Naše tváre sa približovali jedna k druhej, keď vtom zazvonil zvonček. Aron sa odo mňa odtiahol a ja som zoskočila z linky. Počula som len buchnúť vchodové dvere. Bolo mi jasné, že dievčatá sú už tu lebo majú kľúč od domu. Aron si vzal tašku a išli sme do chodby.
,,Ahojte." pozdravil sa im a oni mu hneď odzdravili. Dievčatá sa akurát vyzúvali a išli do obývačky. Ja som ostala v chodbe s Aronom. ,,Prídeš večer?" opýtal sa ma.
,,Neviem musím sa ich opýtať." prikývol a skríkol na celý dom, ,,Nechcete ísť večer s nami opekať pod les?" pomaly sa vrátili vysmiate do chodby a súhlasili.
,,Jasné, budeme rady." povedala Trisha, no ja som jej oponovala: ,,Ale veď sme mali mať babský večer." ona nadvihla ramená a pridala sa k nej Summer. ,,Ten môžme mať kedykoľvek a dnes pôjdeme s nimi."
,,Tak dobre, pôjdeme." založila som si ruky na prsiach a otočila sa späť k Aronovi. Ten sa na mňa len šťastne usmieval, kým dievčatá znova zmizli niekde v útrobách domu. ,,O pol 9 ideme hore, tak sa vidíme tam. Je na vás kedy prídete." objal ma a odišiel.
Zamkla som za ním a išla za dievčatami do obývačky. ,,Čo ste tu robili kým sme prišli?" opýtala sa ma Summer s jej šibalským úsmevom. ,,Nič také, len sme sa rozprávali a tak ste konečne prišli." zasmiali sme sa.
,,Kedy pôjdeme hore?" opýtala sa Ida, ,,Teraz je o chvíľu 8 tak o 9, lebo musím skočiť ešte do sprchy a umyť si vlasy." všetky prikývli. Trisha išla do kuchyne otvoriť fľašu vína a ja som si išla napustiť vaňu. Oblečenie som hodila do koša na prádlo a vošla som do vane plnej peny. O pár minút sa do kúpelne nahrnuli dievčatá aj s vínom. Naliali mi pohár a podali mi ho do vane. Pustili hudbu na celý dom a sa sadli si pod umývadlá. Počas toho ako som sa ja kúpala sme s dievčatami vypili po 3 poháre vína a tak stiahli jednu a pol fľaše. O pol deviatej som vyšla z vane a začala si sušiť vlasy. Obliekla som si na seba čierne nohavice, keď ku mne pribehla Ida a začali sme tancovať na novú pesničku od Jonas Brothers. Pridali sa k nám aj Summer s Trishou a tancovala som tam s nimi iba v nohaviciach a podprsenke. Keď sme sa vybláznili, obliekla som si na seba čierne tričko s nápisom "I need a ticket for the future."
Obliekla so si navrch koženku a zišli sme všetky dole. Obuli sme si každá na nohy tenisky a Trisha do ruksaku zbalila nejaké fľaše a jedlo. Vyšli sme z domu o trištvrte na 9 a išli sme hore. Cesta nám trvala cca pol hodiny. Počas nej sme si spievali rôzne pesničky, lebo sa už stmievalo a any sme sa nebáli. Keď sme tam prišli všetci sedeli okolo ohňa. Hneď som vedela, že tam je Keith, lebo tam mal odparkované auto. Vedľa neho sedel Aron, Dan, Naya, Vivien, Conrad, Lucas a Jack. Conrad a Jack sú Aronovi a Keithovi spolužiaci. Pomaly sme sa k nim priblížili a naraz zakričali ,,Ahojte!" Keďže si nás predtým nevšimli všetci sa zľakli, Dan spadol z lavičky a Vivien zvrieskla ako malé decko. My štyri sme sa na nich začali smiať ako trafené.
,,Už ste skončili?" opýtal sa nás posmešne Keith a my sme záporne pokrútili hlavou. ,,Mali ste sa vidieť." povedala som mu a chytila sa až za brucho. Podišla som ku Keithovi a objala ho. Tak som to spravila u všetkým až nakoniec som podišla k Aronovi a tam sme sa objímali trochu dlhšie. Keď som cítili na nás všetky pohľady odtlačil som sa od neho.
,,Ehm, no a toto sú moje najlepšie kamarátky, Ida, Summer a Trisha. Tamto je Keith, Conrad, Vivien, Lucas, Jack, Naya, Dan a samozrejme Aron. Väčšina sa aj tak poznáte." všetci sme sa zasmiali a oni sa začali vítať a zoznamovať. Hneď sme si išli pripiť. Išli sme k stolu, kde Dan ako hlavný šéf každému do pohára nalial Morgena. Vrátili sme sa k ohňu a každý si sadol na lavičky po dvoch. Sadla som si na jednu, na vedľajšiu si sadol Keith s Trishou, na ďalšiu Dan s Nayou, potom Ida s Lucasom, Summer s Jackom a na poslednú Vivien s Conradom, lebo pri mne už sedel Aron. Všetci sme sa postavili a pripili si na nás, a aby sme sa tu takto stretávali až do smrti.
Po celý čas nebolo ticho. Sedeli sme v kruhu okolo ohňa a zabávali sa. Keith začal púšťať pesničky cez reprák. Po nejakých ďalších panákoch už neviem čoho sme začali spievať na plné hrdlá. Smiali sme sa a začali sme tancovať. Nie, ale všetci. Ja, Trisha, Ida, Summer, Naya, Vivien, Dan, Conrad a Lucas sme tancovali okolo ohňa ako o život. Na lavičke sedel Keith s Aronom a o niečom sa rozprávali. Pribehla som k nim a videla som, že Keith fajčí, no obaja mali vážnu tvár.
,,Prečo netancujete?" opýtala som sa ich s úsmevom od ucha k uchu, keď som si sadla medzi nich. ,,Lebo ja netancujem a Keith ako vidíš fajčí." prehovoril ku mne nahnevaný Aron. Nechápala som ho, predtým bolo ešte všetko v poriadku a teraz? Ničomu som nerozumela.
,,Tak prepáč, že som sa pýtala." hnusne som mu odpovedala a odišla k stolu s alkoholom. Naliala som si plný pohár a na ex ho vypila. Hrdlo ma začalo páliť, takže to bolo niečo silné. Mňam. Vrátila som sa k ostatným a pokračovala v tancovaní. Veľmi som sa zabávala a bol to úžasný večer. Niekoľkokrát sme sa boli napiť a mne sa už točilo v hlave. Na chvíľu som si sadla na lavičku a ku mne si prisadol Aron.
,,Je ti zle?" opýtal sa ma, ,,prečo ťa to zaujíma, keď ani nie pred hodinou si ma odohnal." povedala som a zhlboka dýchala, lebo mi začínalo byť na zvracanie. ,,Neodohnal som ťa, len som nemal náladu." sklonil hlavu a zvyšok šepkal.
,,Takže ti vyhovujem len vtedy, ak máš náladu a inokedy nie hej? Tak to ti veľmi pekne ďakujem za to ako si ma vážiš. Teraz nemám náladu ja tak ma nechaj na pokoji." povedala som, postavila sa a prešla ku stolu pre minerálku. Vypila som na posedenie polovicu malej fľaše a išla sa prejsť. Išla som po ceste odkiaľ sme prišli. Bola som už dosť ďaleko od ohniska tak som sa otočila a išla naspäť. Po pár krokoch ma naplo a utekala som k najbližšiemu stromu, o ktorý som sa oprela rukou a dýchala. Zrazu som pocítila na mojom chrbte ruku a rýchlo som sa otočila. Bol to Aron.
,,Prepáč, že som sa k tebe zle správal a ublížil ti. Na tréningu bolo dnes dusno a asi prestupujem. Viem, že som si to nemal vyliať na tebe, ešte raz mi to prepáč." povedal svoj monológ a vtedy sa to stalo...
YOU ARE READING
Neighborhood
RomanceTento príbeh je o dvoch priateľoch z rovnakého susedstva. Obaja si v živote prešli už mnohými zážitkami či už dobrými alebo aj nie, no vždy to prekonali a išli ďalej. Dokážu spoločne prejsť aj ďalšími nástrahami ich životov alebo to napokon vzdajú...