Zobudila som sa na poriadnu bolesť hlavy. Otvorila som oči a zistila som, že nie som doma, ale u Arona. Otočila som sa na posteli, ale on tam už nebol. Na stolíku vedľa mňa bola položená tabletka s vodou, ktorú mi pripravil. Vzala som si ju a v jeho tričku prešla do kúpelne. Tam som si tvár opláchla vodou a umyla zuby. Vrátila som sa do izby a tam už bol Aron, niečo robil na počítači.
"Ahoj tak tu si. Už som si myslel, že si odišla bez rozlúčenia." zasmial sa a otočil sa ku mne. Iba som pokrútila hlavou a tiež sa usmiala.
"Ahoj, bola som iba v kúpeľni, bez rozlúčky by som predsa neodišla." nahodila som úsmev a začala si obliekať sukňu. Obliekla som si podprsenku a išla som si vyzliecť tričko.
"Koľko je vlastne hodín?" opýtala som sa ho, "12:48, och a zabudol by som máš zavolať mame." podotkol a začal sa opäť venovať počítaču.
"Prečo? Ty si s ňou volal? Kedy?" zahrnula som ho kopou otázok. "Večer si mala plno zmeškaných hovorov tak som jej z tvojho mobilu zavolal aby nevolala na políciu." zasmial sa a podal mi môj mobil.
"Dobre, ďakujem, že si jej zavolal, inak by tu už bola garda."zasmiali sme sa a ja som zatiaľ vytočila mamu. Hneď mi to zdvihla. (M je ako Lesleyina mama)
L: Ahoj, mami.
M: Ahoj zlatko, si v poriadku? Večer mi volal Aron, že prespíš u neho dúfam, že ste nič nerobili.
L: Nie neboj mami. Som u neho, ale o chvíľu prídem domov. Ty si doma?
M: Nie ja som už v práci, ale nechala som vám v chladničke obed. Kľudne zavolaj aj Arona. Ja už musím ísť dobre?
L: Dobre mami, spýtam sa ho. Ahoj.
M: Ahoj.
"Čo sa ma máš spýtať?" ešte som ani nestihla zložiť a on mi kládol otázku.
"Neučili ťa, že cudzie hovory sa nemajú počúvať?" usmiala som sa na neho a obúvala som si tenisky.
"Povedala, že ťa mám zavolať na obed. Ideš? Alebo si už jedol?" zberala som si svoje veci.
"Jedol som už, ale ďakujem." vzala som si všetky veci, " Tak sa maj, ja už pôjdem a ďakujem ti za včera. Za to, že si mi pomohol vtom bare aj, že si ma tu nechal prespať."
"To bola maličkosť." odprevadil ma k dverám, tam sme sa objali a ja som išla domov.
Prišla som domov a hneď som išla do svojej izby. Tak som zo seba zhodila veci a išla do kúpelne kde som si dopriala teplú sprchu. Vyšla som zo sprchy a obtočila som okolo seba iba uterák. V izbe som si obliekla čisté spodné prádlo a na to letné šaty. Vzala som oblečenie zo včera a dala ho do koša na pranie keď som si všimla, že tam je Aronove tričko. Vybrala som ho odtiaľ. Asi som si zabudla prezliecť po tom ako mi volala mamka. No nič poskladala som ho odložila ho k mojim tričkám. Ešte ho využijem. Zišla som dole po schodoch a išla sa pozrieť do chladničky, že čo mi mamka nechala na obed. Na stole boli prikryté palacinky. Och ako ja ju milujem. Vzala som si na tanier rovno tri a natrela ich nutelou. Sadla som si do obývačky a na netflixe som si pustila nejaký film. Keď sa skončil boli už skoro štyri hodiny. Odniesla som za sebou tanier a rozhodla sa zavolať Summer, aby som jej objasnila všetko čo sa včera stalo. Hneď mi to zdvihla a ja som jej to všetko od začiatku vyrozprávala.
S: Počúvaj ma. Neprídeš ku mne a spravíme si babský večer ? Zavoláme aj Idu s Trishou a bude to zas len naša vyvetrávacia štvorka. Na jeden večer upustíme paru, dáme navzájom na seba pozor a opijeme sa do nemoty. (Zasmiala sa)
L: Môžme. Bolo by to fajn. Už dlho sme spolu neboli upustiť paru.
S: Dobre tak ja im zavolám a o 6 u mňa?
Pozrela som sa na hodinky a bolo 5.
L: Zlato, ale ja to nestíham. Akurát iba Ida, lebk tá býva vo vedľajšom bloku ako ty. Trisha potrebuje minimálne hoďku a pol aby došla ak ju nedovezie znova Andrew. (Pousmiala som sa nad tým lebo som si spomenula ako naposledy prišli a všetci sa nasáčkovali ku mne domov)
S: Dobre tak o 7, ale dones víno aspoň jednu fľašu z tvojich zásob čo máš v skrini. O zvyšok sa postarám ja a vezmi si niečo sexy lebo v klube to v noci roztočíme ako nikdy. Oblečieš sa až u mňa okey?
L: Jasné, maj sa, ľúbim ťa.
S: Aj ja teba.
Hneď ako som jej zložila, vybrala som si z postele mojú cestovku a nahádzala do nej potrebné veci. Žehličku na vlasy, fén, spodné prádlo, tašticku s make upom, čierne obtiahnuté šaty s Véčkovým výstrihom a k tomu čierne sandále na podpätku so šnúrovaním pod kolená. Hodila som tam nabíjačku, malú čiernu kabelku s vecami odvčera, peňaženku do krajnej kapsičky aj s kartou na autobus, ponožky, kraťasy na spanie a Aronove tričko, šaty ďalší deň, mikinu, dve fľaše vína, nejaké sladkosti čo som našla doma a sviečku. Určite sa pýtate, že prečo sviečku. Je to u nás taká tradícia. Ak niekomu dávame darček nesmie tam chýbať sviečka a rovnako to je aj pri stretnutiach. Ak niekam ideme alebo niečo, vždy musí niekto doniesť sviečku. Na sebe som si nechala kvetované šaty a obula si biele tenisky. Do ruky som si vzala mobil, kľúče a cez plece prehodila cestovku. Na chladničke som nechala mamke odkaz aby nemala strach a išla na autobusovú zastávku aby som stihla autobus čo mi ide o 18:14, keďže je 18:07. Radšej idem skôr, lebo nechcem si ani predstaviť čo by mi spravila Summer ak by som meškala.
Na zastávke som stála sama, keď zrazu predo mnou zastavilo auto.
YOU ARE READING
Neighborhood
RomanceTento príbeh je o dvoch priateľoch z rovnakého susedstva. Obaja si v živote prešli už mnohými zážitkami či už dobrými alebo aj nie, no vždy to prekonali a išli ďalej. Dokážu spoločne prejsť aj ďalšími nástrahami ich životov alebo to napokon vzdajú...