Kapitán nás vysadil v prístave odkiaľ nás vzal a my sme sa vybrali po pláži smerom k hotelu. Kráčali sme bosí po piesku, ktorý nás šteklil na nohách a zapadal nám medzi prsty. Štastne sme si vyykračovali držiac sa s Aronom za ruky. Rozprávali sme sa o tom ako nám tie prvé tri dni rýchlo zbehli. Zvyšok si musíme užiť naplno. Všimla som si ako za nami kráča Conrad so Summer a o niečom sa horlivo rozprávali. Summer bola červená ako paradajka. Pousmiala som sa nad nimi. Som šťastná, že sa má dobre a dúfam, že jej to s Conradom konečene výjde. Ako sme kráčali po pláži, prišli sme k reštaurácii. Všetci sme už boli neuveriteľne hladní tak sme sa tam usadili. Tentokrát som sedela vedľa Arona a pri nás bola Summer s Trishou. Všetci sme sa tam nejako poskladali aby sme sa zmestili k jednému stolu a objednali si.
Objednali sme si zas nejaké Španielské špeciality. Dali sme si k tomu červené víno a zažívali príjemný večer. Všetci sme sa zabávali a ja som sa s dievčatami rozprávala o rôznych veciach. Začali sme s komentovaním žien, ktoré išli okolo a ich oblečenia, potom sme prešli všeobecne na módu a tak sme sa začali rozprávať o bežných veciach. Chalani preberali ako inak šport a hlavne futbal. Nakoniec prehlásili, že zajtra poobede sa pôjdeme pozrieť na štadión. Trisha vtom momente skoro vyletela z kože od toľkej radosti. Ona totiž miluje futbal, Barcelonu a Messiho.
Okolo desiatej sme sa vybrali na hotel v príjemnej nálade. Išli sme bosí po piesku a občas si namáčali nohy vo vode. Cestou sme si spievali nejaké pesničky, ktoré práve leteli. Ako sme sa blížili ku koncu pláže a k uličke smerom k nášmu hotelu. Sme započuli hlasnú hudbu.
,,Čo to je?" opýtala sa Naya, ,,Môžme to zistiť." povedal Lucas a my sme sa vydali za zvukom hudby.
,,Wauu." povedala s otvorenými ústami Ida. Zastavili sme sa pred barom, kde sa konala na pláži párty. Bolo to tam obrovské množstvo mydlovej peny vyfukovanej z obrovského stroja. Došlo k nám jedno dievča a vtiahlo nás tancovať k nim. Začali sme tancovať v pene a zabávať sa. Tancovali sme, vypili niekoľko pohárikov a napokon po 2 hodinách sme sa rozhodli ísť na hotel, aby sme sa vyspali. Do hotela sme došli pár minút po 1 ráno. Hneď sme sa prezliekli a išli spať. Ráno sme mali nastavené budíky na pol ôsmu. Všetci sme vstali a pripravili si veci do plážových tašiek. Doobeda chceme ísť na pár hodín na pláž a potom na ten štadión. Postupne sme sa vystriedali v kúpelni a obliekli sa. Na pláž sme prišli o pol deviatej. Rozložili sme si veci a rozhodli sa ísť namočiť do vody. Trochu sme si poplávali a tak sa vrátili do vody. Chalani išli teraz bay sme sa vystriedali pri veciach. My sme si ľahli na deky a začali klábosiť o chalanoch kým sme mali možnosť.
,,Čo je medzi tebou a Keithom?" opýtala som sa Idy, ,,Noo ja ani sama neviem, nejako sme sa spustili z útesu a rozhodli sa to spolu skúsiť. Začal sa mi veľmi páčiť, čo som predtým nevidela a dúfam, že z toho vznikne niečo dobré."
,,Keith je dobrý chalan, podľa mňa vám to výjde, nie je to žiaden kurevník, alebo chlap, ktorý by ti mal ublížiť." povedala som jej s povzbudivým úsmevom, lebo sa tvárila neisto.
,,A čo ty s Conradom?" opýtala sa Trisha Summer. Ona celá očervenela a sklonila hlavu. ,,Tak trochu sa mi páči." povedala skromne.
,,Len trochu? Veď celá rozžiariš keď sa k tebe ozve, alebo sa na teba iba pozrie." povedala Ida a so širokým úsmevom na ňu pozerala.
,,Pozrite." povedala Summer aby odpútala od témy, ktorá mierila na ňu a aby nám oznámila, že sexy chlapci vychádzajú z mora. Upútali celú našu pozornosť.
Iba sme sa všetky rovnako nahli a držali sa na laktiach. O kúsok sme si nižšie zosunuli z nosa slnečné okuliare a sledovali ich. Z vody vychádzali tak pomaly akoby zamrzol všetok čas. Po ich vypracovaných telách im stekali kvapky vody. Vlasy si prehadzovali zo strany na stranu aby z nich opadla voda. Z otvorenými ústami sme ich sledovali, až kým sa pri mojom uchu neozvalo:
,,Neslintaj tak." povedal mi Aron do ucha a na ústa mi vtisol jemný bozk. Ja som sa celá červenala a založila si späť okuliare. Ľahla som si späť na osušku a otočila som sa k nemu. On si ľaho vedľa mňa na brucho a usmieval sa na mňa. Začali sme sa rozprávať o rôznych blbostiach a potom sme sa zapojili do debaty s ostatnými.
Boli sme ešte niekoľkokrát v mori, keď sme sa rozhodli o 11tej ísť na hotel aby sme sa osprchovali a išli pozrieť štadión. Keď sme sa všetci sprchovali a prezliekali, chalani spravili na obed každému špagety. Najedli sme sa, každý postupne pred sprchou alebo po nej a o 1 sme sa vybrali na štadión. Cesta autobusom nám trvala od hotela pol hodinu s jedným prestupom.
Po pol hodine sme vystúpili pred štadiónom. Trisha sa od úžasu rozplakala a nemohla uveriť, že tu naozaj je. Všetci sme vošli dnu a žasli nad toľkou krásou. Väčšina z nás o tom snívala a teraz sa im to splnilo. Mali sme zaplatenú prehliadku a stretli sme sa s niekoľkými hráčmi, ktorý mali vtom čase tréning. Celý tento dnešný výet nás všetkých vyšťavil. Na štadióne sme boli necelé tri hodiny. Keď sme odtiaľ odchádzali, spravili sme si pred ním jednu spoločnú fotku a v nemom úžase sme sa vracali na hotel. Bolo pekne teplo, tak sme sa rozhodli ísť pešo. Cestou sme si v stánku kúpili zmrzlinu a zapili ju ovocnými šťavami. Cesta domov nám trvala hodinu a pol, keďže sme sa nemali kvôli čomu ponáhľať. Večer sme mali ísť na večeru do nejakého drahého a nóbl podniku. Keď sme prišli na hotel všetci sme sa začali pripravovať.
Keď sme boli všetci pripravení a stretli sa v obývačke, zamrzla som v pohybe. Nečakala som to, čo som videla.
YOU ARE READING
Neighborhood
RomanceTento príbeh je o dvoch priateľoch z rovnakého susedstva. Obaja si v živote prešli už mnohými zážitkami či už dobrými alebo aj nie, no vždy to prekonali a išli ďalej. Dokážu spoločne prejsť aj ďalšími nástrahami ich životov alebo to napokon vzdajú...