvôli nám dvom? Nebuďte hlúpi a dajte sa konečne dokopy. Neberte na nás ohľad a ja budem len šťastná ak budete spolu. Keď budete šťastní vy dvaja." povedala som a povzbudivo sa naňho usmiala. V diaľke som uvidela autobus, tak sme sa rozlúčili a Keith odišiel smerom k našej ulici. Nastúpila som do autobusu a kúpila si lístok. Sadla som si do zadnej časti, založila si slúchadlá naspäť a sledovala život za sklom. O 20 minút som vystúpila na stanici, kde ma čakala Ida so Summer a išli sme smerom k Trishi. Cesta nám trvala pol hodinu, počas nej sme si spievali a tancovali. Prišli sme pred jej dom a zastavili sme. Trisha vyšla von aby sme sa zvýtali. Vybrali sme z auta veci a išli sme dnu.
Veci sme si zložili na zem vedľa gauča a sadli sme si. Otvorili sme si fľašu a pripili sme si. Rozprávali sme sa o bežných veciach. Summer po pol hodine zapla telku a pustili sme pesničky. Začali sme spievať karaoke. Veľmi nám to nešlo, ale Trisha má úžasný hlas. Keď sme dopili druhú fľašu, poriadne sme sa odviazala. Začali sme tancovať po celej obývačke, na hity z detstva, ale aj na najnovšie. Spievali sme ako o dušu, čudujem sa, že sa neprišli na nás sťažovať susedia. Po hodine tancovania sme rozhodli, že si spravíme prestávku. Sadli sme si na gauč a začali hrať hru "nikdy som". Predtým sme si ešte na večeru objednali pizzu, lebo sme boli neskutočne hladné a najlepšia večera je o deviatej večer. Začali sme hrať a všetko išlo v najlepšej nálade. Skoro stále sme pili, lebo sme si dávali zákerné otázky. Po pol hodine sa ozval zvonček a došla naša pizza. Trisha vzala peniaze išla zaplatiť a Summer k nám letela natešená s pizzou v rukách. Rozložila ich na stôl a my sme sa do nej pustili. Po pri tom sme pokračovali v hre. Zvrat prišiel vtedy, keď sa Ida napila červeného vína, ale nejako sa jej ho nepodarilo vrátiť na stôl. Celý obsah pohára skončil na mne, na nej a na bielom koberci. Namiesto toho aby sme to hneď čistili, sme sa začali všetky smiať.
Nejako sme sa z toho spamätali a trocha to očistili. Pozbierali sme sklo z pohára a boli ho hodiť do koša. Zvyšok čistenia sme si nechali na ráno. S hrou sme prestali, kvôli opatreniam, aby sa nám nestalo zas to isté, lebo Ida je na také veci expert. Nakoniec sme začali zas tancovať a spievať. Pritom sme vypili ďalšie tri fľaše vína. Zabralo nám to tri hodiny a na hodinkách svietilo 1:24. Videla som, že už aj dievčatám riadne stúpol alkohol do hlavy pri tom čo stvárali. Aj ja som cítila, že už som dostatočne opitá a motali sa mi nohy. Pred očami sa mi už trocha hmlelo a tak som sa rozhodla ísť na wecko.
,,Idem na weckoo." zakričala som aby vedeli a odišla som. Vošla som do kúpeľne a spravila svoju potrebu. Obliekla som sa a postavila som sa k umývadlu. Umyla som si ruky a opláchla som si tvár. Pozrela som sa do zrkadla a vyzerala som strašne. Oči som mala červené a trocha napuchnuté. Vtedy som si spomenula na Arona. Na tú noc, keď sa pobil s tým chalanom. Z očí mi začali tiecť malé kvapky sĺz. Pozrela som sa na umývadlo a tam bola žiletka. Akoby sa na mňa usmievala. Vzala som si ju do rúk a pozrela sa na seba do zrkadla. Pred očami sa mi prehrala celá moja hádka s Aronom z tej noci. Hlavne jeho posledné slova. Nedokázala by si sa zabiť. Vtom momente som si žiletku priložila k ľavému zápästiu a potiahla som ňou.
YOU ARE READING
Neighborhood
RomanceTento príbeh je o dvoch priateľoch z rovnakého susedstva. Obaja si v živote prešli už mnohými zážitkami či už dobrými alebo aj nie, no vždy to prekonali a išli ďalej. Dokážu spoločne prejsť aj ďalšími nástrahami ich životov alebo to napokon vzdajú...