Stiahlo okienko a zistila som, že to je Keith s Aronom.
"Kam si sa vybrala?" Spýtal sa ma Keith keďže Aron stále niečo ťukal do mobilu.
"Do mesta, idem za kamarátkami." Odpovedala som mu a pousmiala sa na neho.
"Naskoč vezmeme ťa, tiež ideme do mesta." A otváral mi zvnútra zadné dvere.
"Och ďakujem, si veľmi milý." Nastúpila som si. Cestou sme sa s Keithom rozprávali o rôznych veciach až kým ma nevysadil pred Summerinim blokom. Namietala som ale nenechal sa odbiť, nad čím len Aron krútil očami.
Výstupila som vonku a ešte raz mu poďakovala. Zavrela som dvere a oni zmizli za rohom. Zazvonila som na Summerin zvonček a ona ma pustila. Vyviezla som sa na posledné poschodie a tam čakali otvorené dvere.
"Ahooj, konečne si tu." Hodila sa mi okolo krku Summer a hneď za ňou Ida. Cinkol výťah a z neho vyšla Trisha. S ňou sme sa taktiež zvítali a vošli do bytu. Zložili sme si veci a keďže už začínalo byť veľa hodín, vybrali sme si potrebné veci na prípravy.
Na stôl sme každá vybrali po dve fľaše vína, samozrejme bolo každé iné, ale veď hlavne nemiešať čo? Otvorili sme jednu fľašu a naliali si do pohárov. Na stôl sme rozložili sladkosti a na telku pustili pesničky na plné bomby. Na zem sme poukladali kozmetiku a na posteľ v izbe sme dali oblečenie, ktoré si každá s nás mala vziať. Do zásuviek sme zapojili dve žehličky a každá navzájom sme si robili vlasy.
Vypili sme dve fľaše vína a o trištvrte na 9 sme boli hotové. Vychádzali sme z bytu a vyzerali sme ako baby hore na fotke. Taxíkom sme sa priviezli pred klub a vosli sme dnu. Hneď ma omámil cigaretový dym a vôňa spotených ľudí z parketu. Keď si predstavým, že takto budem onedlho voňať aj ja, tak mi je z toho zle. Prišli sme k baru a zavolali si k sebe pekného barmana. Ako vždy objednávala Ida. Na trikrát sme obrátili pohárik s vodkou a išli sme na parket. V pláne každej z nás bolo opiť sa a zabudnúť na problémy. Začali sme tancovať a spievať. Užívali sme si to ako sa len dalo. Stále sme sa na niečom smiali. Každú pol hodinu sme sa išli napiť predsa netreba zanedbať pitný režim. Obrátili sme dva poháriky vodky a išlo sa ďalej tancovať. Alkohol nám stúpal do hlavy a my sme sa rozbíjali čoraz viac.
Po niekoľkých hodinách sme sa ocitli na mol pri bare. Vypili sme ďalší pohárik ale povedali sme si, že ten je už posledný. Otočila som sa smerom k parketu keď sa mi zamotali nohy a ja som padala k zemi. Niekoho ruky ma ale tesne predtým zachytili. Zdvihla som hlavu a rozosmiala sa. Na mňa sa ale pozeral krásny chalan a prihováral sa mi či som v poriadku. Ja som ho vnímala len okrajovo. Keď som sa dosmiala, chytila som ho za ruku a ťahala za sebou k rohu kde bolo menej ľudí. Otočila som sa čelom k nemu, pritiahla si ho za golier a pobozkala ho. On ale nespolupracoval, tak som pritvrdila. On ma začal bozkávať ale potom sa odtiahol a predtým ako odišiel povedal "To nemôžeme."
Vrátila som sa k dievčatám a rozhodli sme sa ísť už preč. Išli sme pešo. Veď prečo sa nerozhodnú opité hlavy ísť cez celé mesto na podpätkoch v noci. K Summerinmu bytu sme došli bosé s prázdnou fľašou vína, ktorú sme si kúpili v nonstop obchode. Cestou sme prebrali všetky témy. Od seriálov až po chlapov cez rôzne blbosti. Smiali sme sa na každej druhej vete, ktorú niektorá z más vyslovila. Vyviezli sme sa výťahom do bytu. Vošli sme do kuchyne a Trisha otvorila chladničku, tá bola avšak prázdna.
"Som hladná, neobjednáme si niečo?" zahlásila Trisha. Všetky sme iba prikývli. Objednali sme si nakoniec pizzu. Boli sme prekvapené, že aj o 3 ráno robia donášku. Vyšla som na linku a vytiahla odtiaľ štyri poháre na víno. Rozhodli sme sa, že dopijeme ešte tie dve fľaše čo nám ostali. Presunula som sa na linku, ktorá bola v strede miestnosti. Vysadli za mnou aj ostatné dievčatá a pripili sme si. Začali sme spievať na celý byt. Tancovali sme spolu a zabávali sme sa. Akurát sme tancovali v chodbe naše úchylne tančeky, keď zazvonil zvonček. Až na druhé zazvonenie išla otvoriť Ida, ktorá bola z nás asi najtriezvejšia. Vo dverách stál sexy poslíček aj s našou pizzou. Chvíľu tam spolu flirtovali, ale nakoniec konečne zaplatil a my sme sa mohli o pol 4 ráno najesť. Počas jedenia sme si rozprávali rôzne zážitky a vtipy. Dojedli sme a všetko za sebou poupratovali. Vzali sme si poháre a odišli do Summerinej izby. Na posteli sme ešte asi pol hodinu rozprávali keď sme postupne každá zaspali.
Ráno
Zobudila som sa na bolesť hlavy ako zvyčajne po alkohole. Dievčatá ešte spali, tak som išla na wecko sa trochu upraviť. Pozerala som sa do zrkadla a zistila som, že si na nejaké časti zo včerajšieho večera nepamätám. Vyšla som von z kúpeľne a zvyšok bol už hore. Sedeli okolo linky v kuchyni s podopretými hlavami.
"Tuším, že nie som jediná, ktorá má v hlave rock n roll." zasmiali sme sa na tom.
"Počujte, som jediná, ktorá si zo včera toho veľa nepamätá?" hanblivo sa opýtala Summer. Je to dievča, ktoré nám vymýšľa a podniká plány, ale ona toho veľa nenapije. Tak skoro vždy padne ako prvá. Bola som prekvapená, že všetky sme pokrútili záporne hlavou. Pripravili sme si raňajky. Spravili sme nám rôzne nátierky, vzali bagety, zeleninu a poukladali to do obývačky na stôl. Začali sme rozprávať všetky to čo sme si pamätali zo včera. Napojili sme každá postupne mobily na telku a začali prezerať fotky zo včera. Po tom čo som tam zbadala, mi bolo strašne.
CZYTASZ
Neighborhood
RomansTento príbeh je o dvoch priateľoch z rovnakého susedstva. Obaja si v živote prešli už mnohými zážitkami či už dobrými alebo aj nie, no vždy to prekonali a išli ďalej. Dokážu spoločne prejsť aj ďalšími nástrahami ich životov alebo to napokon vzdajú...