49. End of Summer

76 2 0
                                    

Aron

Vzal som Lesley z auta a vošiel som s ňou do jej domu. V chodbe som sa vyzul a s Lesley na rukách som kráčal hore schodmi smerom do jej izby. Položil som ju na posteľ a vyzul jej topánky. Prešiel som k skrinke s tričkami a vybrala odtiaľ jedno. Vrátil som sa k posteli a vyzliekol som jej oblečenie. Obliekol som jej to tričko a prikryl som ju. Dal som jej bozk do vlasov a odišiel som. Vyšiel som z domu a išiel som domov.

Na ďalší deň

Lesley

Ráno som sa zobudila v mojej posteli. Vedela som, že ma uložil Aron, lebo všade okolo sa vznášala jeho typická vôňa, ktorú som milovala. Postavila som sa z postele a prešla som do kúpeľne, kde som spravila rannú hygienu. Dnes je posledný deň leta a aj prázdnin. Sedela som v obývačke na gauči a raňajkovala som, keď sa mi mobil zbláznil a začal nekontrolovateľne bzučať. Vzala som mobil do ruky a v skupine bolo asi milión správ. Začala som ich popri jedení cereálií čítať. Písali si tam ohľadom dnešného večera. Dohadovali sa tam čo a jak. Nakoniec sa dohodli, že večer ideme pod les na naše tradičné miesto, osláviť koniec leta. Keith pôjde kúpiť alkohol a Summer vezme niečo pod zub. Keith ma mal vziať o pol 9 a rovnako aj Arona. Keď som sa dozvedela všetky potrebné informácie, odložila som mobil na bok a venovala sa ďalej filmu. Zvyšok dňa prebiehal tak ako vždy. Pozerala som filmy a seriál, a potom som bolo na zumbe. Aron mal v rovnakom čase tréning, tak sme sa stretli. Iba mi zamával a usmial sa. Ja som mu odmávala a to bolo všetko.

Keď som sa vrátila domov, hneď som išla do sprchy. Och ten úžasný pocit, keď vám stekajú teplé kvapky vody po tele. Rýchlo som sa osprchovala a umyla si aj vlasy. Vyšla som zo sprchy a rozčesala som si vlasy. Nechala som si ich voľne na pleciach vyschnúť. Prešla som do izby a zo šuflíka som si vybrala nové čisté spodné prádlo. Skladalo sa čierných čipkovaných nohavičiek a čiernej čipkovanej podprsenky. Na vrch som si obliekla modré rifle a do nich si zastrčila biele tričko s obrázkom macka pú. Na nohy som si obula biele ponožky a na ruku som si dala náramok. Vlasy my už skoro vyschli tak som si ich zopárkrát ešte prečesala. Vzala som si do malej kabelky peňaženku, vreckovky, slúchadlá a power banku. Zo skrine som si ešte vytiahla čiernu koženku a išla som dole. Obula som si na nohy biele tenisky a pozrela sa na hodinky. Bolo pol 9 a ja som už bola pripravená, rozhodla som sa napísať Aronovi správu, lebo sa neozýval.

L: Takže ako ?

Problém bol vtom, že neodpisoval. Začala som byť trochu nervózna. O pol hodinu som mu znova napísala a konečne mi odpísal.

L: ?

A: No ideme, tak ak chceš môžeme ťa zobrať.

L: Dobre, teraz ?

A: Približne o 5 minút.

Išla som si rýchlo vziať kabelu a ešte do špajze po fľašu vína, ktorú som mala schovanú. Dávala som ju akurát do tašky, keď mi prišla správa.

A: Sme tu.

Vybehla som z domu, rozlúčila sa s Freyom a mierila som si to k autu. Otvorila som zadné dvere a na sedadlách boli všade rozhádzané energeťáky. Posunula som to všetko ďalej a sadla si.

"Ahojte" pozdravila som im ale odozva sa mi dostala iba od Keitha.

Aron sa ani neozval len pozeral pred seba. Počas cesty som si písala so Summer. Keith s Aronom sa počas cesty o niečom rozprávali. Nepočula som o čom pretože som bola ponorená v svojich myšlienkach. Ale bolo na Aronovi vidieť, že nemá náladu. Necítila som sa veľmi príjemne, že som tam išla aspoň teraz nie. Cesta nám trvala asi 10 minút aby sme nezapadli do blata cestou. Prišli sme na miesto a všetci tam už boli pri pripravenom ohni. So všetkými som sa zvítala a sadla si na lavičku. Neskôr nás Dan zavolal aby sme si prišli pripiť, tak sme išli. Naya nám robila barmanku a všetkým naliala do pohárov vodku. Všetci sme si pripili na dvakrát a tak sme si išli sadnúť k ohňu.

Okolo ohňa boli šesť lavičiek. Na jednu si sadol Keith s Aronom, na druhej bol Dan s Nayou a na ďalšej som sedela ja s Idou, potom Summer s Conradom a Trisha s Lucasom. No čo ma netešilo bolo to, že na tej poslednej sedela Vivien s Jackom. Každý sa s každým rozprával až na to, že Aron sa na mňa ani nepozrel, ani sa ku mne neozval. Trápilo ma to, lebo som nevedela prečo tomu tak je. Tuším, že si všetci všimli tú dusnú atmosféru medzi nami, no nikto sa neodhodlal ju narušiť. Prešlo zopár hodín a už bolo pol 12. Bolo veselo každý sa zabával dokonca aj Keith, ktorý nepil lebo nám tentokrát robil šoféra. Rozprávali sme sa o všetkom, najviac nás zabával Dan svojimi vtipmi a príbehmi, ktoré sme zažili.

Bola som ticho. Nič som nehovorila iba som pozerala do ohňa a ostatní sa ďalej rozprávali. Ponorila som sa do mojich myšlienok, viem, že na to nebol ten vhodný okamih ale čo už. Premýšľala som nad tým ako som sa tu dostala. Čím som si musela v živote prejsť aby som nakoniec našla takýchto úžasných kamarátov. O čo som za ten čas prišla a akou psychickou premenou som prešla. Ani som si neuvedomila a po líci mi stiekla jedna slza. Rýchlo som si ju chrbtom ruky utrela aby si to nikto nevšimol a pozrela sa na mojich kamarátov akí sú spolu šťastní. Pohľad mi spadol na Arona, ktorý na mňa po celý čas hľadel. Hlavou mi naznačil, že čo sa deje, či som v poriadku. Iba som prikývla a zapojila som sa do rozhovoru, ktorý práve prebiehal medzi ostatnými.

Dan navrhol, že si ideme zas vypiť a tak sa všetci postavili a išli k stolu. Išla som ako posledná, teda aspoň som si to myslela. Zľakla som sa keď ma niekto chytil za ruku. Otočila som sa a za mnou stál Aron.

NeighborhoodWhere stories live. Discover now