Vedľa nás stál prekvapený Aron.
"Čo tu akože robíte?" opýtal sa s úsmevom čo som bola prekvapená. Mali by sme mu to povedať, predsa len sú najlepší kamaráti. Ale predbehol ma Keith, "Iba sme sa rozprávali." No Aron to aj tak nenechal. "O čom?" Rozprávali sme sa už popri kráčaní za Danom a Nayou, ktorí sa nám niekde stratili.
Keith chcel niečo povedať, ale ja som ho zastavila. Musí to vedieť.
"O našom bozkávaní." Pozrela som sa na Arona, ktorý práve zastavil."Čo prosím? Ty si ju pobozkal? Veď je ako moja sestra, ako si ju mohol pobozkať?" začal už nahnevane kričať Aron a chytil ho za lem trička.
"Aron prosím prestaň, nebola to jeho vina, bola som opitá. Aron, počuješ? Prestaň." chytila som ho za ruky a snažila sa dostať medzi nich. Odstrčil ma od seba tak, že som padla na zem.
"A práve preto sa ťa nemal ani dotknúť. Pretože si bola opitá. Mal na teba dať pozor." kričal stále čoraz viac. Zapojil sa do toho konečne Keith.
"Aron spamätaj sa. Ona sa na mňa vrhla, ale hneď som ju odtlačil. Bola v klube aj so Summer, Idou a Trishou. Všetky boli na mol a narazila do mňa keď išla tancovať. Stiahol som ju na kraj, lebo som sa jej chcel opýtať či nepotrebuje odvoz a vtedy ma pobozkala. Hneď som ju odstrčil a odišiel. Tak sa už konečne spamätaj a nerob z toho vedu." všetko mu povedal Keith a Aron mu jednu vrazil.
"Aj tak si ju nemal čo bozkávať. Dúfam, že to nikdy viac neurobíš." rozbehla som sa ku Keithovi a chytila mu líce, ktoré Aron trafil. Rozbil mu spodnú peru, z ktorej mu trochu tiekla krv.
"Si normálny Aron. Prečo si to spravil? Nič zlé neurobil." začala som kričať po Aronovi a pristúpila tentoraz k nemu. Keith sa na Arona iba škodoradostne usmial a vydal sa smerom kam šiel Dan s Nayou.
"Pretože ťa niekto musí chrániť. Si pre mňa ako mladšia sestra tak musím na teba dávať pozor." povedal mi a chytil ma za ruky.
"A preto si ho musel mlátiť? Aj minule toho chlapa v klube. Prestaň sa stavať vždy za mňa. Dokážem sa obrániť aj sama." otočila som sa od neho a kráčala za Keithom, ktorého už nebolo vidno. Aron išiel vedľa mňa a dal si ruku cez moje ramená.
"Vždy na teba budem dávať pozor, na to sa môžeš spoľahnúť, Rhodes." pousmiala som sa a stále sme kráčali. Začali sme sa rozprávať o rôznych veciach až kým sme neprišli k hradu. Tam nás čakal zvyšok partie.
Hore sme si spravili rôzne fotky a ostali sme len tak sedieť a rozprávať sa. Cestou domov sme sa zastavili najesť v jednom fast foode. Keď sme vchádzali do našej dediny tak sa už stmievalo. Pozrela som sa na hodinky a bolo 21:06. Tento výlet mi zbehol dosť rýchlo. Vystúpila som pred Aronovým domom a rozlúčila sa s ostatnými. Keith hneď odišiel, lebo ešte išiel na druhú ulicu odviesť Dana s Nayou.
"Tak ja už idem maj sa." povedala som Aronovi a chcela odísť. "Nechceš sa ísť ešte niekam prejsť?" opýtal sa ma, otočila som sa naňho s pohľadom či to myslí vážne a on sa len usmial.
"Nechce sa mi, ale ak chceš môžeš ísť ku mne a pozrieme nejaký film." navrhla som a on súhlasil. Spolu sme vošli ku mne do domu. Vyzuli sme sa a išli do obývačky.
"Ja sa zatiaľ skočím prezliecť a ty vyber niečo v telke, som prihlásená." nečakala som na jeho odpoveď keďže už bol roztiahnutý na gauči a ja som sa išla prezliecť. Keď som sa vrátila Aron sedel na gauči s popcornom a v rukách mal mobil. Prisadla som si k nemu v pyžamových kraťasách a tričku s krátkym rukávom.
"Tak čo si vybral?" opýtala som sa ho, na čo odložil mobil a plne sa mi venoval.
"Vo štvorici po opici 2." vybral komédiu za čo som bola, pretože stále sme pozerali nejaké drámy a mne sa nechcelo plakať. Totiž ak je film dráma tak sa vždy rozplačem alebo ak je romantický a má šťastný koniec, tak tiež. Lebo viem, že ja taký nezažijem. Viem je to trápne a som v tomto smere emočne nestabilná ale nehanbím sa za to a on to o mne vie. Pustil film a začali sme pozerať popri jedení popcornu.
Film sa skončil tesne pred polnocou. Rozhodli sme sa, že si pozrieme ešte jeden. Vybrali sme si nakoniec Sexy Jexy, tiež komédiu. Asi do polovice som ho pozerala a začali sa mi zatvárať oči. Oprela som si hlavu o Aronove rameno a zaspala som.
Aron
Skončil druhý film a keď som sa pozrel na Lesley, tak ona už spala na mojom ramene. Vypol som ho a postavil som sa tak aby som ju nezobudil. Misku od popcornu aj spolu s pohármi od kakaa som odniesol do kuchyne a vložil ich do umývadla. Mal som v pláne ich umyť keď uložím Lesley do postele. Vrátil som sa teda do obývačky a tam už bola Lesley rozložená na celej pohovke. Vzal som ju na ruky a vyniesol som ju hore do jej izby. Aby ste sa nečudovali, že len tak tipujem, ktorá izba je jej, tak chodil som sa tu hrávať keď sme boli malí. Položil som ju na posteľ a prikryl ju. Chcel som odísť keď ma potiahla za ruku k sebe až som sa musel pridržať oboma rukami postele, lebo by som na ňu padol. Bol som tesne nad ňou, keď prehovorila.
"Zostaň so mnou prosím, nechcem byť sama keď naši nie sú doma."povedala a mal som tušenie, že hneď znova zaspala. Postavil som sa a zišiel dolu do kuchyne umyť za nami riad. Umyl som ho, pozhasínal a zamkol som vchody. Vzal som si zdola iba mobil spolu s teplákmi, ktoré som mal v ruksaku a išiel späť za ňou. Napísal som sestre, že budem u Lesley. Mobil som si položil na stôl a cez stoličku som prehodil rifle spolu s tričkom, ktoré som si vyzliekol. Obliekol som si tepláky a ľahol si k nej pod perinu, kde som hneď zaspal.
YOU ARE READING
Neighborhood
RomanceTento príbeh je o dvoch priateľoch z rovnakého susedstva. Obaja si v živote prešli už mnohými zážitkami či už dobrými alebo aj nie, no vždy to prekonali a išli ďalej. Dokážu spoločne prejsť aj ďalšími nástrahami ich životov alebo to napokon vzdajú...